2 -> 1 USB ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-08-07 20:22

Jeg vil gerne have en Canon Pixma MP610 tilsluttet min lokale pc til scan og
print, og samtidigt min Synology DS-106e så resten af husstanden kan få
glæde af printfunktionen, uden at min pc skal stå tændt. Findes der en
"økonomisk forsvarlig" (der står billig ;) ) metode til at fikse det på ?

Mvh
Søren

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-08-07 21:39

Soren Pedersen wrote:
> [...]
> husstanden kan få glæde af printfunktionen, uden at min pc skal stå
> tændt. Findes der en "økonomisk forsvarlig" (der står billig ;) )
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=DP-301U&goto=productinfo&mainfunc=link

Jeg vil ikke love at du kan scanne igennem sådan en dims.

mvh
Henning

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-09-07 14:49

"Soren Pedersen" <soeren.munch@gmail.com> skrev

> [...]
> glæde af printfunktionen, uden at min pc skal stå tændt. Findes der en
> "økonomisk forsvarlig" (der står billig ;) ) metode til at fikse det på ?

Ja, led efter USB share på google. Det er en dims, der tillader to maskiner
at dele samme USB udstyr. Men det kan vise sig problematisk med nyere
multimaskiner og navnlig med scannere. Ofte initialiserer TWAIN driveren
skanneren ved opstart, og afbrydes skanneren kan det give problemer.

Du må prøve dig frem.

Der er danske forhandlere som har denne usbdeler, jeg kan bare ikke huske
hvem.

Claus

Fra : Nick

Dato : 01-09-07 16:43

"Claus Tersgov" skrev i meddelelsen...
> Der er danske forhandlere som har denne usbdeler, jeg kan bare ikke huske
> hvem.

Jeps, på mit arbejde fører vi sådan noget. Men folk bliver jo gale, hvis jeg
nævner navnet, så deeet...

/Nick

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-09-07 11:52

"Nick" <no@fucking.way> skrev

> Jeps, på mit arbejde fører vi sådan noget. Men folk bliver jo gale, hvis
> jeg nævner navnet, så deeet...

Hvad skal folk bruge denne spam til ???

Det er og bliver kun SPAM, fordi omtalte firma *IKKE* sælger til private!!

99,9 % af spørgerne i dette forum er private forbrugere, som IKKE har SE
nummer og følgelig IKKE kan handle på din arbejdsplads. Det ved du udmærket
godt, og derfor er det rendyrket SPAM. Hvis det så var en hjælp til folk,
men det er din reklame ikke..

Men det kniber det med dit begrænse intellekt jo nok med at forstå....

Claus

Fra : Nick

Dato : 04-09-07 14:26

"Claus Tersgov" skrev i meddelelsen...
> Hvad skal folk bruge denne spam til ???
> Det er og bliver kun SPAM, fordi omtalte firma *IKKE* sælger til private!!

Sikke noget vrøvl.

> [...]
> nummer og følgelig IKKE kan handle på din arbejdsplads. Det ved du
> udmærket godt, og derfor er det rendyrket SPAM. Hvis det så var en hjælp

Jeg nævner at det kan fåes. Spørgeren kan så skrive, hvsi det er
interessant, at han gerne vil vide hvor det forhandles. Alle kan handle fra
distributøren, de kan bare bede deres lokale forhandler om at bestille
dimsen. Iøvrigt var det blot for at fortælle, at det altså KAN fåes på det
danske marked.

> Men det kniber det med dit begrænse intellekt jo nok med at forstå....

Du skulle tage at holde dine betragtninger om andre folks intellektuelle
formåen for dig selv. Du har åbenbart et korstog igang, men hold det dog væk
fra de fora, hvor folk forsøger at hjælpe hinanden.

Men nu vi er ved intellektet, så er SE afløst af CVR. Spam er noget helt
andet. Du er grov i munden og det er unødvendigt. 99,9 % er åbenbart et tal
du har helt tjek på, så fortæl mig lige, hvor mange af disse der arbejder i
et VR-oppebærende firma/institution/organisation?

Opsummeret: Spørgeren fik info fra min post om, at det forhandles herhjemme
og du holder en tone som ikke er særlig befordrende for et behageligt klima.
Det er trist.

/Nick