Ikke-til-stedet-assistenten i Outlook ?
Fra : SpookiePower

Dato : 01-09-07 10:00

På mit arbejde benytter vi Outlook 2003 som har Ikke-til-stede-
assistenten.
Jeg ville gerne have videre sendt de mails jeg modtager på jobbet,
hjem til
min private mail adresse. Jeg har gjort en hel del forsøg med at
videre sende
mails, men det vil bare ikke lykkedes. Kan det i det hele taget lade
sig gøre
med denne Ikke-til-stede-assistent, at få mails videre sendt ??

hvis det er lykkedes for nogle, er jeg meget interesseret i at høre om
deres
opsætning.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 01-09-07 12:21

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sig gøre
med denne Ikke-til-stede-assistent, at få mails videre sendt ??

Hvis din arbejdsgiver ikke har lukket for muligheden Skal du i Funtioner,
Regler & Beskeder, Ny Regel, Start fra en tom regel, kryds de forskellige
felter af, sendt til mig og hvor mit navn findes i cc. osv. Næste/ Vælg
Videresend til en person og vælg så til din private mailadresse. Du skal
ikke bruge Ikke-til-stede-assistenten til det, Den sender kun et svar til
dem der skriver til dig hvis du har slået den til.

--
venlig hilsen
Bc

Fra : SpookiePower

Dato : 01-09-07 13:28

On 1 Sep., 13:20, "Bjarne Chr" <No@> wrote:

> [...]
> ikke bruge Ikke-til-stede-assistenten til det, Den sender kun et svar til
> dem der skriver til dig hvis du har slået den til.

Tak skal du have.
Jeg har opsat en regl som burde virke...håbe jeg.
Jeg har selvfølgelig prøvet at sende nogle mails til mig selv, fra en
anden
adresse, men har endnu ikke modtaget noget på min private mail
adresse.
Ved du om en server kan være sat op til kun at videresende mails med
et tidsinterval imellem, eller burde de blive sendt med det samme ?

Ellers har jeg jo nok opsat reglen forkert.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 01-09-07 15:49

[...]
----------------
Jeg går ud fra at i kører med en Exchange server på arbejdet? Ellers virker
det ikke. På mit arbejde virkede det indtil for ca. 6 måneder siden, så blev
der lukket for den mulighed, til gengæld kan vi så logge på vores Outlook
mailboks hjemmefra med noget webacces halløj, men det er slut med at kunne
videresende hjem til.
--
venlig hilsen
Bc

Fra : SpookiePower

Dato : 01-09-07 15:56

On 1 Sep., 16:48, "Bjarne Chr" <No@> wrote:

> Jeg går ud fra at i kører med en Exchange server på arbejdet?

Ja, det gør vi.