Findes der en bedre internet browser til e~
Fra : Ingelsen

Dato : 30-08-07 14:45

Jeg har en Nokia 6300. Den går fint på nettet, men savner lidt en pointer
eller lign, til at klikke på links, når man skal på en side der kræver
brugernavn, password midt på siden.

Derfor tænkte jeg om der findes en Java browser der er bedre eller sådan
noget.

Hilsen jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-08-07 15:03

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> posting:

>Derfor tænkte jeg om der findes en Java browser der er bedre eller sådan
>noget.

Ved ikke, hvilken browser der allerede er i din telefon, men du kan
tage et kig på Opera Mini:
- http://www.operamini.com/
- http://opera.softwolves.dk/mobil-mini.o

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Daniel

Dato : 31-08-07 09:01

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> "Ingelsen" <SLET@mig.dk> posting:
> Ved ikke, hvilken browser der allerede er i din telefon, men du kan
> tage et kig på Opera Mini:
> - http://www.operamini.com/
> - http://opera.softwolves.dk/mobil-mini.o

Opera Mini ligger allerede på det medfølgende hukommelseskort til Nokia
6300 - genialt Men jo ikke sikkert Ingelsen har fundet det......
Synes ellers det virker pragtfuldt til alle sider...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-07 11:44

>Opera Mini ligger allerede på det medfølgende hukommelseskort til Nokia
>6300 - genialt Men jo ikke sikkert Ingelsen har fundet det......

Den lå ikke på min ?

>Synes ellers det virker pragtfuldt til alle sider...

Ja den er fed!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk