MMC flash kort... forskel på MMC, MMC+
Fra : Optimus Prime

Dato : 27-08-07 07:45

Som overskriften siger, hvad er forskellen på de MMC flashkort?

Jeg skal bruge kortet i et Canon IXUS i Zoom og vil lige være sikker på
jeg får det rigtige kort - og vil gerne betale mere for et +kort, hvis
det er hurtigere og det kan udnyttes i mit kamera

Er der nogen som har erfaring med http://www.compware.dk/?

Det er klart den billigste forhandler på edb-priser (af de flashkort jeg
skal bruge) og selvom deres hjemmeside er rædselsfuld kunne det jo godt
være de udmærkede at handle med

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-08-07 08:12

Optimus Prime skrev:
Og så et tillægsspørgsmål:
Er det bedre at anvende 2 stk. 1GB kort end 1 stk 2GB kort - tænker på
om det bliver langsommere eller det ikke er noget man kan mærke ved brug?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-08-07 08:19

Optimus Prime wrote:
> Jeg skal bruge kortet i et Canon IXUS i Zoom og vil lige være sikker på

Prøv at spørge i fotogruppen - de kender kameraet og ved hvad det kan.

Jesper Poulsen

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-08-07 08:28

Jesper Poulsen skrev:
> Prøv at spørge i fotogruppen - de kender kameraet og ved hvad det kan.

Doh - selvfølgelig... takker