Opdatering af software på SonyEricsson?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-08-07 09:39

Jeg har anskaffet en DSS-25 og forbundet den til pc'en ved brug af
programmet »PC Suite 2.0.60 (for Windows 2000)«.

Kan jeg også selv opdatere softwaren i min telefon (K608i), og hvordan
gør man det?

Claus

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-07 20:26

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> wrote in message
[...]

Hej Claus,

Normalt med Sony Ericsson skal du gå ind på deres hjemmeside og der finde
"softwareopdatering". Det er et program du downloader til din maskine og som
giver mulighed for at opdatere flere af deres modeller.

Mvh.

Martin

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-08-07 06:12

"Martin Larsen" <notknown@antispam.nu> skrev i

> [...]

> finde "softwareopdatering". Det er et program du downloader til din
> maskine og som giver mulighed for at opdatere flere af deres modeller.

Tak for hjælpen. Det prøver jeg at se på.

-cb