LOL - SF om NA
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 27-08-07 16:01

Jamen hvad sker der dog:

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8063402.html?forside

Jeg troede da, at NA var et halal-hippie parti... hvordan kan SF så
dizze dem?

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 16:30

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Jamen hvad sker der dog:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8063402.html?forside
>
> Jeg troede da, at NA var et halal-hippie parti... hvordan kan SF så
> dizze dem?

måske fordi verden ikke er så enkel, som du tror?

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Tveskaeg

Dato : 27-08-07 16:34

On Mon, 27 Aug 2007 17:01:29 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Jamen hvad sker der dog:
>
>http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8063402.html?forside
>
>Jeg troede da, at NA var et halal-hippie parti... hvordan kan SF så
>dizze dem?

Ny Arrogance er bare endnu et parti for dem på den anden side af
30.000 om måneden og som bor langt væk fra problemerne!

Fra : Peder

Dato : 27-08-07 20:36

Tveskaeg <nobody@noone.com> skrev

>Ny Arrogance er bare endnu et parti for dem på den anden side af
>30.000 om måneden og som bor langt væk fra problemerne!

Lær at leve med det, white trash.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Tveskaeg

Dato : 27-08-07 19:45

On Mon, 27 Aug 2007 19:35:36 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Lær at leve med det, white trash.

Av hvar, der fik jeg sørme den.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-08-07 19:21

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fav218$7tt$1@aioe.org

> Lær at leve med det, white trash.

forstår du din egen signatur med den slags udtalelser klovn ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 28-08-07 19:40

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>forstår du din egen signatur med den slags udtalelser klovn ?

Der er sgu aldrig nogen, som er blevet dømt for at nedgøre hvide.
Er der det?

Desuden er det ikke et DIREKTE racistisk skældsord, men er mere i
retningen af "taber."

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-08-07 22:19

"Peder" skrev i en meddelelse

> Lær at leve med det, white trash.

Jeg må have læst forkert ,måske det var nok bare en anden Peder der skrev
dette , under "Forsoning"

citat
Jeg er klar over, der er flere, som har været sure på mig pga
min seksuelle orientering - jeg har også selv været stødt over
den intolerance og uvidenhed, jeg er blevet mødt med, men jeg vil
nu igen deltage i debatten, og forsøge at lægge tidligere
tvistigheder bag mig, og jeg opfordrer andre debatparter til at
gøre det samme.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peder

Dato : 28-08-07 19:49

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Jeg m? have l?st forkert ,m?ske det var nok bare en anden Peder der skrev
>dette , under "Forsoning"

>citat
>Jeg er klar over, der er flere, som har v?ret sure p? mig pga
>min seksuelle orientering - jeg har ogs? selv v?ret st?dt over
>den intolerance og uvidenhed, jeg er blevet m?dt med, men jeg vil
>nu igen deltage i debatten, og fors?ge at l?gge tidligere
>tvistigheder bag mig, og jeg opfordrer andre debatparter til at
>g?re det samme.

Og hvad så? Det var sgu da ikke mig, som kom med racistiske
udtalelser mod muslimerne!

Fra : Ralph

Dato : 27-08-07 18:44

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:e5Kdncg-CvOyek_bRVnyvgA@giganews.com...
> Jeg troede da, at NA var et halal-hippie parti... hvordan kan SF så
> dizze dem?

DIN fejl - det er der vist ikke mange der tror. Men jeg kan godt se det er
svært for dig, Indvandrer som chef - ergo halalhippie. Det er ikke så svært
for os andre.

--
Ralph - som IKKE stemmer på NA

Fra : Hr Pedersen

Dato : 28-08-07 00:58

Ny alliance er bare et parti der er oprettet som protest mod
regeringens støttepartis store indflydelse på flygtninge og
indvandrerpolitiken. Desværre også som udluftningsventil for dem der
er ved at gå i luften hos bl.a. de konservative over mangel på
skattelettelser. Med regeringens nye udspil vedr. skattelettelser har
regeringen dog effektivt sat en stopper for yderligere tilgang af
netop disse folk til ny alliance...... Lidt opblødning på flygtninge/
indvandrer området vil være det endelige dødsstød til Ny Alliance....og
Fogh kan fortsætte med at regere sammen med DF ud i al overskuelig
fremtid.....hvis han husker at opføre sig som god socialdemokrat og
kun tækkes de rige hvis de fattige kompenseres :)