Nazister i gadebilledet.
Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 15:18

Lige siden at Folkepartiet/Nazisterne begyndte deres indbyrdes
Sein fein/IRA agtige forhold. Har Nazisternes job beskrivelse
været at være synlige i gadebilledet ligeså snart at DF´s vælgere
begynder at indse hvad DF egentlig er.

DF elsker at bruge den der med at sige: *se her: det er dem her i ikke kan
lide og ikke os.*
Og de har kæmpet hårdt i det sidste stykke tid, Og nu er de igen blevet
nødt at få Nazisterne
til at rende rundt og vise hagekorset.

Først så er det Invandrene/Muslimerne de henter og hvem er så de næste?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-08-07 16:08

"Pnic" <pnic@nomail.dk> skrev i meddelelsen news:46d18baa$0$8747

> Først så er det Invandrene/Muslimerne de henter og hvem er så de næste?
>
> /Pnic

Little prick eller hvad du hedder kunne være et bud?

Mvh
Martin

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 16:44

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev noget retning af:

> Little prick eller hvad du hedder kunne være et bud?

Det er sjovt du nævner det, jeg har en teori om at DF´s mandlige
vælgere alle har overbevist sig selv om at farvede mænd har en størrer
Penis end dem selv og derfor hader dem.

Ergo: mandlige DF´ere har højst sandsynlig en lille Penis!

Og det siger jeg!

og jeg er

Peter Nicolaysen
Sandgaardsvej 40
8620 Kjellerup

(og jeg er sku også selv lidt små misundelig når jeg ser
nogen af de farvedes udstyr i porno film, men hvad fanden, det er
jo også Porno stjerner)

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 17:23

On Sun, 26 Aug 2007 17:43:35 +0200, "Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

> [...]
>Penis end dem selv og derfor hader dem.
>
>Ergo: mandlige DF´ere har højst sandsynlig en lille Penis!

Og lillemor er en sten... ))

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 17:35

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev noget retning af:

> Og lillemor er en sten... ))

Den der udtalelse fatter jeg simpelthen ikke! kan du ikke uddybe hvad du
mener?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 17:47

On Sun, 26 Aug 2007 18:34:43 +0200, "Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

>Den der udtalelse fatter jeg simpelthen ikke! kan du ikke uddybe hvad du
>mener?

Læs Ludvig Holberg...

En sten kan ikke flyde...
Lillemor kan ikke flyde...
Ergo er lillemor en sten...

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 16:18

On Sun, 26 Aug 2007 16:18:00 +0200, "Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

> [...]
>til at rende rundt og vise hagekorset.
>
>Først så er det Invandrene/Muslimerne de henter og hvem er så de næste?

Er du bange for de sorte helikoptere...??? ))

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 17:09

> Er du bange for de sorte helikoptere...??? ))

Jeg har respekt for alle rotor blade uanset hvad farve maskinen har som
de sidder på, man får kraftedme da ondt i ryggen af alt det bukkeri.

Men ja paranoid må du fandme da godt kalde mig? har du et problem
med folk som lider af sådan noget? Så de altså de næste efter Muslimerne
eller hvad?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : TS

Dato : 26-08-07 17:42

"Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote in message

> Men ja paranoid må du fandme da godt kalde mig? har du et problem
> med folk som lider af sådan noget? Så de altså de næste efter Muslimerne
> eller hvad?

hehe...

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 17:49

On Sun, 26 Aug 2007 18:09:00 +0200, "Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

>Men ja paranoid må du fandme da godt kalde mig? har du et problem
>med folk som lider af sådan noget?

Næh, men du ved jo godt, at bare fordi du er paranoid, betyder det
IKKE at de ikke er efter dig...

Fra : Svend Bent

Dato : 26-08-07 18:51

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev noget retning af:

(snip-rundt omkring)

> Næh, men du ved jo godt, at bare fordi du er paranoid, betyder det
> IKKE at de ikke er efter dig...

Ja, det er altid rart at tro at man er så betydningsfuld at der er nogen
der gider at bruge tid og resourcer på at være efter en, ikke sandt?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 16:48

Den Sun, 26 Aug 2007 17:43:35 +0200 skrev Pnic:

> [...]
> Penis end dem selv og derfor hader dem.
>
> Ergo: mandlige DF´ere har højst sandsynlig en lille Penis!

Nej, jeg har ikke. Spørg bare Kim Larsen, som den eneste der har set den

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 18:30

Den Sun, 26 Aug 2007 18:55:38 +0200 skrev Jonny Reimer Jørgensen:

> Du sidder kraftedme og klipper i mit indlæg så de nazister der har mig i
> deres killfilter, og ser dit svar på det jeg har skrevet får det indtryk at
> jeg
> er farvet og ikke hvid!
>
> Og jeg er kraftedme mere hvid end dig og de andre Nazister nogensinde
> bliver!
>
> Du er kraftedme bare end latterlig middelhavs neger sammenlignet med
> mig din latterlige Nazist så pisse hvid er jeg!

Du virker mere som om du er knald rød i hovedet

> Og Jeg hader kraftedme dig og de andre landsforrædere fra DF
>
> Dit dumme dumme svin

www.kinagrill.dk

PS: Fut afvist.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 18:31

Den Sun, 26 Aug 2007 18:23:44 +0200 skrev Anonymous coward:

> Du kan godt lide og quotefucke eller hvad?

Ja

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 19:13

Den Sun, 26 Aug 2007 20:02:51 +0200 skrev pnic:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev noget retning af:
>
> (snip rundt omkring)

> Er det en trussel? Er du intreseret i throat fucking?
> Eller taler du om dit mentale helbred?
>
> /Pnic

Trussel? Nej, den slags overlader jeg til de venstreorienterede.
Til resten du skriver, kan jeg kun sige. LOL.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 19:32

SNIP det hele

Er du helt klar over, om du er ædru?

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 19:40

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev noget retning af:
> SNIP det hele
>
> Er du helt klar over, om du er ædru?

Du sad lige med en ordbog, bare for at finde ud af ,at de store udenlandske
ord betød præcis det du ville have skrevet (præcis der), hvis du kune have
fundet ud af det.

Gjorde du ikke?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 10:07

Den Mon, 27 Aug 2007 07:31:52 +0200 skrev S.A.Thomsen:

> Der skal muligvis stå "news:" foran som i
>
> Det vil min newsreader helst have...

Det virker ikke i min newsreader. Jeg bruger en newsreader der hedder PAN,
og som er med i Ubuntu Linux.
Når jeg klikker på linket, sker der ikke en skid

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 19:48

Den Sun, 26 Aug 2007 20:40:22 +0200 skrev Pnic:

> [...]
> ord betød præcis det du ville have skrevet (præcis der), hvis du kune have

Ha ha ha ha ha. Du er sgu da en sær en.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 19:56

Den Sun, 26 Aug 2007 18:47:32 +0000 skrev Pjensen73:

> Ha ha ha ha ha. Du er sgu da en sær en.

Og en ting til.
Hvorfor skifter du hele tiden navn, mellem Pnic, Anonymous coward og Jonny
Reimer Jørgensen?

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 20:18

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev noget retning af:

> Og en ting til.
> Hvorfor skifter du hele tiden navn, mellem Pnic, Anonymous coward og Jonny
> Reimer Jørgensen?

Fordi at i quotefucker mine indlæg, på følgende måde: Der er nogen mennesker
der filtrerer mine indlæg fra(hvilket de har fuldstændig lov til!)
men når du svarer på mine indlæg og meningen i det jeg skriver
bliver lavet om(ved at klippe pointer fra osv.),
ser de folk svaret fra dig og jeg fremstår som om at jeg har
skrevet/sagt/ment
noget jeg ikke har! Og det vil jeg ikke finde mig i!

Og når folk begynder på det, svarer jeg igen!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 20:12

Den Sun, 26 Aug 2007 21:00:31 +0200 skrev Pnic:

> Tak for komplimenten!
>
> Folk som dig er desværre ved at blive Standarden
> i Danmark, Så at blive kaldt sær eller unormal
> eller anderledes er efterhånden den højeste
> udemærkelse en person kan opnå!
>
> /Pnic

Javel.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 20:35

Den Sun, 26 Aug 2007 21:18:09 +0200 skrev Pnic:

> [...]
> skrevet/sagt/ment
> noget jeg ikke har! Og det vil jeg ikke finde mig i!
>
> Og når folk begynder på det, svarer jeg igen!

Det jeg ikke svare på, fjerner jeg, da jeg ikke kan se nogen grund til, at
det skal ligge på usenet og flyde.
Jeg har skam ikke rettet i dit indlæg. Det der står, er noget du har
skrevet, så det er ikke noget jeg har rettet i.
Hvordan du kan få det til, at se ud som om du mener noget andet, kan jeg
ikke se.

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 20:57

--

> [...]
> skrevet, så det er ikke noget jeg har rettet i.
> Hvordan du kan få det til, at se ud som om du mener noget andet, kan jeg

Fordi at dit svar på mit indlæg får det til at se ud som om at jeg ikke
er pæredansk og pisse hvid overfor en flok race´ister og Nazister.

Og hvis de tror at mine udgydelser mod dem(Nazisterne/DF´erne), kommer fra
en person af udenlandsk herkomst på grund af dig, sidder du fandme og bruger
mig til at gøre dem endnu mere tossede på folk med farvet hud! og så er du
fandme et røvhul!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 21:28

Den Sun, 26 Aug 2007 21:57:05 +0200 skrev Pnic:

> [...]
> mig til at gøre dem endnu mere tossede på folk med farvet hud! og så er du

Hvad fanden i helvede er det for noget sludder?
Jeg får dig sgu da ikke til at se ud som om, at du er en indvandre.

Fra : Pnic

Dato : 26-08-07 22:35

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev noget retning af:

(snip)

> Hvad fanden i helvede er det for noget sludder?
> Jeg får dig sgu da ikke til at se ud som om, at du er en indvandre.

læs de her to igennem (hele vejen igenem)

mit indlæg

og dit svar:

(jeg går ud fra at du kan finde ud af at bruge et Message-ID?)

Og tag så og fat at folk der kun ser dit svar og ikke mit originale
indlæg som at du svarer på, kan få det indtryk, at jeg er farvet
og sidder og siger negative ting om race´ister. Fordi at du har fjernet
den del der fortæller at jeg er hvid! Og derfor gør dem mere vrede på
farvede
på grund af mine udtalelser, du husker nemlig at quote det her:

Det er sjovt du nævner det, jeg har en teori om at DF´s mandlige
vælgere alle har overbevist sig selv om at farvede mænd har en størrer
Penis end dem selv og derfor hader dem.

Men glemmer sjovt nok det her:

(og jeg er sku også selv lidt små misundelig når jeg ser
nogen af de farvedes udstyr i porno film, men hvad fanden, det er
jo også Porno stjerner)

Og du har lige siddet og afpresset mig til at oplyse min adresse og mit
navn for at sikre mig at de ikke går amok på en tilfældig person med farvet
hud
pga. mine udtalelsser.

Dit Røvhul!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 23:11

Den Sun, 26 Aug 2007 23:35:12 +0200 skrev Pnic:

> [...]

> sidder og siger negative ting om race´ister. Fordi at du har fjernet den
> del der fortæller at jeg er hvid! Og derfor gør dem mere vrede på

Du kunne jo ligeså godt være en hvid venstreorienteret, som ikke kunne
fordrage DF.

> [...]
>
> Det er sjovt du nævner det, jeg har en teori om at DF´s mandlige vælgere
> alle har overbevist sig selv om at farvede mænd har en størrer Penis end

Og jeg svare:
> [...]

> (og jeg er sku også selv lidt små misundelig når jeg ser nogen af de
> farvedes udstyr i porno film, men hvad fanden, det er jo også Porno

Det har intet med sagen at gøre. Jeg laver sjov med Kim Larsen, som er
homofob, så derfor er det andet irrelevant.

> Og du har lige siddet og afpresset mig til at oplyse min adresse og mit
> navn for at sikre mig at de ikke går amok på en tilfældig person med
> farvet hud
> pga. mine udtalelsser.

Afpresset dig til at oplyse din adresse? Hvad fanden er det for
beskyldninger at komme med. Henvis mig til et sted, hvor jeg afpresser
dig, til at oplyse din adresse.

> Dit Røvhul!

Det kan du sgu selv være.

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 06:32

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 23:12

Den Mon, 27 Aug 2007 00:00:11 +0200 skrev Pnic:

> Syntes du stadigvæk at det er sjovt, når folk sidder og laver om
> på hvad der er blevet sagt hvor og hvornår?
>
> Interessante beskyldninger osv?
>

> /Pnic

Hvad fanden er det for noget pis at fyre af? Du er da helt oppe at køre,
hva'!

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 10:08

Den Mon, 27 Aug 2007 01:00:32 +0200 skrev Pnic:

> Nej jeg kan ikke, jeg kan alle mulige ting! Men
> at være *Dit* røvhul er fuldstændig umuligt,
> eftersom at det er dit!
>
> Og desuden har jeg jo også allerede har mit eget,
> som uden tvivl er bedre end dit!
>

> /Pnic

LOOOOL

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 10:08

Den Mon, 27 Aug 2007 10:39:18 +0200 skrev Pnic:

> [...]
> på hvad der er blevet sagt hvor og hvornår?
>
> Interessante beskyldninger osv?
>
> Eller kan du lige pludselig godt se at det er noget lort at gøre?

Ja, jeg syntes at det er skide sjovt. Ha ha ha ha ha ha!!!

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 10:09

Den Mon, 27 Aug 2007 00:47:54 +0200 skrev Pnic:

> Næ, jeg ligger og sover.
>
> Og overstående sætning er ligeså sand som
> ting DF´ere går rundt og siger/påstår konstant!
>

> /Pnic

Jamen så sov godt.