En antifascist beretter
Fra : Peder

Dato : 26-08-07 12:45

Højredrejningen skal bekæmpes med alle tilgængelige midler!
Nazisterne har allerede een gang bevist hvad racisme kan føre
til! Så det er VÆK FRA VORES GADER! GOODNIGHT WHITE PRIDE!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article214799.ece

---------
Vi smutter, så snart de ligger ned. De bliver kørt væk i
ambulancer, og vi har erobret gaden igen, siger den 31-årige
Jesper.
- 28. juni hørte vi, at de gik rundt inde midt i København.

samledes vi, tog bestik af situationen, og da de kom ud af en
Netto, fik de en røvfuld. De får aldrig en chance for at være
forberedte på det, der sker. Det er hverken pænt eller fedt, men
det er et nødvendigt onde, fortæller Jesper, som aldrig maskerer
sig, når han er ude.
- Hvorfor ikke mødes med nazisterne på lige fod så - en mod en? -
Det brokker de sig også over, men det her er ikke nogen
gentleman-sport. De skal bare væk fra gaden.
- Jeg har stort set været med siden 1998 ved alle de aktioner,
der har været. Og kun en gang er jeg blevet skadet ganske lidt
ved øret. Det siger lidt om, hvor mange vi er, og hvor hurtigt vi
er væk igen.
--------

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 10:59

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fari2k$p0g$1@aioe.org
> Højredrejningen skal bekæmpes med alle tilgængelige midler!
> Nazisterne har allerede een gang bevist hvad racisme kan føre
> til! Så det er VÆK FRA VORES GADER! GOODNIGHT WHITE PRIDE!

Skræmmende som folk har det med at blive det de kæmper imod.

> [...]
> Vi smutter, så snart de ligger ned. De bliver kørt væk i
> ambulancer, og vi har erobret gaden igen, siger den 31-årige

En dag går det nok galt, og så har idioten en kugle i sig.

> [...]
> forberedte på det, der sker. Det er hverken pænt eller fedt, men
> det er et nødvendigt onde, fortæller Jesper, som aldrig maskerer

Arhh vaneforbrydere altså, de burde enten spærres inde resten af livet,
eller have et columbiansk slips.

> - Hvorfor ikke mødes med nazisterne på lige fod så - en mod en? -
> Det brokker de sig også over, men det her er ikke nogen
> gentleman-sport. De skal bare væk fra gaden.

Nej de er jo nogle uslinge der kun kan klare sig i flok, præcis som deres
venner muslimerne.

> [...]
> der har været. Og kun en gang er jeg blevet skadet ganske lidt
> ved øret. Det siger lidt om, hvor mange vi er, og hvor hurtigt vi

Og alligevel er EU bekymret over ekstremisterne på højrefløjen.... ja det er
sq den omvendte verden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 13:15

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Skræmmende som folk har det med at blive det de kæmper imod.

Vi bekæmper jo netop nazismen. Hvor er ligheden?

>En dag går det nok galt, og så har idioten en kugle i sig.

Ja, nazien?

>Arhh vaneforbrydere altså, de burde enten spærres inde resten af livet,
>eller have et columbiansk slips.

Hvis man mener det er OK at slå 6mio mennesker ihjel, så er det
nok en god ide.

>Nej de er jo nogle uslinge der kun kan klare sig i flok, præcis som deres
>venner muslimerne.

Og hvad er der så galt med muslimer. Har de en forkert hudfarve?
Hudfarve har intet med intelligens at gøre...... IDIOT.

>Og alligevel er EU bekymret over ekstremisterne på højrefløjen.... ja det er
>sq den omvendte verden.

EU er sgu da selv en højreinstans, som kun ønsker at gavne de
rige og lave et forteuropa.

Fra : JBH

Dato : 26-08-07 11:46

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Vi bekæmper jo netop nazismen. Hvor er ligheden?

Du har ret der er ingen lighed. Nazierne har i den senere tid overordnet
set kun brugt lovlige og demokratiske metoder til at udbrede deres idelogi,
i modsætning til de venstresnoede som bruger alle midler, uagtet de ikke
holder sig indenfor de lovlige demokratiske regler.

Hvorfor jagter i en lille flok nazister når der er en meget større
befolkningsgruppe som idelogisk er nazistisk i kan jagte ? Hvis i vil slås,
så tag ind på Nørrebro næste gang hitz-but-tahir holder stormøde og få jeres
lyst styret.

/JBH

Fra : William Boysen

Dato : 26-08-07 12:22

On Sun, 26 Aug 2007 12:45:45 +0200, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>så tag ind på Nørrebro næste gang hitz-but-tahir holder stormøde og få jeres

Og så er de jo mentalt på samme stadie. Slåskampe er i deres øjne kun
fair, hvis det er 10 mod 1.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 14:33

William Boysen <er.med@tur.for.f?rste.gang> skrev

>Og så er de jo mentalt på samme stadie. Slåskampe er i deres øjne kun
>fair, hvis det er 10 mod 1.

Hold kæft med det racisme.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 13:08

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:faroe9$ckb$1@aioe.org

> Hold kæft med det racisme.

har du overvejet at lade dig indlægge ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:26

On Sun, 26 Aug 2007 12:14:40 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Vi bekæmper jo netop nazismen. Hvor er ligheden?

løgn

i er selv voldelige nazister, da det er ganske tydeligt at det netop
er jeg der har genoptaget brunskjorternes metoder fra trediverne

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 20:39

On Sun, 26 Aug 2007 20:25:40 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>i er selv voldelige nazister, da det er ganske tydeligt at det netop
>er jeg der har genoptaget brunskjorternes metoder fra trediverne

Dum slåfejl...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-08-07 18:15

On Sun, 26 Aug 2007 21:38:40 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Dum slåfejl...

Unægteligt

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Kim2000

Dato : 26-08-07 11:19

> Højredrejningen skal bekæmpes med alle tilgængelige midler!
> Nazisterne har allerede een gang bevist hvad racisme kan føre
> til! Så det er VÆK FRA VORES GADER! GOODNIGHT WHITE PRIDE!

Aha - men det er i orden at undertrykke andres ytringsfrihed bare man siger
man er ANTIfacist. Det var ellers præcis den slags midler facister og
nazister brugte, men skidt pyt med det. Det er bare detaljer.

Kim

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 13:25

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> [...]

>man er ANTIfacist. Det var ellers pr?cis den slags midler facister og
>nazister brugte, men skidt pyt med det. Det er bare detaljer.

Arbejderne har ALTID måttet kæmpe mod undertrykkelse. Og hvis
ikke staten vil gribe ind overfor nazistisk propaganda, så må
folket jo gøre det.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-08-07 11:29

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:farke9$vp7$1@aioe.org...
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> Arbejderne har ALTID måttet kæmpe mod undertrykkelse. Og hvis
> ikke staten vil gribe ind overfor nazistisk propaganda, så må
> folket jo gøre det.

Hvem er disse arbejdere - hvor mange er de f.eks.? Er det de 40% af Metals
medlemmer, der betaler topskat, du tænker på?

Fra : Mendoza

Dato : 26-08-07 12:24

Peder wrote:
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> Arbejderne har ALTID måttet kæmpe mod undertrykkelse. Og hvis
> ikke staten vil gribe ind overfor nazistisk propaganda, så må
> folket jo gøre det.

"Arbejderne" er pissetrætte af nasserøve som dig og dine venner, der hæver
deres kontanthjælp, i stedet for at bidrage til samfundet som vi "arbejdere"
gør. Det er belastende at holde røven oppe på uduelige svin som dig.

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 14:35

Mendoza <mendoza@nospam.dk> skrev

>"Arbejderne" er pissetr?tte af nasser?ve som dig og dine venner, der h?ver
>deres kontanthj?lp, i stedet for at bidrage til samfundet som vi "arbejdere"
>g?r. Det er belastende at holde r?ven oppe p? uduelige svin som dig.

Hvad fanden, jeg har sgu da bidraget mere end rigeligt til dette
konforme og ensrettende samfunds tyrrani via min skat.

Kontanthjælpsmodtagere bliver desuden blot udnyttet som
papiropsamlere!

Fra : Mendoza

Dato : 26-08-07 12:39

Peder wrote:
> [...]
> konforme og ensrettende samfunds tyrrani via min skat.
>
> Kontanthjælpsmodtagere bliver desuden blot udnyttet som

Noget skal du sgu lave for dine penge. LÆR DET!!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-08-07 18:23

On Sun, 26 Aug 2007 13:35:10 +0200 (CEST), Peder wrote:

> [...]
> konforme og ensrettende samfunds tyrrani via min skat.
>
> Kontanthjælpsmodtagere bliver desuden blot udnyttet som

De fleste herinde belaler mere i skat end du får udbetalt i
kontanthjælp.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peder

Dato : 28-08-07 21:30

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev

>De fleste herinde belaler mere i skat end du får udbetalt i
>kontanthjælp.

Jeg er ikke på kontanthjælp...

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:29

On Sun, 26 Aug 2007 12:25:13 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>Arbejderne har ALTID måttet kæmpe mod undertrykkelse. Og hvis
>ikke staten vil gribe ind overfor nazistisk propaganda, så må
>folket jo gøre det.

ved selv at blive brunskjorter!!!! ??

jeg vil råde dig til hurtigst muligt at søge ansættelse hos et
benzinselskab

der kan du så lære lidt tankevirksomhed

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:27

On Sun, 26 Aug 2007 12:19:12 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>man er ANTIfacist. Det var ellers præcis den slags midler facister og
>nazister brugte, men skidt pyt med det. Det er bare detaljer.

hykleriet og løgnene stortrives som sædvanlig på venstrefløjen

Fra : Tveskaeg

Dato : 26-08-07 12:15

On Sun, 26 Aug 2007 11:44:52 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

Titlen på denne tråd burde være "En voldspsykopat går til bekendelse".

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 13:09

Den Sun, 26 Aug 2007 11:44:52 +0200 skrev Peder:

> [...]
> der har været. Og kun en gang er jeg blevet skadet ganske lidt
> ved øret. Det siger lidt om, hvor mange vi er, og hvor hurtigt vi

TROLL

Af alle idioter, er du sgu da den værste pædopeder.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 13:13

Den Sun, 26 Aug 2007 14:07:40 +0200 skrev N_B_DK:

> har du overvejet at lade dig indlægge ?

Han er til fare for sine omgivelser, så han må da kunne tvangsindlægges.

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 15:17

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Han er til fare for sine omgivelser, så han må da kunne tvangsindlægges.

Jeg har aldrig deltaget i noget ulovligt, jeg sympatiserer blot
med de unges kamp mod et dekadent system og mod de grusomme
nazister.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 13:23

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:farqv2$k0r$1@aioe.org
> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Jeg har aldrig deltaget i noget ulovligt,

Det tvivler jeg MEGET på.

> jeg sympatiserer blot med de unges kamp mod et dekadent system og mod de
> grusomme
> nazister.

Jeg vil tro langt de fleste mener at nazisterne er en lille flok idioter,
men at overfalde dem, gør jer til endnu større idioter (hvilket I er i
forvejen), det ender med at give ris til egen røv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 15:26

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Det tvivler jeg MEGET på.

Hvad har jeg da gjort?

Fra : vvv

Dato : 26-08-07 13:26

> Jeg har aldrig deltaget i noget ulovligt, jeg sympatiserer blot
> med de unges kamp mod et dekadent system og mod de grusomme
> nazister.

Nu er både nbdk og pjensen tilhængere af tankepolti, og i deres øjne er det
ulovligt at sympatiserer.

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 13:31

"vvv" <?@?> wrote in message

> Nu er både nbdk og pjensen tilhængere af tankepolti, og i deres øjne
> er det ulovligt at sympatiserer.

Det kan det også sagtens være rent juridisk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 26-08-07 14:23

> "vvv" <?@?> wrote in message

> Det kan det også sagtens være rent juridisk.

Hvordan det?

vv

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 16:46

vvv <?@?> skrev

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvordan det?

Glem det, de fatter ikke en meter, det er de for DUMME til.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-08-07 16:51

Den Sun, 26 Aug 2007 14:26:07 +0200 skrev vvv:

> "Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er både nbdk og pjensen tilhængere af tankepolti, og i deres øjne er det
> ulovligt at sympatiserer.
>
> vv

Som medlem af tankepolitiet, forbyder jeg dig at udtale dig!