Vacuumposer til opbevaring
Fra : Optimus Prime

Dato : 27-08-07 08:27

Jeg så Superbest i sidste uge havde nogen vacuumposer til opbevaring af
fx tøj - altså sådan nogen med lynlåssystem og ventil, lige til at sætte
på støvsugeren... Desværre nåede jeg ikke forbi og købe nogen...

Nogen der ved hvor man køber den slags i løs vægt?

Jeg mener det kunne være intet mindre end genialt til opbevaring af
vinterdyner, sommertøj osv - men tænker lidt på om fx dyner falder
sammen og tøj bliver mere krøllet end godt er af at blive opbevaret
såden i sommer/vinter perioden - er der nogen der har erfaring med det?

Fra : Max

Dato : 27-08-07 08:54

http://www.tvshop.com/DK/products/2942

--
Mvh Max

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 27-08-07 20:26

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og tøj bliver mere krøllet end godt er af at blive opbevaret såden i
> sommer/vinter perioden - er der nogen der har erfaring med det?

da vi skulle på camping i sommers, lavede vi samme nummer bare med en sort
plastik sæk og lidt tape, og det er da helt utroligt hvad sådanne en
støsvsuger kan gøre ved sengetøjet, en sæk der var næsten fuld af tæt pakket
sengetøj (dyner og hovedpuder) blev der suget så meget luft ud af, at det
kunne være i en bærepose. men om dynerne bliver flade over længere tid, tør
jeg ikke sige noget om.

Jens

Fra : BA

Dato : 27-08-07 21:24

> [...]
> at det kunne være i en bærepose. men om dynerne bliver flade over længere

Vi har i mange år praktiseret det samme, når havehynder og vattæpper skulle
overvintre i vores skur. Her er der yderligere den fordel, at der ikke
kommer kondens og fugt til hynderne.Vi har suget posen helt tom for luft,
slået en god knude og givet knuden og det hele en omgang brun pakketape.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....