Plast plader hvor ?
Fra : Petra

Dato : 26-08-07 18:34

Hej

Jeg skal lave en kasse ,som skal indeholde vand ca halv fyldt

Martrialet skal være ca 15-16mm , og i en kunststof type
der kan tåle vand,martrialet skal samtidig være rimeligt
stabilt/hårdt.,Således at "kassen" ikke ændre form.

Mål på kassen er B60xD60xH100

Hvilket martriale kan man bruge
til en rimelig penge?

Og kan man ligefrem få sådanne "plader" udskåret på målene ?
hos en evt leverandør.

VH Petra

Fra : Hauge

Dato : 26-08-07 18:39

Hejsa
Petra wrote:
> Hvilket martriale kan man bruge
> til en rimelig penge?

PVC, der kan købes hos mange plastleverandører.

> Og kan man ligefrem få sådanne "plader" udskåret på målene ?
> hos en evt leverandør.

Jada, det får jeg tit, men det vil kræve lidt info om hvor i landet du
befinder dig, før en eventuel leverandør kan komme på tale.
Jeg bruger selv BS plast i Risskov.

Mvh Hauge

Fra : Petra

Dato : 26-08-07 19:03

> [...]
>
> Jada, det får jeg tit, men det vil kræve lidt info om hvor i landet du
> befinder dig, før en eventuel leverandør kan komme på tale.

Hej Jeg bor ved Holbæk på Sjælland

Og kunne man få disse i færdigmål feks.
4 stykker på 60x100 samt en bund ca 60x63
Og i 15 mm. tykkelser ville det været helt perfekt

Men der findes jo så mange typer/priser/kvaliteter
så det er lidt svært at hitte det rigtige

VH Petra

Fra : Lars Just

Dato : 26-08-07 22:11

Hej

Firmaer som Vink, Rias, NordiskPlast, Koemmerling og sikkert en masse
plastvindues fabrikanter iøvrigt har den slags plader - om de vil skære dem
på mål, er vel bare et spørgsmål om prisen

Men nøgleordet ved din videre søgning er kömacel plader -
Og en kasse med de mål du nævner og halvt fuld af vand, kan sagtens klares
med 10 mm plader...

Prisen, ja du skal ikke blive overrasket hvis den ligger omkring 300
kr/kvm..

Venlig hilsen: Lars Just...