5 ugers Bimser efterlyses!
Fra : Siri

Dato : 26-08-07 09:55

Viderebragt på Majs vegne:
"Hej alle
Jeg er simpelthen rystet. Igår aftes havde en opdrætterkollega indbrud,
og ud over div. effekter fra hjemmet, havde tyven(e) stjålet 2 kun 5
uger gamle birmakillinger
Hvordan nogle kan være så hensynsløse, fatter jeg simpelthen ikke Så
små killinger har jo i den grad stadigt brug for deres mor...
Tyven(e) havde 'kun' taget de 5 uger gamle killinger, mens de voksne og
de 14 uger gamle killinger var gået fri.
Killingerne er stjålet på Hvidovre Strandvej i Hvidovre onsdag aften.
Vær sød at holde et vågent øje med, om I hører noget om disse killinger.
Det drejer sig om 2 stk. 5 uger gamle chokolademaskede birmakillinger -
1 hun og 1 han.
Hører du noget, så kontakt deres ejer - STOR DUSØR GIVES HVIS DE KOMMER
HJEM IGEN:
Nanna og Flemming Mikkelsen
tlf. (+45) 38 74 82 78 / (+45) 60 64 25 78
Mail: nm@artisten.dk (arbejdsmail, da hjemmePC også er stjålet)
Jeg håber virkeligt de 2 små killinger bliver tilvejebragt igen
Mange Hilsner
Maj (citat slut)

5 uger gamle!!
Jeg er rødglødende.... Fnyyyysssss!
Hold udkig, alle - lad os få de små mitter hjem til deres mor - kender
du nogen i Hvidovre, der kan tænkes at ha set det mindste til noget, der
kan give info, så hiv fat i dem!
Ser du noget, der bare ligner, sat til salg, så meld tilbage!

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : mail@chicabee.dk

Dato : 26-08-07 14:31

Dusøren er nu oppe på 6100 kr.

Klubben for den hellige birma har lavet en støtteindsamling.

Ønsker du at støtte med et beløb, stort som lille - kan dette
indsættes på
Kontonr: Skandiabank: 6610 6028509
(oplys navn samt evt. emailadresse, da dit beløb tilbagebetales
såfremt pengene ikke bliver brugt!)
SEND også gerne samtidig en mail til tehekila@post8.tele.dk
tehekila@post8.tele.dk med navn, adresse, telefonnummer og
mailadresse.

Læs mere på birmaklubbens hjemmeside http://www.birma.dk

Kh
Webmaster Birma.dk
Camilla

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 27-08-07 19:06

mail@chicabee.dk wrote:
> [...]
> indsættes på
> Kontonr: Skandiabank: 6610 6028509
> (oplys navn samt evt. emailadresse, da dit beløb tilbagebetales

Dusøren er nu oppe på 10.000 kr, hvilket formentlig er mere end hvad
tyven kunne have fået for dem på det sorte marked. Så monstro ikke tyven
selv henvender sig som værende "ham der fandt killingerne i en kasse" ?

- Tonny

Fra : JB

Dato : 27-08-07 19:50

"Tonny Jørgensen" <tonny@debug.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne have fået for dem på det sorte marked. Så monstro ikke tyven selv
> henvender sig som værende "ham der fandt killingerne i en kasse" ?

Jo det er meget mere. Men det værste er at så små killinger dårligt kan
undvære deres mor, og det er meget vigtigt at de får mad, der er egnet til
små killinger.

Vi håber at de hurtigt kommer hjem igen.

Hilsen
Jytte

Fra : ^#^

Dato : 27-08-07 22:00

Tonny Jørgensen wrote:
> [...]
> tyven kunne have fået for dem på det sorte marked. Så monstro ikke
> tyven selv henvender sig som værende "ham der fandt killingerne i en

De stakkels killinger - og kattemoderen !

Er der nogen der har sat efterlysningen + dusør i hundegruppen også?

/M

Fra : JB

Dato : 28-08-07 07:09

"^#^" <not.available.for.spam@notworking.net> skrev i en meddelelse

> De stakkels killinger - og kattemoderen !
>
> Er der nogen der har sat efterlysningen + dusør i hundegruppen også?
>
> /M

Ja den er også i hundegruppen.

Hilsen
Jytte

Fra : JB

Dato : 28-08-07 17:05

Killingernes ejere kommer i "Godaften Danmark" TV2 kl. 18,25

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-07 17:44

JB wrote:
> Killingernes ejere kommer i "Godaften Danmark" TV2 kl. 18,25
>
> Hilsen
> Jytte

Jeg har lige set ejerne på TV2, og jeg forstår deres frustration.

Vi har også haft indbrud et par gange i årenes løb. Det kan
simpelthen ikke beskrives hvilke følelser det kan give, at fremmede
har rodet i ens ting. Selvfølgelig dækker forsikringen, men når det
drejer sig om to små hjælpeløse killinger, så hører alt op. Hvordan
kan nogen nænne det ? Blæse være med at det er genstande der bliver
stjålet, det er trods alt kun døde ting. Jeg føler oprigtigt med
killingernes ejere. Bare dog de to små killinger vil blive fundet,
og helst snart.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JB

Dato : 28-08-07 18:18

> [...]
> kun døde ting. Jeg føler oprigtigt med killingernes ejere. Bare dog de to
> små killinger vil blive fundet, og helst snart.

Ja jeg tror alle kattefolk ønsker de små killinger hjem. Det værste er at de
er alt for små til at undvære deres mor, de skal stadigvæk have modermælk.
Og hvis de bare får et eller andet tilfældigt at spise og måske almindelig
mælk, blive de syge og dør. Hvis man skal opfostre så små killinger, skal
man vide helt nøjagtigt, hvad de skal have at spise.

Vi er så heldige at vi aldrig har haft indbrud (7-9-13), men vi har også
altid huset fuld af gøende hunde. Men jeg kan ikke forestille mig noget
værre, end at der sker ens dyr noget. Kun hvis det er ens børn, er det
værre.

Jeg føler med Nanna og Flemming, som jeg kender personligt.

Hilsen
Jytte