HJÆLP! ELVIS ER MULIGVIG BLEVET STJÅLET
Fra : Martin M. Christians~

Dato : 28-08-07 08:19

Hej

Vores hund Elvis stod bundet ved Visse super i Aalborg (d. 27/8-2007).
Han stod sammen med sin bror. Vi har ledt over ALT men kan ikke finde
ham. Vi har delt sedler ud og ringet rundt. Håber I alle vil hjælpe os
med at lede og holde øjnene åbne. Vi udlover stor dusør.
Med venlig hilsen
Tove og Ove.
Tlf 98780074 eller 41154739 eller 20467786

Info: Elvis er en Dansk Spids (hvid) og han er meget kælen. Han havde
desværre ikke sit halsbånd på, da han stod bundet, men hans sele og
snor er også væk! Han har indopereret en chip, så han kan godt
identificeres på <http://www.hunderegister.dk>.
Se venligst nedenfor for mere information:

Forumtråd (Hundegalleri.dk) - <http://www.hundegalleri.dk/html/
for_messageDetail.asp?MSG_ID=124174>

Profil (Hundegalleri.dk) - <http://www.hundegalleri.dk/html/
gal_visbil.asp?ID=16116>

Fra : Martin M. Christians~

Dato : 28-08-07 13:50

On 28 Aug., 09:19, "Martin M. Christiansen"
<martinmchristian...@gmail.com> wrote:
> [...]
> identificeres på <http://www.hunderegister.dk>.
> Se venligst nedenfor for mere information:

Der er kommet nye informationer i sagen - tråden kan følges her:
<http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=124174>

Mvh. Martin

Fra : Sanne

Dato : 28-08-07 14:24

"Martin M. Christiansen" <martinmchristiansen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej Martin.

Årh, jeg håber de finder ham den vej igennem. Hvor ville det være skønt,
hvis de via overvågningskameraer kan finde tyvene.
Hvor har jeg tænkt meget på dem. Ved hvordan jeg ville have det hvis en af
mine hnde forsvandt.
Jeg krydser alt der krydses kan...

Mvh
Sanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-07 14:38

Martin M. Christiansen wrote:

> Der er kommet nye informationer i sagen - tråden kan følges her:
> <http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=124174>
>
> Mvh. Martin

Hej Tove og Ove.

Det er simpelthen forfærdeligt, at nogen kan få sig selv til at gøre
den slags ting. Har læst tråden fra Hundegalleri, og håber at der
sker noget snart. Hvis politiet har både registreringsnummeret på
bilen og samtidig måske kan identificere de to tyve, så er der
sikkert håb forude.

Hvis de tilmed har stjålet i forretningen, er det sikkert ikke
første gang, så måske de har et synderegister hos politiet. Alene
filmen er jo bevis nok.

Håber på alt det bedste for jer og jeres dejlige hund.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-08-07 15:50

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Håber på alt det bedste for jer og jeres dejlige hund.

Du behøver ikke håbe mere. Elvis er på vej hjem, hvis han ikke
allerede er hjemme. For 25 minutter siden sad han på bagsædet af en
politibil og var på vej hjem.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Ragna

Dato : 28-08-07 15:53

Hej, jeg ser lige nu på Hundegalleriet (skrevet 16.26), at Elvis er fundet i
god behold og er på vej hjem på bagsædet af en politibil!

Her har overvågningskameraet virkelig gjort nytte.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-07 16:21

Ragna wrote:
> Hej, jeg ser lige nu på Hundegalleriet (skrevet 16.26), at Elvis
> er fundet i god behold og er på vej hjem på bagsædet af en
> politibil!
> Her har overvågningskameraet virkelig gjort nytte.

Er det ikke bare vidunderligt.

Hvor kan man altså blive glad når der er en happy ending. Mon ikke
lillebror bliver ellevild. Håber de skyldige bliver straffet efter
fortjeneste.

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-07 16:34

"Martin M. Christiansen" <martinmchristiansen@gmail.com> skrev i en
meddelelse

>Der er kommet nye informationer i sagen - tråden kan følges her:
<http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=124174>

Hvor er det skønt, at han snart er sikkert hjemme.

Forstår altså ikke, hvorfor man ikke kan have sin hund stående, foran en
butik mere uden, at man risikere, at den bliver stjålet....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Martin M. Christians~

Dato : 28-08-07 16:19

On 28 Aug., 16:53, "Ragna" <rahas...@TAKtdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> god behold og er på vej hjem på bagsædet af en politibil!
>
> Her har overvågningskameraet virkelig gjort nytte.

Hejsa

Ja den lille Elvis er på vej hjem! Endelig en god afslutning på sagen.
Mange tak for jeres tanker.

Mvh. Martin