Synkronisere Thunderbird og Outlook med So~
Fra : Jakob

Dato : 26-08-07 19:58

Hej!

- På min arbejdsplads anvendes Outlook som mail- og kalendersystem.
- På min egen computer bruger jeg Thunderbird samt add-on'en Lightning
til mails og kalender. (Er der bedre alternativer end Lightning?).
- Min mobil er en Sony Ericsson K800i.

Kan det lade sig gøre at synkronisere mellem disse således at
Outlook/thunderbird/mobilen har den seneste udgave af min kalender?

Det er kun mine aftaler/opgaver jeg er interesseret i at holde
opdateret. Det er ikke vigtigt med kontaktpersonerne.

Hilsen Jakob

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-08-07 21:05

Jakob skrev:
> [...]
>
> Det er kun mine aftaler/opgaver jeg er interesseret i at holde
> opdateret. Det er ikke vigtigt med kontaktpersonerne.

Hent MyPhoneExplore den kan lige det du mangler og meget mere.
Den er gratis og på Dansk

http://www.fjsoft.at/en/

--
Venlig Hilsen