Windows ME driver til HP C5180
Fra : fo2

Dato : 25-08-07 14:19

Har lige købt ovenstående printer.
Er der nogen der kan hjæle med en driver til Windows ME til en HP C5180 - Pr
1/7-07 stoppe HP åbenbart med at sende drivere med til Win 98/2 og ME - har
desværre en ældre nr2 computer på et lille netværk, som gerne skulle kunne
udskrive på denne printer. HP har åbenbart før medsnedt drivere til ME.

MVH FO

Fra : N/A

Dato : 25-08-07 17:34

Fra : fo2

Dato : 25-08-07 17:34

Næh så let er det ikke - for HP siger følgende:
HP Products - Driver Downloads and Replacement Driver CDs Are No Longer
Available for Windows 98, 98 SE, and Me
men tidligere udsendte virker stadig og det er den jeg efterlyser.
fo

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46d04af7$0$13988$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...