ahh jeg er kommet til at brægge en af de h~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-08-07 06:42

af på en hd - er der noget man kan gøre ?

jeg tænkte kan man skifte ?

for det er jo egentligt "bare" en del af harddisken

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-08-07 06:57

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> af på en hd - er der noget man kan gøre ?
>
> jeg tænkte kan man skifte ?
>
> for det er jo egentligt "bare" en del af harddisken
>

> MvH Bo M Mogensen

Spørg efter et print til hardisken herinde.
Det kan være at nogen har en gammel udslidt model liggende, magen til din.

Vi skal bruge Navn, modelnr. og måske serienr. på din disk.

Tror ikke der er andre muligheder.

Mvh
Bri@n

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-08-07 09:00

On Sat, 25 Aug 2007 07:57:02 +0200, "co@ch [4130]"
<coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote:

>"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Spørg efter et print til hardisken herinde.
>Det kan være at nogen har en gammel udslidt model liggende, magen til din.
>
>Vi skal bruge Navn,

Hitachi deskstar

>modelnr. og måske serienr. på din disk.

model hdt725032vlat80

>Tror ikke der er andre muligheder.

Der falder selvf en beløning til den der kan lave den i form af en
kasse øl :) + at dægge udgifter til hvad der måtte være

MvH Bo M Mogensen

Fra : Kasper

Dato : 25-08-07 13:32

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Hitachi deskstar

> model hdt725032vlat80

> Der falder selvf en beløning til den der kan lave den i form af en
> kasse øl :) + at dægge udgifter til hvad der måtte være

Du kunne jo tage et billede af problemet og skrive hvor du bor, så måske
nogle kan hjælpe ?

Kasper

Fra : Rado

Dato : 25-08-07 18:46

On Sat, 25 Aug 2007 09:59:54 +0200, Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>model hdt725032vlat80

Du kan få en ny her, om ikke andet::

http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=16&Sort=Wanted&Soegeord=%22hdt725032vlat80%22&chkSoegSaetning=on

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig

Fra : Rado

Dato : 25-08-07 14:10

On Sat, 25 Aug 2007 07:57:02 +0200, "co@ch [4130]"
<coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote:

>Spørg efter et print til hardisken herinde.
>Det kan være at nogen har en gammel udslidt model liggende, magen til din.

Næppe, det er en temmelig ny model, der stadig kan fås i handelen:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233961

Det kunne måske også klares ved at lime printet sammen og så lodde
printbanerne sammen igen, eller noget andet fixfaxeri. I alt fald hvis
det blot gælder om at redde data. Ellers der det nok bedre at købe en
ny disk.

Rado

Fra : Rado

Dato : 25-08-07 18:45

On Sat, 25 Aug 2007 07:41:49 +0200, Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>af på en hd - er der noget man kan gøre ?
>
>jeg tænkte kan man skifte ?

Er det for at redde data eller bare for at redde disken? I sidstnævnte
tilfælde er det nok ikke besværet værd, køb en ny disk i stedet.

Rado

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 30-08-07 13:50

Bo M. Mogensen wrote:
> af på en hd - er der noget man kan gøre ?
>
> jeg tænkte kan man skifte ?
>
> for det er jo egentligt "bare" en del af harddisken

Et billede af uheldet savnes stadig.
Hvis det kun er stikket til fladkablet eller strømforsyningen kan det
nok reddes med lim og/eller en loddekolbe, evt score stikket fra en
anden defect disk hvis dit er for ødelagt.

Hvis stikket ikke er brækket i stykker - brækket plastic mm - er der
måske stadig garanti på disken.

Jeg har ladet mig fortælle at dårlige lodninger til
strømforsyningsstikket på nogle modeller SATA-diske er almindeligt
forekommende og på den konto har jeg allerede reddet mig en 80GB disk
fra genbrugsstationen. Men nu er din jo godtnok en almindelig ATA-disk....

/Lars