Pinnacle tv/radiokort ?
Fra : Autocadster

Dato : 22-08-07 21:34

Har lige lånt et Pinnacle tv/radiokort, da jeg ikke kunne få mit medion
kort til at virke med MediaPortal_0.2.2... har bare ikke fået en
drivercd med og den ligger ikke i Win XP Pro SP2

På kortet står der kun dette:

På den ene side "EMPTYV-51015403-2.4"

På den anden side " 203560693841820899"

Men ikke en af de 2 giver noget brugbart på google :'(

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-08-07 21:44

Autocadster skrev:
> [...]
>
> På den ene side "EMPTYV-51015403-2.4"
>
> På den anden side " 203560693841820899"
>
> Men ikke en af de 2 giver noget brugbart på google :'(

www.driveragent.com kan lave en gratis scan og give dig et hint om
hvilken driver der skal bruges, vil du havde den koster det kroner, men
det giver lidt mere at søge på.

Kortet skal sidde i maskinen når du sørger.

Fra : Autocadster

Dato : 22-08-07 21:51

Jan Nielsen tastede følgende:

> www.driveragent.com kan lave en gratis scan og give dig et hint om hvilken
> driver der skal bruges, vil du havde den koster det kroner, men det giver
> lidt mere at søge på.

Den finder flere ting der er galt rent driver mæssigt, men det er kun
med good/bad, ingen info ud over det :/

Gider ikke betale 30US$ for noget der måske virker

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan Nielsen

Dato : 26-08-07 11:58

Jan Nielsen skrev:

> www.driveragent.com kan lave en gratis scan og give dig et hint om
> hvilken driver der skal bruges, vil du havde den koster det kroner, men
> det giver lidt mere at søge på.
>
> Kortet skal sidde i maskinen når du sørger.
Hm, ja, ser ud til de har fået fjernet den mulighed igen :/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-08-07 21:53

Autocadster wrote:

> [...]
>
> PÃ¥ den ene side "EMPTYV-51015403-2.4"
>
> PÃ¥ den anden side " 203560693841820899"
>
> Men ikke en af de 2 giver noget brugbart på google :'(

Kan du ikke google "lakridsens" navn + xp + driver?

Det er sikkert en BT8x8 eller en SAA7134 eller lignende chip.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : ai

Dato : 23-08-07 09:22

her er drivere/programmer i een uendelighed...
se om der er noget der passer på dit kort..

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Support/Consumer+Support/
/ai