Lille Tastatur
Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-08-07 16:45

Hej

Jeg skal bruge et meget lille tastatur. Jeg bruger ikke den stadionære
meget med vil gerne bruge min bordplads. Hvor finder jeg et lille
tastatur gerne uden numeriske tastatur og til usb eller trådløs.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-08-07 18:52

Mikkel Lund skrev:

> Jeg skal bruge et meget lille tastatur. Jeg bruger ikke den stadionære
> meget med vil gerne bruge min bordplads. Hvor finder jeg et lille
> tastatur gerne uden numeriske tastatur og til usb eller trådløs.

Tja, måske dette flotte tastatur fra Logitech er sagen? Det er kun
410 mm bred - og uden nummeriske taster:
<http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/192&cl=dk,da>

Tastaturet er meget elegant, dog er det ikke helt billigt.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : KsNa

Dato : 19-08-07 20:08

"Svend Erik Bertelsen" <nospam2seb@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, måske dette flotte tastatur fra Logitech er sagen? Det er kun
> 410 mm bred - og uden nummeriske taster:

"Kun" 410mm. uden numeriske taster, hmm - mit er også 410mm. men med
nummeriske taster.

Det er et Fujitsu-Siemens som fulgte men en Scaleo T for 3 år siden.

Mvh
Kim

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-08-07 20:10

Svend Erik Bertelsen skrev:

> [...]
> <http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/192&cl=dk,da>
>
> Tastaturet er meget elegant, dog er det ikke helt billigt.

Uha, den bliver svær at bakse rundt med. Smart at den kan stilles væk.
Den er bare alt for stor.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 20:43

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Hilsen Mikkel Lund
> "Sund fornuft, har aldrig stoppet en tosse"

Jeg bruger dette i stuen:

"Musen" er ikke den bedste at vænne sig til, men selve tastaturet er ret
behageligt.

mvh Ebbe

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-08-07 21:15

Ebbe (7000) skrev:
> Jeg bruger dette i stuen:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237622
>
> "Musen" er ikke den bedste at vænne sig til, men selve tastaturet er ret
> behageligt.
>
> mvh Ebbe

Den har set, men den er noget "skramlet" og slet ikke pengene hver.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Henrik Madsen

Dato : 20-08-07 18:47

http://mazzive.dk/hhkb.html, hvis du kan undvære ø, æ og å.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Martin P

Dato : 21-08-07 18:19

Er denne her noget for dig? Den er kun 24 cm i bredden, men knappene er
næsten lige så store som an almindelig tast.

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=81742

mvh
MP

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 20:02

"Martin P" <maph@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er denne her noget for dig? Den er kun 24 cm i bredden, men knappene er
> næsten lige så store som an almindelig tast.

> [...]

Det er præcis den samme som jeg påpegede for 2 dage siden
Blot væsentlig dyrere hos Proshop.

mvh Ebbe

Fra : Martin P

Dato : 22-08-07 06:13