Ang. Samsung D 900
Fra : Knud Gjøl

Dato : 24-08-07 14:12

Min søn har haft sin Samsung liggende i sin lomme, desværre blev han
indhentet af en regnbyge af middelsvær grad og telefonen kan nu ikke rigtig
starte den kommer til vibrationerne og derefter intet.

Vi har haft den inde hos Sonofon men de siger som rigtig er at den har
vandspor i printet eller som de siger at den har været i vand.

Men kan man reparere den og hvor henne og hvad vil det koste.
Helst i nærheden af Varde, Esbjerg, hvis det kan lade sig gøre

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-08-07 15:48

Knud Gjøl skrev:

> Men kan man reparere den og hvor henne og hvad vil det koste.

Der er jo nogen på nettet:

http://www.mobilunlock.dk/catalog/product_info.php?cPath=40&products_id=415
bl.a.

- kender dem dog ikke
Hans

Fra : Anders

Dato : 24-08-07 18:02

Den kan godt laves, men det bliver nok en dyr omgang.

Du kan jo prøve at kontakte dem som Hans linker til.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-08-07 18:07

Anders skrev:

> Den kan godt laves, men det bliver nok en dyr omgang.

"Prisen på såddan en reparation er mellem 150 - 250 kr. og du betaler kun
hvis den kan laves.
Hvis du sender den skal du dog vedlægge penge til returpoto."
Hans

Fra : Anders

Dato : 24-08-07 18:30

+ at man også selv ska stå for forsendelsen til kbh.

Fra : Knud Gjøl

Dato : 24-08-07 20:04

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
>+ at man også selv ska stå for forsendelsen til kbh.

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

Jeg kan jo altid sende den og vælge max prisen vi vil ofre.
Det er blot surt den næsten helt ny, men dådan er livet.
Tak for svar

Fra : Anders

Dato : 25-08-07 05:32

For fremtiden skal du nok bede din søn om at man ikke skal opbevare sin
mobil i lommen, men derimod i en bæltetaske.

Fra : Knud Gjøl

Dato : 25-08-07 14:04

> For fremtiden skal du nok bede din søn om at man ikke skal opbevare sin
> mobil i lommen, men derimod i en bæltetaske.

Han må iøjeblikket leve med en ældre SE 750, netop indtil man finder ud
hvordan man passer på sagerne.
Måske har han en lille undskyldning i at den lå i jakkelommen og jakken var
målstolpe, men jeg tror at hvis han ikke havde prøvet at tænde den våd og vi
havde tørret den først så havde den overlevet, men når man er 12 år så har
man vist ikke den erfaring.