E-Mail
webnoob 5265
Komprimering af Windows mail
Fra : Per Pedersen

Dato : 23-08-07 19:02

Hver gang jeg lukker windows mail spørger den om jeg vil komprimere mail og
svare nej hver gang,
kan man ikke få den til at lade hver med at spørge hver gang jeg lukker
windows mail.

Mvh

Per

Fra : Carl Drud

Dato : 23-08-07 19:29

On 2007-08-23, Per Pedersen wrote:

> Hver gang jeg lukker windows mail spørger den om jeg vil komprimere mail og
> svare nej hver gang,

Windows Mail gør vist som OE SP2 gør. Komprimerer (eller spørger om det)
for hver 100 gang man lukker Mail.

> kan man ikke få den til at lade hver med at spørge hver gang jeg lukker
> windows mail.

Der har været løsningsforslag vedr. OE i OE gruppen, hvor man ændrer
nogle værdier i registreringsdatabasen, men om det virker på Windows
mail ved jeg ikke.

Men hvorfor dog ikke lade den komprimere?

--
Carl