Politiet - farligt eller berettiget magtfu~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-07 23:54

Politiet - farligt eller berettiget magtfuldkomment?

"Én kaptajn på skuden", er ofte nødvendigt i et palaverdemokrati med
lovjungle og medlidenheds-overdrivelser

Rydning af ungdomshuset var næppe efter bogen mht sikkerhed mod farlig
kampgas, men kun en tysk autonom måtte på hospitalet så her var Hanne Beck
Hansen (læs justitsministeriet) ikke en farlig mand m/k.

Partiskheden imod Jonni Hansen, SIAD, mig og andre indvandringsmodstandere
er en skamplet på demokratiet, men mon ikke politiet handler under instruks
fra regeringen om at stabilisere vælgerholdningerne ved at forkæle
godhedsindustrien ved at dæmonisere dens fjender.?

En politivagt ved ethvert indvandringskritisk møde er det mindste, der kan
kræves efter de autonomes vilde vold.

Selvfølgelig er jeg en meget lille fisk - men principper er væsentlige. Hvis
dronningens håndværkere tabte et gardin ned til en nabo, og han ikke ville
udlevere det, ville politiet straks overtale naboen til at respektere
ejendomsretten. Hvorfor godter Station Bellahøj sig i stedet ved enhver
mulighed for chikane mod mig? At politiet (og dermed domstolene) godtog en
klar falskanmeldelse for blufærdighedskrænkelse er én blandt snese af
chikane-tendenser mod lille ufarlige mig i de senere år.

En vis erkendelse af justitsmord ligger i, at man ikke har opkrævet hverken
bøde eller sagsomkostninger (og at man gav tilladelse til landsrets-anke
trods bødens minimale størrelse).