Pædofil krænkelse af børn Politiet gider i~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-07 19:39

Ja man tror det er løgn .... men en veninde af min bedre halvdels
datter - har en 13 årige veninde med en noget afsporet nabo en herre
et sted i 50 eren .... well denne herre i Hinnerup ( ved ikke hvordan
det staves ) ( et sted I Jylland tæt på Århus ) Nå han sender barnet
erotisk mms er sjofle beskeder og tilbyder hende penge for at have sex
med ham - Nå pigen henvente sig til Politiet - uagtet hun havde
faktisk beviser så gad de ikke tage sig af sagen .... barnets mor er
meget lidt bevendt og faderen er ude af billedet - så der er ikke
nogen til at tage sig af hende ...

det har jeg nogen spørgsmål til

1.) skal Politiet ikke tage sig af den slags

2.) vil det være forbud hvis jeg offentlig gør hvem han er samt lægger
de ponografisk billeder ud han har sendt hende ?

3.) når han har snedt hend erotiske billeder og obskøne beskeder

er hun så ejer af indholdet og kan gøre med det hvad hun vil eller har
han en slags C/O ?

4.) nogen forslag til hvad man / jeg / andre skal gøre ved sådan en
mand ?

5.) er det rigmeligt at et sådan barn er *retsløs* fordi hun kommer af
ringe sociale kår ?