Hej!
Jeg håber at I kan hjælpe mig med nogen problemer jeg har med et
rejsebureau.
For ca. 2 måneder siden reserverede min far 4 fly billetter til Iran.
Han spurgte om der var studierabat, eftersom både jeg og min mor
studerer. Dette fik han at vide, kun gælder studerende der fra Iran er
blevet sendt til udlandet, altså udvekslingstudenter. For et par dage
siden snakkede jeg med en der havde kontaktet Iran Air i Sverige
(hovedkontor i Skandinavien), han havde fået at vide, at det de havde
fortalt os ikke var rigtigt og at man bare skulle melde til ambassaden
i Danmark, at man var studerende, hvorefter ministeriet i Iran vil få
besked. Dette står også på Iran Airs skandinaviske hjemmeside og jeg
har nu kontaktet dem selv og fået dette bekræftet.
Nu er problemet at det kan tage tid at fået bekræftelsen sendt til
ministeriet og tilbage. Det kan måske ikke nås før rejsen. Hvordan er
vi stillet med at få pengene tilbage, når de har givet os misvisende
information?
Har de brudt et eller andet lov, ved at holde disse informationer
tilbage?
Tak på forhånd!
|