Stop for udb. af feriepenge
Fra : Peter Johansen

Dato : 26-06-07 18:33

Hej NG!

Da min tidligere virksomhed blev erklæret konkurs først på året, var den
forsikrede vej jo LG, som de fleste ved. Der er i min sag blevet erstattet
løn, herunder SH-betaling og feriepenge.
MEN, da jeg nu her ved den dejlige sommer, skal til at afholde min ferie,
får jeg så oplyst af FerieKonto, at de er blevet bedt om stop for udbetaling
af feriepenge (uden at jeg overhovedet på nogen måder er blevet informeret
om dette).
Hvem er det egentlig LIGE der har autorisation til dette?
Er det lovligt, uden at informere mig om dette? Har talt med FerieKonto, men
de kan/vil ikke sige navnet på denne person. Er det kurator for konkursboet,
der gør sådan noget uden at informere, mon?
Jeg er "lidt" sur over behandlingen, da jeg jo ligesom mange andre
lønmodtagere, gerne vil have del i min opsparede og allerede beskattede
feriepenge.......
Er der nogen i gruppen her der kan hjælpe med en fremgangsmåde for at få
disse penge?
Har i dag prøvet at kontakte min fagforening, men de havde jo ikke lige
tlf-tid, da jeg "stod" og manglede deres hjælp.

På forhånd takker

Jodle