Dankort e-handel sikkerhed
Fra : Bjarne

Dato : 21-06-07 12:04

Hej.
Jeg kan ikke lige huske, hvad der er det regel-mæssige grundlag for
sikkerheden ved Dankort-transaktioner på internettet.
Er det PBS, forbruger-et-eller-andet eller en lov?

Jeg tænker på den del med at man ikke må bede folk om at indtaste
Dankort-oplysninger på en almindelig http-side uden kryptering.

Hvem kan hjælpe?

Mvh

Bjarne Nielsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-06-07 12:06

Bjarne <netmolotow@varmpost.com> wrote in

> Jeg tænker på den del med at man ikke må bede folk om at indtaste
> Dankort-oplysninger på en almindelig http-side uden kryptering.

Det er en PBS regel.

Fra : Bjarne

Dato : 21-06-07 17:13

Henrik Stidsen skrev: