Sexismesag, igen grundløs. Politi hævet ov~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-07 12:22

Politi hævet over §-er?

Anmeldelse+klage

Overfor mit hus, Bjelkes Alle 46, er der en børnehave med en åben legeplads
mod vejen, kun adskilt af tynd bøgehæk og trådgitter.

Lørdage og Søndage høres ofte fuldemandshøjrøstethed og passerer man hegnet
ser man druk og jeg har et par gange spurgt en ædru gæst om "hvad sker" og
har fået som svar, at børnehaven udlejer selskabslokaler incl have i
weekenden.

Jeg betvivler lovligheden af sådant og anmelder derfor, selvom jeg godt ved
at skoler, hvis inspektør har censureret et politisk parti og fundet det OK,
kan finde på at udleje lokaler til partiets eller foreningens møder. Uanset
om der ikke er bevislig betaling, men kun vennetjeneste, mener jeg at rette
offentlige instans bør tjække om et eventuelt udlejlings eller udlåns tilbud
er lige tilgængeligt for alle borgere i kvarteret eller kun for venner og
slægt af institutionens ansatte.

Samtidig har jeg en klage over samme børnehave og

*især politiet*,

der i mine øjne spilder statspenge og er skadeligt anmassende med subjektivt
smagsdommeri uden relation til dansk lov, idet to betjente 18.6 kl 10
bankede på min dør og formanede mig ikke at sole mig på det offentlige
fortov nær børnehaven.

Det har jeg gjort i de 30 år, jeg har boet her, fordi jeg er solnarkoman og
først hen ad formiddagen er der sol i min have. Altid er jeg tækkelig
påklædt , men efter at børnehaven for et par år siden valgte at erstatte
plankeværk med åbent hegn, er det sket, at børnene har stillet mig spørgsmål
om hvorfor der er skilte på toppen af mit hus og lignende. Børnene ved, hvad
jeg hedder og råber stolt mit navn, når de ser mig på fortovet incl sammen
med deres forældre, og en forælder har bragt sit barn med mig for at få
bekræftet, at jeg ikke har noget imod muslimer, og jeg har høfligt svaret om
min fundamentale antiracisme, men skepsis ved kløgt i folkevandring.

Politibetjentene i dag nævnte, at jeg, da jeg havde en læskedrink med
isterninger, mens jeg solede mig og læste avis, havde ladet børnene tage
isterninger gennem hegnet, og jeg supplerede betjentenes sande oplysning
herom, med at en pædagog var kommet til og havde hørt, at jeg oplyste
børnene om leg med is, men afviste, at isen var til at komme i munden, og
pædagogen havde gentaget dette for børnene og altså klart godkendt min
undervisningsindsats rettet mod børnene. Jeg har i et langt arbejdsliv
undervist i fysik og kemi som bedst sker pr praktisk leg. Rent postevand i
fast form er oplysende, billigt legetøj som pædagogerne desværre ikke selv
har fantasi til at tilbyde børnene.

Politibetjentene gav mig ret i at det havde været naturligt om
børnehavelederen selv havde kontaktet mig.

Talrige børnehaveledere og i årenes løb accepteret, at børnene taler med
mig, og hvis dette nu pludelig af en eller anden uoplyst grund er ændret, er
det ikke en sag at lade politi spilde resourcer på.

Politibetjentene på mit dørtrin truede, hvilket en gæst i min dagligstue kan
bevidne, med polititilhold og at dettes evt overtrædelse kan føre til
fængels eller bødestraf, men de anede ikke noget om en evt § i straffe eller
anden lov, som jeg kunne være i nærheden af at overtræde.

De advokater der har bifaldet min harme over Jer, har i Københavns
Politivedtægt §5 stk 1 ikke kunne finde hjemmel for det tilhold, der truedes
med.

Med venlig hilsen Bo Warming

Fra : Søren

Dato : 18-06-07 14:33

Get a job.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-06-07 15:01

On Mon, 18 Jun 2007 15:33:11 +0200 Søren <spammers@die.young> sent the
following smoke signals:

Så sparer de også en tur i Zoo.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-07 15:50

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Mon, 18 Jun 2007 15:33:11 +0200 Søren <spammers@die.young> sent the
> following smoke signals:

> Så sparer de også en tur i Zoo.

Tager du ikke mere afslappet på fundats om at indlæg i denne ng skal være
juridiske, end jeg nogensinde har gjort?

LÆS OG LÆR AF FØLGENDE ONTOPIC INDLÆG

Rudy-straf: ikke for forførelsen der solgte TV2-reklamer

Årsagen til at politianklager og dommer har fundet smuthuller til at
imødekomme lynchstemning, er, at TV2 fik præsenteret en legal forførelse på
en ulækker måde.

Straffen på 30 dage er for noget helt, helt andet, nemlig for at sende porno
til en journalist, altså for brug af uskadelig ytringsfrihed.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-07 02:25

"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
> Get a job.

Lad mig nedenfor gentage og uddybe at dette er en national sag om
ytringsfrihed helt som når WW2-frihedskæmperne satte livet ind på at
beskytte dansk demokrati

Deltag i min retfærdige kamp og protester mod netbetjentes løgne der
censurerer mig af Usenet

Min jødiskhed fremgår af mit plankeværk og fører til muslimhærværk mod mig
og nu også at børnehave pusser politi på mig uden lovhjemmel - advokater
afviser at polititrussel om tilhold mod at betræde fortov på min gade kan
have hjemmel i dansk lov

Censuren der i ugevis afskar mig fra ytringsfrihed på dk.politik vil måske
blive iværksat igen, og så håber jeg at andre end mig vil protestere og til
rette vedkommende.
Mit job og kald er at få samfundet til at vise sit sande ansigt , incl
lovstridige intolerance.

Et eksempel på muslim-magt er hærværket mod Israel-symboler på mit
plankeværk, som formodentlig også er grunden til at genboen , en børnehave,
pusser politiet på mig og får dem til at true med polititilhold imod
betrædelse af fortov på gaden hvor jeg bor, jvf nederste del af følgende
brev til Københavns Politi
-------------
Politi hævet over §-er? Rudy-hetz mod mig?

Anmeldelse+klage

Overfor mit hus, Bjelkes Alle 46, er der en børnehave med en åben legeplads
mod vejen, kun adskilt af tynd bøgehæk og gennemsigtigt trådgitter.

Lørdage og Søndage høres ofte fuldemandshøjrøstethed og passerer man hegnet
ser man voksnes druk, og jeg har et par gange spurgt en ædru gæst om "hvad
sker" og har fået som svar, at børnehaven udlejer selskabslokaler incl have
i weekenden.

Jeg betvivler lovligheden af sådant og anmelder derfor hermed til politiet,
selvom jeg godt ved at skoler, hvis inspektør har censureret et politisk
parti og fundet det OK, kan finde på at udleje lokaler til partiets eller
foreningens møder. Uanset om der evt. ikke er bevislig betaling, men kun
vennetjeneste, mener jeg at rette offentlige instans bør tjække om et
eventuelt udlejnings eller udlåns tilbud er lige tilgængeligt for alle
[...]

min fundamentale biologiske anti-racisme, men kulturelt begrundede skepsis
vedr den udbredte accept af folkevandring.

[...]

børnehavelederen selv havde kontaktet mig om denne bagatel.

Talrige børnehaveledere og i årenes løb accepteret og meddelt mig herom
utvetydigt , at børnene taler med mig, og hvis dette nu pludelig af en eller
[...]

fængsels eller bødestraf, men de anede ikke noget om en evt § i straffe
eller anden lov, som jeg kunne være i nærheden af at overtræde.

De advokater der har bifaldet min harme over politi-overreaktionen , har i
Københavns Politivedtægt §6 stk 1 ikke kunne finde hjemmel for det tilhold,
der truedes med.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. pensioneret gymnasielærer ,
Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 22-06-07 06:03

> [...]
>
> De advokater der har bifaldet min harme over Jer, har i Københavns
> Politivedtægt §5 stk 1 ikke kunne finde hjemmel for det tilhold, der

Nu har du glemt pillerne igen Bo!