Priser på BiBoB
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-08-07 21:11

Hej

Så er der kommet priser på BiBoB ! - Og det ser jo lovende ud.

1 øre pr. minut. 15 øre pr. sms. 0 øre i opkaldsafg. og 0 øre i abb.

Nu mangler der bare nogle betingelser, så vi kan se om der ligger noget
bag, som f.eks. et månedligt minimums forbrug...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-08-07 21:30

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> 1 øre pr. minut. 15 øre pr. sms. 0 øre i opkaldsafg. og 0 øre i abb.

_60 øre _pr_ minut.

--
ad

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-08-07 21:40

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote in

> _60 øre _pr_ minut.

Var da også næsten for godt til at være sandt med 1 øre/min ;)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-08-07 18:02

Hej

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> wrote:

>"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

>_60 øre _pr_ minut.

Selvfølgelig !

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-08-07 21:45

Ole Rasmussen <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev :

>1 øre pr. minut.

Det ville da vidst ikke kunne løbe rundt, det er pr. sekund og
sekundafregnet.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-08-07 10:12

Ole Rasmussen skrev:

>1 øre pr. minut.

det havde virkelig været fornyelse på telemarkedet hvis det havde været
sådan.

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 23-08-07 13:47

Ole Rasmussen wrote:
> Hej
>
> Så er der kommet priser på BiBoB ! - Og det ser jo lovende ud.

Og så kom der nye priser hos M1. Og hos Unotel.

/Kjeld

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 23-08-07 14:21

"Kjeld Borch Egevang" <kjeldSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse

> Og så kom der nye priser hos M1. Og hos Unotel.

Ja .. men der takseres pr. minut

--
ad

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-07 18:14

Ole Rasmussen skrev:

>Så er der kommet priser på BiBoB !

nu har bibob via deres nyhedsbrev oplyst mig om deres priser 4 gange på 33
minutter (og det fylder 309 KB hver gang)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : John

Dato : 24-08-07 19:40

Ivan V. Klattrup skrev:

> nu har bibob via deres nyhedsbrev oplyst mig om deres priser 4 gange på
> 33 minutter (og det fylder 309 KB hver gang)

Sidste gange de sendte et nyhedsbrev rundt, modtog jeg det også flere
gange, hvilket jeg gjorde dem opmærksom på. De lovede at kigge på
problemet og rette fejlen. Jeg har da også kun modtaget nyhedsbrevet én
gang denne gang.
Smid dem evt. en mail. Sidst jeg kontaktede dem fik jeg svar dagen efter.

Mvh

John

Fra : Anders

Dato : 24-08-07 20:04

Jeg syntes ikke der er nævnt noget om min. forbrug. !
- Er der nogen der kan findes noget ?.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-07 20:11

Anders skrev:

>Jeg syntes ikke der er nævnt noget om min. forbrug. !
>- Er der nogen der kan findes noget ?.

Jeg kan heller ikke finde noget om det, men i mit tilfælde regner jeg med
at mit forbrug hos Bibob kommer til at ligge på 0 øre, da jeg er
overbevist om at det kræver plastic for at man kan være kunde hos dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : John

Dato : 24-08-07 20:13

Anders skrev:
> Jeg syntes ikke der er nævnt noget om min. forbrug. !
> - Er der nogen der kan findes noget ?.

Nej, ikke umiddelbart.
Jeg mangler også oplysninger om hvad datatrafik kommer til at koste pr.
MB. Jeg håber de bliver lige så billige (eller billigere) som UnoTel
(7,5 kr. pr. MB)

Spørgsmålet er om der bliver noget minimumsforbrug... Det havde Telmore
da så vidt jeg husker heller ikke da de blev startet.

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-08-07 20:55

John skrev:

> Jeg mangler også oplysninger om hvad datatrafik kommer til at koste
> pr. MB. Jeg håber de bliver lige så billige (eller billigere) som
> UnoTel (7,5 kr. pr. MB)

Frank var jo oprindelig den billigste med gprs.

Jeg bliver dog ved UnoTels Talk 1&2.
Hans

Fra : Rander

Dato : 24-08-07 23:30

John skrev noget i denne stil, den 24-08-2007 21:13:
> Nej, ikke umiddelbart.
> Jeg mangler også oplysninger om hvad datatrafik kommer til at koste pr.
> MB. Jeg håber de bliver lige så billige (eller billigere) som UnoTel
> (7,5 kr. pr. MB)

Samme pris, 7,50 pr. MB (ifølge
<https://www.bibob.dk/29/5/faq_mobiltelefoni.html>)

http://rander.dk

Jeg bokser helst fyre,
der har ligget tre-fire døgn i respirator. (George Foreman)

Fra : John

Dato : 06-09-07 09:56

Rander skrev:

> Samme pris, 7,50 pr. MB (ifølge
> <https://www.bibob.dk/29/5/faq_mobiltelefoni.html>)

Næh, endnu bedre:

"Ja vi kommer til at tilbyde GPRS. Prisen for GPRS kommer til at være
3,75 kr. per MB. GPRS data vil blive afregnet per KB."

Mvh

John

Fra : Ib Højme

Dato : 10-09-07 18:04

> Næh, endnu bedre:
>
> "Ja vi kommer til at tilbyde GPRS. Prisen for GPRS kommer til at være
> 3,75 kr. per MB. GPRS data vil blive afregnet per KB."

Og dette er vel heller ikke ringe

   Tak for din henvendelse.

   Ja du vil Godt kunne benytte 3G med Bibob.

mvh /Ib

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-08-07 14:41

Hej

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>nu har bibob via deres nyhedsbrev oplyst mig om deres priser 4 gange på 33
>minutter (og det fylder 309 KB hver gang)

Hm, så har du nok fået mit også, for her er der til gengæld ikke dukket
noget op...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-08-07 21:01

On 24 Aug., 20:40, John <jk7...@gmail.com> wrote:

> [...]
> gang denne gang.
> Smid dem evt. en mail. Sidst jeg kontaktede dem fik jeg svar dagen efter.

ja sidste gang de sendte fik jeg nyhedsbrevet 2 gange.. Denne gang fik
jeg den 3 gange.. Denne gang sendt jeg dem en email tilbage. Har ikke
fået svar endnu.