Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Redning af billeder fra CF-kort
Fra : John Nissen

Dato : 21-08-07 16:21

Hej!

Jeg skal forsøge at hente nogle billeder fra et CF-kort, som er blevet
formateret.

Hvilket program skulle være det bedste? Jeg har prøvet flere forskellige,
men de giver det samme resultat, og jeg kan kun få fat i nogle enkelte af de
mistede billeder.

Så hvis nogen har erfaringer med nogle som skulle være markant bedre end
andre, er jeg meget interesseret!

John

Fra : PDR[2770]

Dato : 21-08-07 16:26

"John Nissen" <john_nissen@my1101stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de mistede billeder.
>
> Så hvis nogen har erfaringer med nogle som skulle være markant bedre end

se tråd længere nede fra den 19august....der er det beskrevet....

Fra : Mogens Hansen

Dato : 21-08-07 16:26

"John Nissen" <john_nissen@my1101stofanet.dk> wrote in message
> [...]

[8<8<8<]
> Jeg skal forsøge at hente nogle billeder fra et CF-kort, som er blevet
> formateret.

Hvis du ikke har skrevet yderligere på kortet, burde det ikke spille den
store rolle.

[8<8<8<]
> Hvilket program skulle være det bedste? Jeg har prøvet flere forskellige,

Hvilke ?

> [...]
> de mistede billeder.
>
> Så hvis nogen har erfaringer med nogle som skulle være markant bedre end

Prøv at se tråden "Hjælp, mem kort kan ikke læses" fra et par dage siden.

Prøv PC Inspector
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Karsten

Dato : 21-08-07 18:00

> [...]
> de mistede billeder.
>
> Så hvis nogen har erfaringer med nogle som skulle være markant bedre end

Prøv f.eks det her program, den har reddet en masse filer for mig, og den er
freeware.
PhotoRec is file data recovery software designed to recover lost files
including video,
documents and archives from Hard Disks and CDRom and lost pictures
(thus, its 'Photo Recovery' name) from digital camera memory.
PhotoRec ignores the filesystem and goes after the underlying data,
so it will still work even if your media's filesystem has been severely
damaged or re-formatted.

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download

Fra : Karl Nielsen

Dato : 22-08-07 13:43

Prøv at kige på programmet "Recover My Files" som du kan hente på adressen
http://pcperformancetools.com/recovermyfiles.htm
Du kan installere programmet gratis og prøve om det virker på dine drev, og
finder den dine filer skal du så betale for programmet for at få lov til at
genskabe dem til din computer.
Programmet koster ca. 70,- Euro

Hilsen KN.