Advarsel Euro pas
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 09-07-01 12:35

Jeg har lige været i Prag med Euro pas og sikken en oplevelse. Prag er en
dejlig by, som jeg kan anbefale, men Euro pas er en blandet landhandel
Bussen fra Jylland var dårlig og på hjemvejen kunne den næsten ikke køre der
skulle ny olie på hele tiden , den var forsinket på hjemturen på ca. 3 timer
, det er lang tid på en raste plads uden for Hamborg. midt om natten. Uden
en undskyldning fra Europas.
Den Damme der viste os til Hotellet havde så travlt at vi ikke kunde nå at
købe ekstra ture eller fortælle os hvor deres kontor ligger.
Da jeg efter 24 Timer kørsel fra Prag til Viborg ringede til Europas fik jeg
bare at vide at sådan var det og jeg kunne bare rejse med e andet selskab.
Det gør jeg også fremover. Nu er det op til jer om i vil udsættes for det
samme.

--
Med kærlig hilsen fra Børge
www.billedafborge.subnet.dk

Fra : John K

Dato : 09-07-01 13:17

> [...]
> Det gør jeg også fremover. Nu er det op til jer om i vil udsættes for det

Der har faktisk været en del kritik at netop det rejsebureau i Fyens
Stiftstidende.

Når de så ligefrem opfordrer til at rejse med et andet selskab, kan man jo
kun tage opfordringen op.

Mvh

John K

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-08-01 14:42

Ang. EUROPAS
Vi er fra København og har rejst med Europas en del gange og har altid kun
været yderst tilfreds både med busturene og hotellerne. Med de priser
Europas har kan man ikke forlange samme service som hos deciderede
rejseselskaber, der har både guider og selvalg af hoteller, Husk! man får
hvad man betaler for, og der får du meget hos Europas, vi har i hvertfald
ikke fundet noget bedre , hverken med bus eller fly
Med venlig hilsen
Hans og Henning
swan@b2mail.dk