Negativt billede
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 21-08-07 22:05

Hej.

Er der nogen der kender et script, der kan tage et givent billede og
returnere det i en negativ version?

Jeg har desværre ikke adgang til GDLib, så
http://phparadise.de/php-code/image-editing/invert-image/ dur ikke.

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

www.mzh.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 22-08-07 00:00

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> skrev Tue, 21 Aug 2007
23:04:48 +0200

>Jeg har desværre ikke adgang til GDLib, så

Det findes Java appltets der kan gøre det, men det er vel næsten at gå
over åen efter vand.

Hvis du har et webhotel med adgang til PHP, så må det også være muligt
at bruge enten GdLib eller Imagemagick.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Martin van de Belt

Dato : 26-08-07 17:53

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> schreef in bericht
> [...]
> returnere det i en negativ version?
>
> Jeg har desværre ikke adgang til GDLib, så

Det script har jeg liggende på min harddisk, jeg har jeg lige uploadet det
til min hjemmeside for dig og kan downloades her:

http://www.webmastere.dk/site/scripts.php?scriptid=33 (Uden GDLib,
udelukkende PHP).

Med venlig hilsen,
Martin van de Belt
http://www.webmastere.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-08-07 22:41

"Martin van de Belt" <martinNOSPAM@vandebelt.dk> skrev Sun, 26 Aug 2007
18:53:00 +0200

>http://www.webmastere.dk/site/scripts.php?scriptid=33
>
>(Uden GDLib, >udelukkende PHP).

Undskyld mig, men hvordan får du det script til at køre uden Gdlib

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Martin van de Belt

Dato : 27-08-07 20:58

> Undskyld mig, men hvordan får du det script til at køre uden Gdlib
>
> --
> mvh, A:\Feldborg
>
> Slægtsforskning og lokalhistorie i midt- vestjylland
> http://hammerum-herred.dk/

Hov, det var en fejl ;) Beklager, havde lige overset det, sådan er det når
man ikke kan holde sig vågen :)