Junk filter på TB - newsgroups ?
Fra : SpookiePower

Dato : 22-08-07 11:59

Jeg får sikkert lige som resten af jer, en masse
indlæg fra MI5Victim@mi5.gov.uk

Jeg har prøvet at sætte TB 2.0.0.6 til at frasortere
disse indlæg, så jeg ikke kan se dem længere, men
det virker ikke rigtig. Om jeg har gjort det rigtigt
ved jeg ikke.

I kan se et billede af min opsætning her -
www.anothermasterpiece.com/TBfilter.jpg

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 22-08-07 12:23

SpookiePower skrev:
> Jeg får sikkert lige som resten af jer, en masse
> indlæg fra MI5Victim@mi5.gov.uk

Nej, jeg får ingen.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : SpookiePower

Dato : 22-08-07 12:34

Asbjørn M. Nielsen wrote:

>Nej, jeg får ingen.

Hvad har du så gjort ?

Fra : Max

Dato : 22-08-07 13:00

SpookiePower wrote:

> Hvad har du så gjort ?

Han bruger sikkert en newsserver der sortere dem fra, jeg
bruger TDC og høre kun om disse spammails, ser dem aldrig.

--
Mvh Max

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 22-08-07 18:19

Max skrev:

> Han bruger sikkert en newsserver der sortere dem fra, jeg
> bruger TDC og høre kun om disse spammails, ser dem aldrig.

Præcis, jeg bruger også TDC.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 18-09-07 09:26

Max skrev:

> Han bruger sikkert en newsserver der sortere dem fra, jeg
> bruger TDC og høre kun om disse spammails, ser dem aldrig.

Jeg har Cybercity Solo og får dem ikke med Outlook Express, men sjovt
nok med Thunderbird 2.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-08-07 13:01

Den 22-08-07 12.58 skrev SpookiePower følgende:
> Jeg får sikkert lige som resten af jer, en masse
> indlæg fra MI5Victim@mi5.gov.uk

Jeg får dem ikke, de bliver frasorteret af TDCs server.

> I kan se et billede af min opsætning her -
> www.anothermasterpiece.com/TBfilter.jpg

Eftersom jeg ikke kender de pågældende indlæg, er det svært at sige, om
filtret er sat korrekt op, men det springer i øjnene, at du søger på en
mailadresse i emnelinjen. Indeholder emnelinjen den pågældende mail-adresse?

En anden ting: Når du vælger handlingen, skal du først vælge at markere
meddelelsen som læst, og så i en ny handling vælge at få den slettet.
Ellers går der kuk i antallet af ulæste meddelelser i grupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : SpookiePower

Dato : 22-08-07 14:43

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> filtret er sat korrekt op, men det springer i øjnene, at du søger på en
> mailadresse i emnelinjen. Indeholder emnelinjen den pågældende

Jeg havde ikke set det var subject jeg søgte på. Det er lavet om.

> En anden ting: Når du vælger handlingen, skal du først vælge at markere
> meddelelsen som læst, og så i en ny handling vælge at få den slettet.
> Ellers går der kuk i antallet af ulæste meddelelser i grupperne.

Ja, det var det jeg skulle. Nu viser min filterlog at de bliver sorteret
fra.

Takker.