Hvorfor catch up
Fra : Jane

Dato : 21-08-07 15:43

Hvorfor f..... skal man nu lige pludselig hele tiden bruge catch up på
cybercity newsbin.cybercity, og dagen efter er det samme igen?

Når jeg har markeret meddelserne læst så viser Xnews, at der stadig er 20
eller flere tilbage, selvom de ikke er der.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kate

Dato : 21-08-07 20:36

Jane <nokvin@FjørnDættehotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Når jeg har markeret meddelserne læst så viser Xnews, at der
> stadig er 20 eller flere tilbage, selvom de ikke er der.

Tjae, jeg undrer mig også. Cybercity er gået temeligt meget amok de
sidste par dage. Jeg benytter også Xnews og var lidt i tvivl om det var
den der lavede ged, men jeg tror nu også det er cybercity's server der
kokser.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Jane

Dato : 22-08-07 15:05

Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in news:46cb3e91$0$21932$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
> sidste par dage. Jeg benytter også Xnews og var lidt i tvivl om det var
> den der lavede ged, men jeg tror nu også det er cybercity's server der

Jeg tænkte det samme, men når jeg bruger Easynews er der ingen problemer,
så det må være Cybercity

--
Venlig hilsen
Jane