Baccara?
Fra : Michael

Dato : 19-08-07 10:24

Hej,

Er der nogen, der ved, hvor disse sange med Baccara (den originale
konstellation - ikke Baccara 2000) kan opstøves:

Sleepy-Time Toy
Candido
Eins Plus Eins Ist Eins
Baila Tú
En El Año 2000
Algun lugar en el paraiso
Yes Sir, I Can Boogie (Extended Mix)
Sorry, I'm A Lady (Extended Mix)
Body-Talk (Extended Mix)
By 1999 (Extended Mix)

De er tilsyneladende aldrig udgivet på cd, og vinylerne er ikke til at
opdrive, så enhver hjælp er yderst velkommen.

Mange hilsner
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 17:18

> Eins Plus Eins Ist Eins

Godt nok på video.

www.kimila.dk/video/baccara-1+1.wmv

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Holst

Dato : 19-08-07 21:57

kimila wrote:

> www.kimila.dk/video/baccara-1+1.wmv

Ganske forfærdeligt. Må jeg anbefale DR Electronica!

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 21:46

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De er tilsyneladende aldrig udgivet på cd, og vinylerne er ikke til at
> opdrive, så enhver hjælp er yderst velkommen.

Hej Michael

Vi har en LP med Baccara fra 1977.Hvis det er kan jeg da godt spørge, om
manden vil af med den.Den er som ny,uden ridser.

Hilsen Anne

Fra : Holst

Dato : 19-08-07 21:56

Michael wrote:

> De er tilsyneladende aldrig udgivet på cd, og vinylerne er ikke til at
> opdrive, så enhver hjælp er yderst velkommen.

Tak et kig her:

<http://eil.com/shop/artistlist.asp?sort=6&page=1&artistname=baccara>

Eller her (ha' tålmodighed, for det tager ganske lang tid at vise listen):

<http://www1.gemm.com/c/search.pl?field=ARTIST+OR+TITLE&wild=baccara&Go%21.x=0&Go%21.y=0&Go%21=Search>

Eller http://www.netsoundsmusic.com/ hvor du lige selv må indtaste
søgetermen.

Nu ved jeg ikke, hvad du præcis leder efter, men der er da rigeligt at
kigge på her i hvert fald. Måske også det, der ikke er til at opdrive.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 21:59

> [...]
>
> De er tilsyneladende aldrig udgivet på cd, og vinylerne er ikke til at
> opdrive, så enhver hjælp er yderst velkommen.

Hej igen Michael

Jeg har lige set at der er en LP med Baccara inde på denne
side:http://www.musiccollector.dk/dk.asp
Hilsen Anne

Fra : Michael

Dato : 20-08-07 16:44

Hej,

Takker mange gange for svarene. Jeg faldt i dag faktisk over en cd-boks med
stort set Baccara's samlede værker, der udkommer 31. august (desværre
mangler maxi-versionerne). For eventuelt interesserede hedder den "The
Collection" og kan erhverves ret billigt hos fx www.jpc.de og www.amazon.de.

Holst: Smag og behag er jo forskellig. Jeg hører også klassisk, dance og
meget andet, men har en svaghed for 70'er-musikken - selv om jeg indrømmer,
at 1+1-videoen er lidt vel "tuttenuttet" Men det var sjovt at se, så
1000 tak, kimila, for tippet!

Hilsen
Michael

Fra : Holst

Dato : 20-08-07 17:24

Michael wrote:

> Holst: Smag og behag er jo forskellig.

Ja, gudskelov! Havde vi den samme smag allesammen, kunne jeg jo ikke
have en bedre smag end andre

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 22:07

> [...]
> meget andet, men har en svaghed for 70'er-musikken - selv om jeg
> indrømmer, at 1+1-videoen er lidt vel "tuttenuttet" Men det var sjovt

Ligger inde med flere Baccara videoer hvis interressen er der.

Jeg var selv helt oppe og køre da "Yes sir, i can boogie" udkom i 1977.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Michael

Dato : 21-08-07 17:08

Hej Kim,

> Ligger inde med flere Baccara videoer hvis interressen er der.

Du må meget gerne lægge flere ud, hvis du gider. Jeg siger i så fald
1000 tak på forhånd.

> Jeg var selv helt oppe og køre da "Yes sir, i can boogie" udkom i 1977.

Også her men nok endnu mere, da jeg hørte, at d'damer ville stille op i
Melodi Grand Prix i 1978, og jeg var (som 12-årig) ganske overbevist om, at
de ville vinde. Når jeg ser/hører MGP-live-versionen af "Parlez-vous
français" må jeg dog indrømme, at det lyder lidt "slattent", men
studieversionerne (engelsk og fransk) er stadig pokkers iørefaldende.

Mange hilsner
Michael

Fra : Holst

Dato : 21-08-07 17:15

Michael wrote:

> Du må meget gerne lægge flere ud, hvis du gider. Jeg siger i så fald
> 1000 tak på forhånd.

Du kan sikkert finde masse Baccara på http://www.youtube.com - hvis
ikke, så skulle de da være de første, som ikke er der.

Fra : Michael

Dato : 21-08-07 18:27

Hej Holst,

> Du kan sikkert finde masse Baccara på http://www.youtube.com - hvis ikke,
> så skulle de da være de første, som ikke er der.

Du har jo ganske ret. Videokvaliteten er dog noget lavere, men jeg siger
tak for tippet og kaster mig over youtube...

Mange hilsner
Michael

Fra : Michael

Dato : 23-08-07 18:50

Hej Kim,

> Ligger inde med flere Baccara videoer hvis interressen er der.

Interessen er der

Michael