Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Baggrundspapir 135cm?
Fra : Anden

Dato : 19-08-07 15:32

Hej, jeg søger baggrundspapir i hvidt.
Lidt nærmere så skal rullens hul-diamter være omkring 5cm - så passer det på
vores stativ.

Nogle bud på hvor sådan noget kan købes? - Jeg har ikke været heldig med at
finde noget endnu i DK.

Fra : Dennis Kruse

Dato : 19-08-07 16:18

Anden skrev:
> [...]
> vores stativ.
>
> Nogle bud på hvor sådan noget kan købes? - Jeg har ikke været heldig med at

Du kunne ikke evt bruge almindelige baggrundsruller på 2,72m og så skære
dem over midt på?
Obt har dem http://www.obt.dk/baggrundspapir_.htm

--
/Dennis

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-08-07 20:25

Dennis Kruse wrote:

> Du kunne ikke evt bruge almindelige baggrundsruller på 2,72m og så skære
> dem over midt på?
> Obt har dem http://www.obt.dk/baggrundspapir_.htm

Ja, sådan har vi andre har gjort i mange år, jeg bruger en fintandet sav
til at skære rullen over med.

PS: Indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anden

Dato : 19-08-07 19:05

> Du kunne ikke evt bruge almindelige baggrundsruller på 2,72m og så skære
> dem over midt på?
> Obt har dem http://www.obt.dk/baggrundspapir_.htm

Ja, har overvejet det - det ender det nok med.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-08-07 13:25

"Du kunne ikke evt bruge almindelige baggrundsruller på 2,72m og så skære
dem over midt på?"

Hvis det tilfældigvis er "superwhite" så har de den i 1,35....

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 18:42

> Hvis det tilfældigvis er "superwhite" så har de den i 1,35....

okay, hvor ser du det henne? - Jeg kan umiddelbart ikke finde det på siden.
superwhite er fint, er lidt usikker på hvad som er "bedst" til mit formål.
(Produktfotos)

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-08-07 21:03

Det er den som hedder 9101. Den er vist på farvekortet på siden.