Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manglende histogram i Capture NX?
Fra : Henning Jensen

Dato : 19-08-07 15:14

Hej

Efter installation af den nye Nikon Capture NX 1.2 har jeg fået
problemet med at histogrammet mangler i LCH-edtoren
(Adjust/Color/LCH), så f.eks. en auto-contrast blot giver et stor
billede.

Er der andre som har haft problemer med denne nye version og måske
idéer til løsning, idet jeg har haft problemer på flere PC-er, selv en
"ren re-installeret" WinXP maskine?

Jeg syntes ikke jeg har set dette nævnt andre steder på nettet, men
gode råd er velkommen idet Nikon-support endnu ikke er vendt tilbage
med løsninger heller..
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-08-07 16:56

On Sun, 19 Aug 2007 16:13:37 +0200, Henning Jensen
<hen-jens@mail.REMOVE_THIStele.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der andre som har haft problemer med denne nye version og måske
>idéer til løsning, idet jeg har haft problemer på flere PC-er, selv en

Sidste nyt er at Nikon support i EU/England er nu ved at undersøge om
det kan skyldes at jeg bruger DANSK XP (home) til EN-versionen af NX
1.2 !?!

Men det skulle betude at andre danske bruger af NX 1.2 skulle have
dette problem også (hvis man ikke bruger XP pro med Engelsk
opsætning). Men er der andre som bruger Dansk XP home som ikke har
dette problem med NX??