mail til hotmail
Fra : Figaro

Dato : 18-08-07 19:09

Jeg har egen mailserver der sender til en hotmail men den når ikke frem,
heller nogen mail-daemon svarer.
Ved ikke om det er den rigtigt gruppe at skrive i, men kan ikke finde nogle
der omhandler mailserver.

Mvh
Martin

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 18-08-07 19:35

"Figaro" <figaro@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har egen mailserver der sender til en hotmail men den når ikke frem,
> heller nogen mail-daemon svarer.

Jeg har haft samme problem. Måske har jeg endnu, men jeg synes det må være
værst for hotmail-brugerne, der ikke kan vide sig sikre på at få sin post.

Det er i øvrigt ikke længe siden at cybercity havde problemer med at sende
til hotmail, så det rammer også de store

Jonas.

Fra : Figaro

Dato : 19-08-07 07:07

Ja, i mailserverens log, kan jeg se at reverse lookup er fundet, og den
bliver afsendt korrekt.
Men Microsoft svarer ikke på denne slags henvendelse. Jeg tror vi må leve
med det.

Martin.

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 19-08-07 08:51

> Ja, i mailserverens log, kan jeg se at reverse lookup er fundet, og den
> bliver afsendt korrekt.

Ja, de svarer som om de tager i mod mailen, men den havner aldrig i
modtagerens postkasse. Det må man nok bare leve med som hotmail-bruger

Jonas.