Printer under Vista!
Fra : J. Nielsen

Dato : 18-08-07 22:01

Hej Gruppe
Jeg har problemer med at installere Lexmark 1130 printer på en maskine med
WindowsVista. En driver er hentet for Vista og den gamle installation fra
tilhørende CD-rom er slettet. Men ingen held.
J. Nielsen

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-07 15:52

J. Nielsen wrote:
> [...]
> WindowsVista. En driver er hentet for Vista og den gamle installation fra
> tilhørende CD-rom er slettet. Men ingen held.

Jeg kender ikke printeren eller vista, men hvis du skal håbe på hjælp,
er du nødt til at fortælle folk hvad du har prøvet, hvilken driver du
har hentet og hvor osv osv.

nicolai

Fra : Svend

Dato : 20-08-07 08:18

On Sat, 18 Aug 2007 23:01:17 +0200, "J. Nielsen"
<jnielsenbry@get2net.dk> wrote:

>Jeg har problemer med at installere Lexmark 1130 printer på en maskine med
>WindowsVista.

Er det en dansk version af vista du har så vil den typisk ikke fungere
med en engelsk eller amerikansk driver du skal have den danske!
Sådan var det også med de tidlige versioner af XP.
Kan du ikke finde den danske driver er de hurtige og hjælpsomme ved
telefonen på lexmarks danske support center.

-
Svend

When one door closes another door opens

Fra : J. Nielsen

Dato : 04-09-07 21:29

Hej Gruppe!
Jeg vil gerne undskylde ventetiden.(Ferie)
En dansk driver for Lexmark1130 for Windows Vista og den installerede uden
problemer.
Tak for tipset.
Jørgen