Åbne kabinettet i en Aldi com
Fra : Jane

Dato : 18-08-07 15:20

Da jeg gerne vil skifte grafikkortet, men ikke lige kan se hvordan man
åbner kabinettet, så måske er der nogen her som har prøvet det, og kan
fortælle mig hvordan man åbner en Aldi computer?

Der ligger jo en UBS HD på toppen og den hænger vel fast i nogle ledninger,
og hvad med alt det på fronten.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 18-08-07 16:41

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortælle mig hvordan man åbner en Aldi computer?
>
> Der ligger jo en UBS HD på toppen og den hænger vel fast i nogle

Venstre kabinetside, når du ser computeren forfra, kan "skydes" bagud efter
demontering
af et par skruer bagpå.
Sådan er det her i hvert fald.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jane

Dato : 18-08-07 17:07

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@paradis.dk> wrote in

> Venstre kabinetside, når du ser computeren forfra, kan "skydes" bagud
> efter demontering
> af et par skruer bagpå.
> Sådan er det her i hvert fald.
OK det havde jeg ikke lagt mærke til, troede kabinettet var fuldstøbt
hele vejen rundt.
Mange tak for din hjælp

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Henning

Dato : 19-08-07 08:43

>Venstre kabinetside, når du ser computeren forfra, kan "skydes" bagud efter
>demontering
>af et par skruer bagpå.
>Sådan er det her i hvert fald.

Højre på min - det afhænger nok lidt af modelnummer

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 19-08-07 11:12

> Højre på min - det afhænger nok lidt af modelnummer

Nå, der kan man bare se --- det er fint, at vi kan supplere hinanden.
Ofte giver man jo råd ud fra det udstyr, man har - specielt, når der
spørges til udstyr, der ligner éns eget.
Tak for det tip - til en anden god gang.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Allan Kristensen

Dato : 19-08-07 14:13

> Højre på min - det afhænger nok lidt af modelnummer
Eller også afhænger det lidt af hvorfra man ser den, hvis det er højre når
man ser den forfra, kan du nu ikke komme til ret meget inde i pc'en.

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-07 15:49

Allan Kristensen wrote:
> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> Eller også afhænger det lidt af hvorfra man ser den, hvis det er højre når
> man ser den forfra, kan du nu ikke komme til ret meget inde i pc'en.

Man må gå ud fra at Henning har læst at der stod "set forfra". Jeg
kender ikke medions computere, men det lyder også mærkeligt at de skulle
lave deres computere "omvendt", selvom det er set før, primært servere.

nicolai

Fra : Henning

Dato : 19-08-07 15:58

On Sun, 19 Aug 2007 15:12:32 +0200, "Allan Kristensen" <abk@tele2.dk>
wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

>Eller også afhænger det lidt af hvorfra man ser den, hvis det er højre når
>man ser den forfra, kan du nu ikke komme til ret meget inde i pc'en.

Vi er enige om, at højre er der hvor tommelfingeren peger til
venstre
På min 8822'er sidder sidepladen i højre side, set fra fronten. Det er
ikke muligt at tage noget af i venstre side overhovedet

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-07 17:00

Henning wrote:

> Vi er enige om, at højre er der hvor tommelfingeren peger til
> venstre

Håndfladen op eller ned? ;)

> På min 8822'er sidder sidepladen i højre side, set fra fronten. Det er
> ikke muligt at tage noget af i venstre side overhovedet

Der er jo normalt den side at bundkort sidder i. Gad vide hvorfor medion
har gjort det.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 19-08-07 22:38

Nicolai skrev:

> Der er jo normalt den side at bundkort sidder i. Gad vide hvorfor
> medion har gjort det.

BTX hedder den standard. Den er optimeret mht. køling.

mvh
Jeppe Seidelin Dam