EDBPriser på tysk
Fra : Andy Dufresne

Dato : 16-08-07 20:43

Hej,

Findes der ikke en side over tyske forretninger, der minder om
EDBPriser?

/Andy

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-08-07 20:49

Andy Dufresne skrev:
> Hej,
>
> Findes der ikke en side over tyske forretninger, der minder om EDBPriser?
>
> /Andy

Her er en af dem:

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp

Hilsen
Michael

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-08-07 21:04

Andy Dufresne <covershare@gmail.com> writes:

> Findes der ikke en side over tyske forretninger, der minder om
> EDBPriser?

http://geizhals.at/deutschland/

Kai

Fra : John

Dato : 16-08-07 21:01

Andy Dufresne skrev:
> Hej,
>
> Findes der ikke en side over tyske forretninger, der minder om EDBPriser?

Jo, der findes en del. Ud over Preissuchmaschine.de findes der fx:

www.electronicscout24.de

www.guenstiger.de

www.geizkragen.de

www.idealo.de

www.rockbottom.de

www.preissearch.de

www.ciao.de

www.pricerunner.de

+ mange flere.

Selv bruger jeg primært www.guenstiger.de og www.geizkragen.de

Mvh

John

Fra : electrobreed@gmail.c~

Dato : 17-08-07 13:28

Hej Andy, min favorit er nu http://geizhals.at/eu/

Fra : Ad Infinitum

Dato : 17-08-07 18:59

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der ikke en side over tyske forretninger, der minder om EDBPriser?
>
> /Andy
>

>Hvor meget er der entelig lige at spare ved køb i tyskland. For hvis man
>kikker på priserne så ligger de meget op af de danske, og med porto mm ja
>så er det jo næsten det samme.

Der er sikkert nogle ting der er billiger, men man skal vel næsten bo i
grænseland og selv købe dem butikken dernede eller hvad?

Fra : Andy Dufresne

Dato : 18-08-07 12:33

> Der er sikkert nogle ting der er billiger, men man skal vel næsten bo i
> grænseland og selv købe dem butikken dernede eller hvad?

Jeg ved ikke hvad der er at spare, men har tyske bekendte der kan hente
for mig... Men jeg søger nu en 'dims' der ikke er kommet til DK,
derfor.

P.S.: Nej, tror faktisk ikke prisforskellen er den helt store... Skidt
når nu de har mindre moms!