Fejl ved indlæsning af windows XP
Fra : H.R.

Dato : 15-08-07 18:36

Hej

Jeg er ved at indlæse windows XP på en maskine, men når alle filer er læst
ind og den skal genstarte, kører den kun få sekunder og kommer så med denne
fejlmeddelse:

STOP: C000021a {Fatal System Error}
The windows Logon Process system process terminated unexpectedly with a
status of 0x00000407 (0x00000000 0x00000000)
The system has been shut down

Er der nogen som kan tyde det

På forhånd tak.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-08-07 21:23

Hvad siger Google til problemet ?

Mvh Peter

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-08-07 22:33

H.R. skrev:
> [...]
> The windows Logon Process system process terminated unexpectedly with a
> status of 0x00000407 (0x00000000 0x00000000)

Du kan have en ram fejl!.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-08-07 03:05

"H.R." wrote

> Jeg er ved at indlæse windows XP på en maskine,

Hvilken maskine er det?
Hvilken slags XP er det?
(medfulgte den med maskinen?)

> men når alle filer er læst ind og den skal genstarte, kører den kun få
> sekunder og kommer så med denne fejlmeddelse:

> STOP: C000021a {Fatal System Error}

Microsoft har en support-artikel som beskriver hvordan man kan forsøge at
fejlsøge situationen:

http://support.microsoft.com/kb/156669

Hvis Roxio GoBack, den medfølger også med Norton System Works, bliver in-
stalleret kan det give dig stop-fejlen:

http://support.microsoft.com/kb/316503

Symantec mener der er en inkompatibilitet med nogle Nvidia IDE drivere hvis
man har Roxio GoBack installeret:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/goback.nsf/docid/2003111717232458?OpenDocument&lg=en&ct=us&seg=hho&src=hot