Printserver, hvilken?
Fra : Preben Andersen

Dato : 15-08-07 16:28

Jeg leder efter en printserver, som har følgende egenskaber:

- kan styre 2 printere, gerne via USB stik
- kan fungere under både LINUX og Windows XP
- kan købes til en rimelig pris

Findes en sådan?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-08-07 17:37

Preben Andersen wrote:
> Jeg leder efter en printserver, som har følgende egenskaber:
>
> - kan styre 2 printere, gerne via USB stik

Negativ - kun 1 printer, umiddelbart.

> - kan fungere under både LINUX og Windows XP

> - kan købes til en rimelig pris

> Findes en sådan?

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=77284

Jesper Poulsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-08-07 05:47

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=77284

Ja det var da en mulighed selvom den kun kan håndtere én printer.

mvh/Preben

Fra : Esben

Dato : 15-08-07 18:51

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - kan styre 2 printere, gerne via USB stik
> - kan fungere under både LINUX og Windows XP

En brugt Jetdirect 500/510 kunne måske gøre det - den har dog kun
parallelporte. Hvilke printere skal den bruges til?

--
Esben

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-08-07 05:49

"Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

> En brugt Jetdirect 500/510 kunne måske gøre det - den har dog kun
> parallelporte. Hvilke printere skal den bruges til?

Begge printere har også parallelporte, så det kunne godt lade sig gøre,
men hvor finder man lige en brugt Jetdirect?

mvh/Preben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-08-07 06:51

Preben Andersen wrote:
> Begge printere har også parallelporte, så det kunne godt lade sig gøre,
> men hvor finder man lige en brugt Jetdirect?

DBA, QXL eller en markedsgruppe.

Jesper Poulsen

Fra : electrobreed@gmail.c~

Dato : 16-08-07 19:12

On Aug 15, 5:28 pm, "Preben Andersen" <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:
> [...]
>
> - kan styre 2 printere, gerne via USB stik
> - kan fungere under både LINUX og Windows XP

Hej Preben,

Hvad med at kigge på en Jetdirect en1700 den har USB og kan styre
printere og køre på Linux

http://www.itbutikken.info/i/233463/1.htm

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-08-07 22:04

electrobreed@gmail.com wrote:
> http://www.itbutikken.info/i/233463/1.htm

Det gav jeg for min netværksprinter :-/

Jesper Poulsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-08-07 07:07

<electrobreed@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hvad med at kigge på en Jetdirect en1700 den har USB og kan styre
printere og køre på Linux

Jeg valgte denne her:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=39850

mvh/Preben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-07 07:18

Preben Andersen wrote:
> <electrobreed@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med at kigge på en Jetdirect en1700 den har USB og kan styre
> [...]

Hvor starter dit indlæg?

Jesper Poulsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-08-07 09:45

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor starter dit indlæg?

Jeg svarede på et indlæg fra electrobreed, men jeg ved ikke lige hvorfor
der ikke blev sat et par >> ved hans indlæg.

mvh/Preben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-08-07 15:44

Preben Andersen wrote:
> Jeg svarede på et indlæg fra electrobreed, men jeg ved ikke lige hvorfor
> der ikke blev sat et par >> ved hans indlæg.

Det skyldes din "news-reader". Microsoft kan af uvisse årsager ikke
håndtere Quoted-Printable i newsgroups.

Jesper Poulsen