bærbar kaput
Fra : Lasse

Dato : 15-08-07 11:21

Hjælp min bærbare computer er kaput og jeg har vigtige dokumenter og andet
på harddisken i den bærbare. Kan jeg på en eller anden måde tilslutte
harddisken fra den bærbare til min stationære computer og derved overføre
eller hvordan gør jeg for at hente disse vigtige filer.

Min bærbare vil simpelthen ikke starte og jeg har kontaktet Acer og de siger
at det med stor sandsynlighed er bundkortet som er stået af., kan ikke
betale sig at reparere....

med venlig hilsen
Lasse

Fra : J

Dato : 15-08-07 11:39

On Wed, 15 Aug 2007 12:20:33 +0200, "Lasse" <larsa@FJERNmail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>at det med stor sandsynlighed er bundkortet som er stået af., kan ikke

Ja, du køber et lille usb-kabinet, flytter harddisken over, og
tilslutter harddisken til den stationære. Du skal lige finde ud af om
din bærbare har en sata eller pata harddisk.

http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=169391&ProductCategoryID=284

der er 2.5" pata og sata

mvh

John

Fra : KsNa

Dato : 15-08-07 15:05

"Lasse" <larsa@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min bærbare vil simpelthen ikke starte og jeg har kontaktet Acer og de
> siger at det med stor sandsynlighed er bundkortet som er stået af., kan

I ALDI kan du købe ( koster 60,-) et kabelsæt til USB porten på den
stationære, det kan bruges til 2,5" og 3,5" HDD, både ATA og SATA.

Mvh
Kim