Hvilket headset?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 14-08-07 20:18

Hejsa

Jeg vil gerne have et headset til min PC.
1. Det skal være trådløst
2. Det skal have mikrofon.

Nogen bud? Alt modtages! Selv har jeg kun fundet en enkelt (IOGear på
edbpriser.dk) men den synes jeg er grim

På forhånd tak.

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-08-07 05:52

http://www.head-set.dk/index.php?side=produkter

Fra : Jesper Laursen

Dato : 15-08-07 10:45

"Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsagerby.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.head-set.dk/index.php?side=produkter

Hvor er de trådløse henne?

Fra : care

Dato : 15-08-07 12:37

"Jan Eliasen" <eliasen@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Nogen bud? Alt modtages! Selv har jeg kun fundet en enkelt (IOGear på
> edbpriser.dk) men den synes jeg er grim

Hvis det er det eneste problem med den - så køw den dog!
Du kan jo ikke se den når du har den på!

Med mindre selvfølgelig at du er direkte efterkommer af Marty Feldman

Fra : Jan Eliasen

Dato : 15-08-07 18:57

On Wed, 15 Aug 2007 13:37:05 +0200, "care" <care@care.care> wrote:

>Hvis det er det eneste problem med den - så køw den dog!
Jaja Det kunne jo være en eller anden havde erfaring med en anden,
som ejg faktisk synes er pæn .-)

>Du kan jo ikke se den når du har den på!
Det kan der være noget om.

>Med mindre selvfølgelig at du er direkte efterkommer af Marty Feldman
Jeg har ingen kommentarer