Hvilken mus?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 14-08-07 20:17

Hejsa

Jeg vil gerne have en mus til min bærbare.
1. Den skal være lille, så den kan være i tasken uden at tage for
meget plads
2. Den skal være trådløs
3. Den må meget gerne ahve sådan en præsentationslaser tingest
indbygget. Sådan en laser man bruger til at pegerundt på vægen med.

Hvad findes der på markedet? Mine søgninger har været forgæves, for
jeg ved ikke hvad de korrekte termer er :-/

På forhånd tak.

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : Nicolai

Dato : 14-08-07 20:40

Jan Eliasen skrev:
> [...]
>
> Hvad findes der på markedet? Mine søgninger har været forgæves, for
> jeg ved ikke hvad de korrekte termer er :-/

Du søger bare på "notebook mus", evt. på edbpriser.dk.

Jeg har ovenikøbet gjort det for dig:

http://kortlink.dk/45fu

Personligt er jeg gået væk fra dem, da jeg ikke synes det gør så meget
med en alm. mus kontra notebook mus og foretrækker den normale følelse i
hånden. Hvis jeg skal spare pladsen kan jeg jo bare bruge touchpad'en.

nicolai

--
Støt Red Barnets landsindsamling den 9. september og meld dig som indsamler.

Fra : Jan Eliasen

Dato : 15-08-07 18:51

On Tue, 14 Aug 2007 21:40:29 +0200, Nicolai <example@example.invalid>
wrote:

>Du søger bare på "notebook mus", evt. på edbpriser.dk.
>
>Jeg har ovenikøbet gjort det for dig:
>
>http://kortlink.dk/45fu
Det giver for mange hits. Der returneres adskillige som ikke
overholder mine kriterier oven for.

Jeg håbede på, at en eller anden havde erfaring med en bestemt mus og
ville anbefale den.

Fra : Jan Eliasen

Dato : 22-08-07 16:10

On Tue, 14 Aug 2007 21:16:42 +0200, Jan Eliasen
<eliasen@nospam.nospam> wrote:

> [...]
>3. Den må meget gerne ahve sådan en præsentationslaser tingest
>indbygget. Sådan en laser man bruger til at pegerundt på vægen med.
Jeg endte på den her: