Angreb og drabsforsøg på SIAD medlemmer
Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 21:49

Efter den fredelige demonstration foran Belgiens ambassade med et
iøvrigt udmærket politiopbud, fik vi at vide af politiet at der var
observeret autonome i området men at området var sikret. Demonstrationen
opløstes og en lille flok på 7 personer gik sammen fra stedet med
demonstrationsskiltene.

Da vi var nået ned til bilerne, kom der cyklende
ca. 15-17 autonome der alle på tælling greb efter inderlommen og der blev
kastet med fyldte flasker mod os. Derefter kom der poser frem med flere
flasker der blev kastet. En af flaskerne var meget tæt på at ramme en
kvinde fra vores gruppe. Af nedslaget at dømme ville hun være blevet dræbt
hvis hun havde fået den i hovedet. 5 af vores medlemmer brugte skiltene
som skjolde og en af dem havde en rottweiler i snor som vi havde i en af
bilerne. Da de 5 gik mod de autonome fortrak de og blev tilsidst jaget på
flugt. Politiet ankom kort efter og idag er der indgivet anmeldelse om
autonomes angreb og forsøg på drab på SIAD medlemmer.

Det er chokerende at indse at disse autonome er parat til at slå ihjel
for at standse almindelige menneskers ret til at ytre sig. Dette fænomen er
ofte set i historien. Det kaldes fascistiske metoder for at stoppe
ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man skal
samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

Læs også om en evt. optakt til angreb på SIAD dagen i
forvejen? http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=930282

Ja, de autonome på venstrefløjen er ikke andet end nogle voldpsykopater,
som er klar til at slå folk ihjel, som har de forkerte meninger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 21:51

On 18 Aug 2007 20:48:37 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja, de autonome på venstrefløjen er ikke andet end nogle voldpsykopater,
> som er klar til at slå folk ihjel, som har de forkerte meninger.

Helt enig, sådan var nazisterne heldigvis ikke.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-08-07 22:42

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man skal
> samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

Kræver nok et ualmindelig afslappet forhold til betegnelsen "almindelige
mennesker".
Tror Dansk Sprognævn må på banen her.

Fra : @

Dato : 19-08-07 04:13

On Sat, 18 Aug 2007 23:42:09 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

>er
>

>Kræver nok et ualmindelig afslappet forhold til betegnelsen "almindelige
>mennesker".

forklar?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Michael Weber

Dato : 20-08-07 21:49

> forklar?

løb og spring ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-08-07 23:57

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, de autonome på venstrefløjen er ikke andet end nogle voldpsykopater,
> som er klar til at slå folk ihjel, som har de forkerte meninger.

Min top 3 liste over verdens værste psykopat-organisationer har længe været:

* Muhammedanere

* Rødfascister

* Nazier

Og så skulle det ikke være nødvendigt at nævne Ludvig og Peter Heide og hvad
vi har.

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 23:59

On Sun, 19 Aug 2007 00:56:47 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
>
> * Nazier
>
> Og så skulle det ikke være nødvendigt at nævne Ludvig og Peter Heide og hvad

LOL, hvad mener du så jeg er, for jeg ser også gerne de tre grupper dingle

--
Rent a troll.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 00:26

Den Sat, 18 Aug 2007 23:42:09 +0200 skrev Michael Weber:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> er
>

> Kræver nok et ualmindelig afslappet forhold til betegnelsen "almindelige
> mennesker".

Så du mener altså, at det er i orden at slå "ualmindelige" mennesker
ihjel, fordi de ytre sig, eller hvad?

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 00:27

Den Sun, 19 Aug 2007 00:56:47 +0200 skrev Martin Larsen:

> [...]
>
> * Nazier
>
> Og så skulle det ikke være nødvendigt at nævne Ludvig og Peter Heide og hvad

Ludvig kan vi placere under punktet Anti-rygerfacist

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 19-08-07 00:46

On 18 Aug 2007 23:26:50 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ludvig kan vi placere under punktet Anti-rygerfacist

rofl, ja det har jeg ikke noget problem med

--
Rent a troll.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 04:49

Pjensen73 wrote:
> bilerne. Da de 5 gik mod de autonome fortrak de og blev tilsidst jaget på
> flugt. Politiet ankom kort efter og idag er der indgivet anmeldelse om
> autonomes angreb og forsøg på drab på SIAD medlemmer.

Jah... det var en økse i jagtede dem væk med ikke?
Synes i ikke det er ret underligt at medbringe en økse?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 19-08-07 05:28

On 19 Aug 2007 03:48:31 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jah... det var en økse i jagtede dem væk med ikke?
>Synes i ikke det er ret underligt at medbringe en økse?

ikke når der er autonome voldsforbrydere der stadigvæk går frit
omkring

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-08-07 06:27

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> ikke når der er autonome voldsforbrydere der stadigvæk går frit
> omkring

Så det er altså i orden, at SIAD medbringer økser og rottweilere, men ikke
at de autonome gør det?

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:06

On Sun, 19 Aug 2007 07:26:45 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Så det er altså i orden, at SIAD medbringer økser og rottweilere, men ikke
>at de autonome gør det?

hvad mener du?

er der ingen ende på dit enøjede syn

SIAD angreb ikke nogen

det gjorde de autonome

har du altid problemer med splinter og bjælker

medbringe en rotweiler tsk tsk tsk

siden hvornår er det blevet forbudt at have hund?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 18:59

On Sun, 19 Aug 2007 07:26:45 +0200, Christian R. Larsen wrote:

> "@" <1@invalid.net> wrote in message

> Så det er altså i orden, at SIAD medbringer økser og rottweilere, men ikke
> at de autonome gør det?

Ja åbenbart, hykleriet fra det extreme højre vil ingen ende ta'

--
Rent-A-Troll.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:23

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jah... det var en økse i jagtede dem væk med ikke?
> Synes i ikke det er ret underligt at medbringe en økse?
>
> // Hans

Ja, selvforsvar mod autonom vold er naturligvis et "big no-no" hos dig.
Vi andre skal slås ihjel af ligegyldig vold, som du og dine foretager.

<spyt>

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 18:32

Peder B. Pels wrote:

> Ja, selvforsvar mod autonom vold er naturligvis et "big no-no" hos
> dig. Vi andre skal slås ihjel af ligegyldig vold, som du og dine
> foretager.

Så sprang du ud af skabet. Du erkender altså at være højreorienteret
aktivist?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-07 08:30

Konrad wrote:
> Så sprang du ud af skabet. Du erkender altså at være højreorienteret
> aktivist?

Måske var det Peder der slog ud efter folk med en økse? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 09:03

Hans Joergensen wrote:

> Måske var det Peder der slog ud efter folk med en økse? :)

Mere og mere tyder i hvert fald på, at Peter Bjørn Perlsø ikke længere kun beskæftiger sig med stoffet teoretisk.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:20

On Mon, 20 Aug 2007 10:02:53 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Mere og mere tyder i hvert fald på, at Peter Bjørn Perlsø ikke længere
> kun beskæftiger sig med stoffet teoretisk.

måske også på tide at nogen aktivt begynder at forsvare sig mod de
autonome voldsfrobrydere

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:54

@ wrote:

> måske også på tide at nogen aktivt begynder at forsvare sig mod de
> autonome voldsfrobrydere

Du er altså tilhænger af vold? Du må tage afstand til den slags, alt andet end lige.

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:25

On Fri, 24 Aug 2007 11:54:28 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Du er altså tilhænger af vold?

nej,
og det er netop derfor jeg mener det vil være godt om nogen får
stoppet de autonome voldsforbrydere,

politiet kan man ikke regne med

de har jo alt for travlt med at uddele bøder til folk som køre 83,4
kilometer i timen ude på landevejene

kroner i statskassen er åbenbart vigigere en borgernes sikkerhed og
tryghed

Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 12:36

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Måske var det Peder der slog ud efter folk med en økse? :)
>
> // Hans

Jeg har snakket med formanden for SIAD og han afviser kategorisk at
nogen ved demonstrationen havde en økse med. Det er jeres egen fantasi.

Og iøvrigt tager jeg ikke STASI-apologeter som Konrad seriøst.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-07 12:39

Peder B. Pels wrote:
> Jeg har snakket med formanden for SIAD og han afviser kategorisk at
> nogen ved demonstrationen havde en økse med. Det er jeres egen fantasi.
> Og iøvrigt tager jeg ikke STASI-apologeter som Konrad seriøst.

Jeg har snakket med "moddemonstranterne" og de brokkede sig over at
de ikke havde noget at kaste med.. det er jeres egen fantasi.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 13:23

Hans Joergensen wrote:

> Jeg har snakket med "moddemonstranterne" og de brokkede sig over at
> de ikke havde noget at kaste med.. det er jeres egen fantasi.

Der er i hvert fald ingen andre kilder end dem selv. Er det politianmeldt? Udenforstående vidner?

Og så hele TO tråde i denne gruppe, med fuldstændig identisk indhold. Mystisk. Nå, men som STASI-apologet er det vel heller ikke mit domæne.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 14:48

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jeg har snakket med "moddemonstranterne" og de brokkede sig over at
> de ikke havde noget at kaste med.. det er jeres egen fantasi.
>
> // Hans

Flot modargument! Iøvrigt er Anders Gravers en del mere pålidelig end du
er, voldsapologet.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-07 14:56

Peder B. Pels wrote:
> Flot modargument! Iøvrigt er Anders Gravers en del mere pålidelig end du
> er, voldsapologet.

I det mindste lyver jeg ikke... :) Hellere være upålidelig og sige
sandheden, end at være "pålidelig" og lyve.. :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 18:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> I det mindste lyver jeg ikke... :) Hellere være upålidelig og sige
> sandheden, end at være "pålidelig" og lyve.. :)

Tom retorik, voldsapologet.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 18:59

On 19 Aug 2007 03:48:31 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Jah... det var en økse i jagtede dem væk med ikke?
> Synes i ikke det er ret underligt at medbringe en økse?

Det er fordi det er en flok tøsedrenge.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-08-07 06:26

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Det er chokerende at indse at disse autonome er parat til at slå ihjel
> for at standse almindelige menneskers ret til at ytre sig.

Det mest tankevækkende ved dette er, at foreningen SIAD så bevidst bruger
det til at promovere sig selv med.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 06:59

Christian R. Larsen wrote:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Det mest tankevækkende ved dette er, at foreningen SIAD så bevidst
> bruger det til at promovere sig selv med.

Ja - man må have fjender før man kan få tilhængere.

Det virker unægteligt som om hovedformålet med SIAD's roadshow er at skabe
rav i den og få nogle gode voldelige konfrontationer med de autonome på
porteføljen. Vi ser i hvert fald, at når deres "fredelige" demonstrationer
af politiet flyttes til andre locations hvor der ikke er udsigt til ballade,
så aflyses demonstrationen, fordi formålet med demonstrationen ikke kan
realiseres.

SIAD lever af konfrontation, og deres lykke er gjort hvis de kan blive fast
hadeobjekt for radikale autonome grupper. Det vil jo alt andet end lige
nemlig give SIAD præcis den legetimitet og "historiske" ballast de så
desperat mangler nu. Så kan de sige : Se os, vi er her fordi kampen er
nødvendig - se bare, man må ikke sige sandheden uden at blive angrebet af
autonome, indvandrere og politisk korrekt politi. Et budskab der vil gå rent
ind hos andre end førtidspensionerede lagerarbejdere med hang til
thailudere, DF og Richard Ragnwald-musik.

Fra : Wilstrup

Dato : 19-08-07 07:46

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Et budskab der vil gå rent ind hos andre end
> førtidspensionerede lagerarbejdere med hang til
> thailudere, DF og Richard Ragnwald-musik.

ROTFLMAO )) - pragtfuld beskrivelse

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 08:38

On Sun, 19 Aug 2007 08:45:38 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>ROTFLMAO )) - pragtfuld beskrivelse

Der skal godt nok ikke ret meget til at more små børn...

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 08:58

S.A.Thomsen wrote:

> Der skal godt nok ikke ret meget til at more små børn...

Ne, det kan vi se.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 09:51

On Sun, 19 Aug 2007 09:58:28 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Ne, det kan vi se.

Suk... Et "Det kan du selv være"-svar...

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 18:27

S.A.Thomsen wrote:

> Suk... Et "Det kan du selv være"-svar...

Mage til barnagtigt hykleri skal man lede længe efter.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 20:06

On Sun, 19 Aug 2007 19:27:28 +0200, "Konrad"

Det må du gerne lige forklare....

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 23:22

S.A.Thomsen wrote:

> Det må du gerne lige forklare....

Forklaringen er lige her ovenover.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 23:41

On Mon, 20 Aug 2007 00:22:23 +0200, "Konrad"

Nå, det kunne du så IKKE...

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 23:53

S.A.Thomsen wrote:

> Nå, det kunne du så IKKE...

Selvfølgelig kan jeg godt forklare hvad du mener med det du skriver.
Spørgsmålet er, om du selv kan forklare hvad du skriver.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 06:42

On Mon, 20 Aug 2007 00:52:35 +0200, "Konrad"

>Selvfølgelig kan jeg godt forklare hvad du mener med det du skriver.

Suk.... Kan du ikke lige fortælle hvem du taler om når du skriver
"barnagtigt hykleri"...??

>Spørgsmålet er, om du selv kan forklare hvad du skriver.

Det er da nemt... Wilstrup opfører sig som et lille barn (og du er
ikke meget bedre)....

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 06:56

S.A.Thomsen wrote:

> Suk.... Kan du ikke lige fortælle hvem du taler om når du skriver
> "barnagtigt hykleri"...??

Dig, såmænd. Hvem havde du forestillet dig ellers?

> Det er da nemt... Wilstrup opfører sig som et lille barn

Siger du - du morer dig over at så lidt kan more Wilstrup. Er det en stor ting at more sig over Wilstrup? En intellektuel bedrift? Du leverer jo et gigantisk boomerangsvar.

Hvis Wilstrup er et barn, fordi han morer sig over så lidt - hvad er man så hvis man morer sig over Wilstrup? På kuvøsestadiet? Hvis ikke du selv kan se hvor det går galt for dig, når du så ovenikøbet efterfølgende bliver fornærmet over den selvironi du har foræret os, så lades alt håb jo ude.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 07:59

On Mon, 20 Aug 2007 07:56:24 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Dig, såmænd. Hvem havde du forestillet dig ellers?

Det var også sådan jeg læste det og derfor bad dig forklare
hvorfor....

>Siger du - du morer dig over at så lidt kan more Wilstrup.

Det er da morsomt når selv-erklærede genier opfører sig som et
pattebørn....

>Er det en stor ting at more sig over Wilstrup?

Næh, hvorfor tror du det...???

>En intellektuel bedrift?

Nej, han er bare ufrivilligt morsom...

>Du leverer jo et gigantisk boomerangsvar.

Hvorfor det...???

>Hvis Wilstrup er et barn, fordi han morer sig over så lidt - hvad er man så hvis man morer sig over Wilstrup?

Er du ikke ude i noget flueknepperi her...???

>På kuvøsestadiet? Hvis ikke du selv kan se hvor det går galt for dig, når du så ovenikøbet efterfølgende bliver fornærmet over den selvironi du har foræret os, så lades alt håb jo ude.

Whatever...

PS: Kan du ikke snart rette din news-reader, så den ikke laver
kilometer lange linier...???

Fra : William Boysen

Dato : 19-08-07 09:08

On Sun, 19 Aug 2007 09:37:50 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Der skal godt nok ikke ret meget til at more små børn...

Næh, det er vist med tanke på visse personager herinde at ordsproget
"Små hjerner, små fornøjelser" er blevet til.

--
Don't mess with Ludvig Nielsen, Arne Wilstrup, Kim Larsen, Konrad,
Peter Heide, Peter Bang, Christian R. Larsen and Hans Joergensen.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 12:45

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> ROTFLMAO )) - pragtfuld beskrivelse

Her ser vi proletariatets venners ironisk arrogante udsugerfjæs i al sin
afstumpede charme

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-08-07 10:07

Konrad wrote:

Et budskab der vil gå rent ind hos andre end
> førtidspensionerede lagerarbejdere med hang til thailudere, DF og
> Richard Ragnwald-musik.

Hvad er der nu galt med prostituerede fra Thailand? Og se hvordan du bliver
omfavnet af en "lommetyv" i næste indlæg.

Hvis folk ikke husker baggrunden for: "som at blive omfavnet af en
lommetyv" - så var det hvad den modige forfatter til "Løgn over løgn" om
marxistiske hyklere i 1970erne, som brugte fx landarbejdere til at fremme
egen karriere, - sagde, da Ninn Hansen gav ham ret i et TV-program.

Man må få kuldegysninger når nedskydnings-undskylderen Wilstrup giver sit
bifald til kende?

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 18:30

Knud Larsen wrote:

> Et budskab der vil gå rent ind hos andre end
>

> Hvad er der nu galt med prostituerede fra Thailand?

Intet.

> [...]
> TV-program.
>
> Man må få kuldegysninger når nedskydnings-undskylderen Wilstrup giver

Det skyldtes jo den nedladende beskrivelse af den typiske "modige" forsvarer
af Kongeringet og dets værdier, som de optræder på skift i DF, DDF, SIAD og
andre grupperinger. Jeg kunne også havde nævnt at de typisk har hund og
lædersofa.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-08-07 18:55

Konrad wrote:

> Intet.

Glimrende

> [...]
> forsvarer af Kongeringet og dets værdier, som de optræder på skift i
> DF, DDF, SIAD og andre grupperinger. Jeg kunne også havde nævnt at de

Bare du holde cain-terriere udenfor så er det OK.

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:08

On Sun, 19 Aug 2007 07:58:45 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Ja - man må have fjender før man kan få tilhængere.
>
>Det virker unægteligt som om hovedformålet med SIAD's roadshow er at skabe
>rav i den

det er jo direkte usandt

dem som hver gang begår vold og ulovligheder er og bliver de autonome
voldsforbrydere

>SIAD lever af konfrontation

pladder

hvem er det der gang på gang på gang - - -
skaber voldelige konfrontationer -
det er igen igen igen - - - de autonome voldsforbrydere

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:04

On Sun, 19 Aug 2007 07:25:36 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
>Det mest tankevækkende ved dette er, at foreningen SIAD så bevidst bruger
>det til at promovere sig selv med.

synes du virkelig? !!!!!!!

du synes slet ikke at det er tankevækkende/et problem at der findes
folk som ikke kan lade fredelige borgere forsamles eller færdes uden
at førsøge at slå dem ihjel?

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 11:18

Den Sun, 19 Aug 2007 01:45:56 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> rofl, ja det har jeg ikke noget problem med

Forkert. Jeg mente anti-rygernazist

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 18:26

On 19 Aug 2007 10:17:42 GMT, Pjensen73 wrote:

> Forkert. Jeg mente anti-rygernazist

Du er dumpet

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 11:20

Den Sun, 19 Aug 2007 03:48:31 +0000 skrev Hans Joergensen:

> Jah... det var en økse i jagtede dem væk med ikke?
> Synes i ikke det er ret underligt at medbringe en økse?
>
> // Hans

Hvis de autonome ikke angreb dem, med diverse våben, så havde SIAD heller
ikke haft økser med, vel.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 11:54

Pjensen73 wrote:
> Hvis de autonome ikke angreb dem, med diverse våben, så havde SIAD heller
> ikke haft økser med, vel.

Der er kraftstejlme da en vis forskel på at bruge en økse og at
nogle smider et par flasker eller hvad der nu er sket.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:29

On 19 Aug 2007 10:54:24 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Der er kraftstejlme da en vis forskel på at bruge en økse og at
>nogle smider et par flasker eller hvad der nu er sket.

forskellen er at øksen først bliver taget i brug til fuldt lovlig
nødværge efter et drabsforsøg

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 19:01

On Sun, 19 Aug 2007 15:28:56 +0200, @ wrote:

> forskellen er at øksen først bliver taget i brug til fuldt lovlig
> nødværge efter et drabsforsøg

Fuldt lovligt nødværge!? uanset hvad du har spist, drukket eller røget, så
stop dog inden det sidste af din hjerne er visnet.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 20-08-07 21:31

On Mon, 20 Aug 2007 20:01:07 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Fuldt lovligt nødværge!?

ja,

hvis nogen forsøger at dræbe dig og du forsvarer dig med en økse

så er det fuldt lovlig nødværge

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-07 21:38

@ wrote:
> ja,
> hvis nogen forsøger at dræbe dig og du forsvarer dig med en økse
> så er det fuldt lovlig nødværge

Men er det lovligt at opbevare en økse med det formål at bruge den
som våben? det er spørgsmålet.. hvordan er det politiet reagerer
over for folk der kører rundt med et boldtræ i bilen, uden at gå til
baseball?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:04

On 20 Aug 2007 20:38:29 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Men er det lovligt at opbevare en økse med det formål at bruge den
>som våben?

sagen ganske uvedkommende

en økse er i Danmark et lovligt stykke værktøj,

du bør hellere spørge til lovligheden af de autonomes helt klart
planlagte mordforsøg

det synes som om du har alvorlige problemer med bjælker og splinter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-07 23:04

@ wrote:
> sagen ganske uvedkommende
> en økse er i Danmark et lovligt stykke værktøj,

En ølflaske er også helt lovlig.. :)

> du bør hellere spørge til lovligheden af de autonomes helt klart
> planlagte mordforsøg

Nu har der indtil videre ikke været nogle upartiske rapporter fra
det "overfald"..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:26

On 21 Aug 2007 22:03:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>En ølflaske er også helt lovlig.. :)

og?

>Nu har der indtil videre ikke været nogle upartiske rapporter fra
>det "overfald"..

og?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 21:43

On Mon, 20 Aug 2007 22:31:13 +0200, @ wrote:

> ja,
>
> hvis nogen forsøger at dræbe dig og du forsvarer dig med en økse
>
> så er det fuldt lovlig nødværge

Haha, nej det er det sgu ikke, du må ikke gå rundt med en økse på offentlig
vej, og da slet ikke slå ihjel, du er klar over vi er i Danmark og ikke
USA.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:06

On Mon, 20 Aug 2007 22:42:36 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Haha, nej det er det sgu ikke, du må ikke gå rundt med en økse på offentlig
>vej,

det kan jeg da garantere dig for at man må

og hvis man så udsættes for mordforsøg må man naturligvis forsvare sig

det synes som om du fokuserer mere på ofrenes nødvendige nødværge end
på de autonomes planlagte mordforsøg

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-07 23:05

@ wrote:
> det kan jeg da garantere dig for at man må

Sjovt, jeg kender da ellers nogle der har fået en både for ulovlig
våbenbesiddelse for at have sådan en lille fiks økse siddende i en holder
i bæltet.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:29

On 21 Aug 2007 22:05:01 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Sjovt

nej rigtigt

ingen kan forbyde mig at tage hen og hjælpe venner/familie med
brændekløvning og medbringe egen økse
(med god grund, da mange folk ikke aner hvordan man sliber en økse)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 21-08-07 23:28

On Tue, 21 Aug 2007 17:05:39 +0200, @ wrote:

> det kan jeg da garantere dig for at man må
>

> og hvis man så udsættes for mordforsøg må man naturligvis forsvare sig

Du kan umuligt være så dum.

Jeg synes du skulle kontakte din lokale politistation, så vil de med
garanti fortælle dig noget andet.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Konrad

Dato : 22-08-07 03:20

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Du kan umuligt være så dum.
>
> Jeg synes du skulle kontakte din lokale politistation, så vil de med
> garanti fortælle dig noget andet.

Man overtræder våbenloven hvis man et offentligt sted uden
blankvåbentilladelse og uden "anderkendelsesværdigt formål" går og vifter
med den type våben/værktøjer.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 13:02

On Wed, 22 Aug 2007 04:20:06 +0200, Konrad wrote:

> Man overtræder våbenloven hvis man et offentligt sted uden
> blankvåbentilladelse og uden "anderkendelsesværdigt formål" går og vifter
> med den type våben/værktøjer.

Det har "@" bare ikke helt fattet, han tror vi lever i det forrige
århundrede

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:52

On Wed, 22 Aug 2007 14:01:31 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Det har "@" bare ikke helt fattet, han tror vi lever i det forrige
>århundrede

og når i nu tilsyneladende har førstehåndskendskab til de autonomes
overfald på SIAD så bør i da gå til politiet med jeres viden

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 15:58

On Wed, 22 Aug 2007 16:52:27 +0200, @ wrote:

> og når i nu tilsyneladende har førstehåndskendskab til de autonomes
> overfald på SIAD så bør i da gå til politiet med jeres viden

For det første, så aner jeg intet om noget overfald på SigAD, men de kan
vel bare anmelde det, som enhver anden dansker.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 18:32

On Wed, 22 Aug 2007 16:57:36 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>For det første, så aner jeg intet om noget overfald på SiAD,

aha

men du godtager uden videre en påstand om at en af dem gik rundt og
viftede med en økse!!!!!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 18:36

On Wed, 22 Aug 2007 19:32:18 +0200, @ wrote:

> aha
>
> men du godtager uden videre en påstand om at en af dem gik rundt og
> viftede med en økse!!!!!

Jeg regner da ikke med at du er fuld af løgn.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 20:54

On Wed, 22 Aug 2007 19:36:11 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg regner da ikke med at du er fuld af løgn.

det er så ikke mig der har påstået at nogen fra SIAD gik rundt og
viftede med en økse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-08-07 14:12

@ wrote:
> det er så ikke mig der har påstået at nogen fra SIAD gik rundt og
> viftede med en økse

Var du da til stede og kan bevidne at det ikke skete? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 23-08-07 20:21

On 23 Aug 2007 13:11:55 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Var du da til stede og kan bevidne at det ikke skete? :)

den som fremkommer med påstand om økse har bevisbyrden

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-08-07 08:40

@ wrote:
> den som fremkommer med påstand om økse har bevisbyrden

Den som fremkommer med påstand om flasker og sten har også
bevisbyrden, jeg nægter at tro at der er smidt en skid efter SIAD ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:09

On 24 Aug 2007 07:39:38 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Den som fremkommer med påstand om flasker og sten har også
>bevisbyrden, jeg nægter at tro at der er smidt en skid efter SIAD ;)

når der er autonome i nærheden er sansynligheden for at der er anvendt
kasteskyts overmåde stor

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 14:19

On Wed, 22 Aug 2007 21:53:49 +0200, @ wrote:

> det er så ikke mig der har påstået at nogen fra SIAD gik rundt og
> viftede med en økse

Muligt, men det var dig der påstod det var lovligt, og det er den del af
det jeg anfægter, det er IKKE lovligt at bærer våben på offentlig vej,
uanset om de er almindelige stykker værktøj, du må heller ikke have et
baseballbat i din bil, når du er ude at trille en aftentur.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 23-08-07 20:23

On Thu, 23 Aug 2007 15:18:59 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Muligt, men det var dig der påstod det var lovligt, og det er den del af
>det jeg anfægter,

hvis jeg har brug for et haveredskab på mit bestemmelsessted kan ingen
da forbyde at bære det derhen

en økse er ikke mere våben end en paraply eller en spadserestok

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 20:28

On Thu, 23 Aug 2007 21:22:32 +0200, @ wrote:

> hvis jeg har brug for et haveredskab på mit bestemmelsessted kan ingen
> da forbyde at bære det derhen
>
> en økse er ikke mere våben end en paraply eller en spadserestok

Jeg synes du skulle tage spørgsmålet over i dk.videnskab.jura eller spørg
den lokale politimyndighed, for dine bodegavenner har altså bildt dig noget
vrøvl ind.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Konrad

Dato : 24-08-07 07:21

@ kunne forsøgvis skrive "økse våbenloven" (uden citationstegn) i google

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 12:10

On Fri, 24 Aug 2007 08:20:56 +0200, Konrad wrote:

> @ kunne forsøgvis skrive "økse våbenloven" (uden citationstegn) i google

Jeg tror ikke han ville ændre sin mening, han har forkølet sig på at det er
lovligt, og så kan intet overbevise ham om at det er.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 25-08-07 15:47

On Fri, 24 Aug 2007 13:09:41 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg tror ikke han ville ændre sin mening, han har forkølet sig på at det er
>lovligt, og så kan intet overbevise ham om at det er.

mens i til gengæld vil gøre en større historie ud af at nogen
forsvarer sig mod autonome voldsforbrydere end ud af at disse
voldsforbrydere overhovedet er der

og jeg savner lige noget dokumentation for at nogen er blevet straffet
for at besidde en økse eller taransporetere samme fra et sted til et
andet

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-07 18:01

@ wrote:
> og jeg savner lige noget dokumentation for at nogen er blevet straffet
> for at besidde en økse eller taransporetere samme fra et sted til et
> andet

I øvrigt kan man også blive dømt for ulovlig våbenbesiddelse for at
have en sten på sig...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:56

On 26 Aug 2007 17:01:04 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>I øvrigt kan man også blive dømt for ulovlig våbenbesiddelse for at
>have en sten på sig...

hvad med at sidde på en solid stol

en stol er et glimrene våben

men alt dette udenoms ænder jo ikke det mindste ved at de autonome er
en bande voldsforbrydere'

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-07 18:00

@ wrote:
> og jeg savner lige noget dokumentation for at nogen er blevet straffet
> for at besidde en økse eller taransporetere samme fra et sted til et
> andet

http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Krimi/2006/05/25/072507.htm
- om han blev dømt fremgår desværre ikke.

http://www.radiogladsaxe.dk/Nyhedsarkiv/2000/mar00/1.3.00frmain.htm
- "Ung dreng tog økse med i byen", fremgår heller ikke om han er
dømt.

http://64.233.183.104/search?q=cache:FkPr4bosEUIJ:www.sydtid.dk/index.php%3Foption%3Dcontent%26task%3D
- Bøde.. det må være en straf? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:54

On 26 Aug 2007 16:59:55 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>http://64.233.183.104/search?q=cache:FkPr4bosEUIJ:www.sydtid.dk/index.php%3Foption%3Dcontent%26task%3D
>- Bøde.. det må være en straf? :)

<fra linket>
Økse konfiskeret. Vordingborg. Politiet stoppede ved 12-tiden et par
unge, som er kendte af politiet, i bil på Brovejen. I bilen blev der
fundet en økse, der var af en størrelse som ikke er tilladt i henhold
til våbenloven. Øksen blev konfiskeret, og ejeren kan se frem til en
bøde.
<<<<<<<<

der er lige den hage ved historien at økser slet ikke er nævnt i
våbenloven

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-08-07 20:02

On Sun, 26 Aug 2007 20:54:24 +0200, @ wrote:

> der er lige den hage ved historien at økser slet ikke er nævnt i
> våbenloven

Dine argumenter bliver sgu tyndere og tyndere, jo mere du prøver at redde
din fadæse i land, jo mere stupidt fremstår du, fortsæt endelig, i dette
cirkus har klovnen manegen så længe han lyster.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 27-08-07 16:34

On Sun, 26 Aug 2007 21:01:51 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Dine argumenter

find lige henvisninger til økser spader i våbenloven

alt dette slører jo heller ikke at det hver gang er de autonome
voldsforbrydere der overfalder fredelige mennesker

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-07 23:32

@ wrote:
> der er lige den hage ved historien at økser slet ikke er nævnt i
> våbenloven

Fint fint.. jeg vil foreslå at næste gang der er black block-demo så
medbringer alle en stor økse.

eh.. nånej, det er kun nazierne der bruger blankvåben, det havde jeg glemt :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 27-08-07 16:47

On 26 Aug 2007 22:32:17 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Fint fint

netop

haveredskaber er ikke omfattet af våbenloven, og har man tilfældigvis
et sådant redskab inden for rækkevidde hvis man bliver overfaldet af
en bande autonome voldsforbrydere er det naturligvis helt legalt at
bruge haveredskabet i nødværge

du synes meget mere interesseret i at debatere at nogen forsvarer sig
mod forbrydere end i at debatere hvad der kan gøres for at få stoppet

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:08

On Fri, 24 Aug 2007 08:20:56 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>@ kunne forsøgvis skrive "økse våbenloven" (uden citationstegn) i google

det ændrer intet ved at man selvfølgelig må forsvare sig mod
drabsforsøg

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 14:58

On Fri, 24 Aug 2007 15:07:48 +0200, @ wrote:

> det ændrer intet ved at man selvfølgelig må forsvare sig mod
> drabsforsøg

Du er simpelthen for dum, smut du nu bare ned på bodegaen igen.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 25-08-07 16:09

On Fri, 24 Aug 2007 15:58:16 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du er simpelthen for dum,

og du sviner som sædvanlig bare løs, hvids du ikke har andet at
bidrage med så smut tilbage til svinestien

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-08-07 16:49

On Sat, 25 Aug 2007 17:09:03 +0200, @ wrote:

> og du sviner som sædvanlig bare løs, hvids du ikke har andet at
> bidrage med så smut tilbage til svinestien

Og det skulle komme fra dig, jaja, hykleri og dobbeltmoral, er dine højt
elskede redskaber.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 15:01

Endnu et eksempel på hvordan @ ændrer præmisserne og emnet såsnart han mødes med et argument. Ynkeligt og spild af tid.

Fra : @

Dato : 25-08-07 16:13

On Fri, 24 Aug 2007 16:01:28 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Endnu et eksempel på hvordan @

et rigtig godt eksempel på at de røde lejesvende gang på gang ikke
tåler at deres autonomes venners voldsforbrydelser omtales,

de vil meget hellere hænge sig i nogle ligegyldige petitesser, om man
må besidde haveredskaber og transportere disse eller ej,

de vil helst fokusere på splinten,

mens bjælken(den autonome vold) ikke ses

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:02

On Thu, 23 Aug 2007 21:28:09 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg synes du skulle tage spørgsmålet over i dk.videnskab.jura eller spørg
>den lokale politimyndighed, for dine bodegavenner har altså bildt dig noget
>vrøvl ind.

så kom med dokumetation for at nogen har fået en bøde for at
transportere et haveredskab fra en adresse til en anden

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:02

"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg synes

jamnen gør du bare det

det flytter bare ikke fokus væk fra at man har lov til at forsvare sig
mod drabsforsøg

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 15:00

On Fri, 24 Aug 2007 15:01:40 +0200, @ wrote:

> jamnen gør du bare det
>

> det flytter bare ikke fokus væk fra at man har lov til at forsvare sig
> mod drabsforsøg

Jeg spekulerer på om du er født så dum, eller det er ved at træne du er
blevet så dygtig til at være det.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 25-08-07 16:10

On Fri, 24 Aug 2007 15:59:30 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg spekulerer på om du er født så dum

dit personsvineri flytter heller ikke fokus væk fra at man har lov til

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 25-08-07 16:50

On Sat, 25 Aug 2007 17:10:15 +0200, @ wrote:

> dit personsvineri flytter heller ikke fokus væk fra at man har lov til
> at forsvare sig mod drabsforsøg

Du bruger jo den slags selv, og du ved som man råber i skoven...

Men jeg gætter på at du er født dum.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:36

On Wed, 22 Aug 2007 00:27:43 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du

nå ingen argumenter

>Jeg synes du skulle kontakte din lokale politistation, så vil de med
>garanti fortælle dig noget andet.

nej det vil de ikke, det er fuldt lovligt forsvare sig mod
morderbander

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 15:46

On Wed, 22 Aug 2007 16:35:36 +0200, @ wrote:

> On Wed, 22 Aug 2007>
>

> nej det vil de ikke, det er fuldt lovligt forsvare sig mod
> morderbander

Er det en konklusion dig og dine venner på bodegaen er nået frem til, men
ikke for at ødelægge den "gode" stemning, så er det altså noget fordrukkent
vrøvl.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 18:31

On Wed, 22 Aug 2007 16:45:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Er det

i stedet for dit evindelige svineri kan du jo passende finde
dokumentation for at det er ulovligt at forsvare sig mod et voldeligt
angreb

en noksom bekendt urmager blev dømt for ulovlig våbenbesiddelse,
ikke for at forsvare sig selv sine ansatte og kunderne

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 18:38

On Wed, 22 Aug 2007 19:31:16 +0200, @ wrote:

> [...]
>

> en noksom bekendt urmager blev dømt for ulovlig våbenbesiddelse,
> ikke for at forsvare sig selv sine ansatte og kunderne

Han var på egen matrikel, dommen havde set anderledes ud hvis det ude på
gaden.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 20:56

On Wed, 22 Aug 2007 19:37:31 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Han var på egen matrikel, dommen havde set anderledes ud hvis det ude på
>gaden.

nej

dørmand+Rust

det var på offentlig gade

hvor har du fået den ide' fra at man ikke må forsvare sig mod mordere
og voldsforbrydere?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:27

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Der er kraftstejlme da en vis forskel på at bruge en økse og at
> nogle smider et par flasker eller hvad der nu er sket.
>
> // Hans

Pladder. Den døde er ligeglad af om det er sket med økse eller flaske,
og iøvrigt er det ikke SIAD her der udfører voldshandlinger.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 18:31

Hans Joergensen wrote:

> Der er kraftstejlme da en vis forskel på at bruge en økse og at
> nogle smider et par flasker eller hvad der nu er sket.

HVIS det nu er sket. Det kan vi jo ikke rigtigt stole på overhovedet.

Der er jo fatal mangel på andre kilder end SIAD selv.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 11:21

Den Sun, 19 Aug 2007 07:25:36 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Det mest tankevækkende ved dette er, at foreningen SIAD så bevidst bruger
> det til at promovere sig selv med.

De beviser, at der findes steder i Danmark, hvor de bliver overfaldet pga.
deres holdninger.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:27

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> De beviser, at der findes steder i Danmark, hvor de bliver overfaldet pga.
> deres holdninger.

Naturligvis er CRL pisseligeglad med at folk bliver voldeligt overfaldet
pga. deres holdninger her i landet, mens han sidder og pudser glorien.
Han er nemlig komplet ligeglad med andres ve og vel, specielt når de
ikek har samme holdninger som ham selv.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 17:34

Peder B. Pels wrote:

> [...]
> pudser glorien. Han er nemlig komplet ligeglad med andres ve og vel,
> specielt når de ikek har samme holdninger som ham selv.

Tag en tudekiks.

I øvrigt noteret at emnet er så vigtigt for dig, at du skulle starte en helt
ny tråd med nøjagtig samme tekstlyd som denne.

Fra : @

Dato : 19-08-07 17:44

On Sun, 19 Aug 2007 17:27:05 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

> [...]
>pga. deres holdninger her i landet, mens han sidder og pudser glorien.
>Han er nemlig komplet ligeglad med andres ve og vel, specielt når de

og det er netop beviset på en totalt udemokratisk holdning

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:04

Den Sun, 19 Aug 2007 10:54:24 +0000 skrev Hans Joergensen:

> Der er kraftstejlme da en vis forskel på at bruge en økse og at
> nogle smider et par flasker eller hvad der nu er sket.
>
> // Hans

Ja, nu er det vist ikke kun flasker i bruger. I kaster også med bl.a
brosten og meget andet.

Fra : @

Dato : 19-08-07 19:45

On 19 Aug 2007 18:04:08 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Ja, nu er det vist ikke kun flasker i bruger. I kaster også med bl.a
>brosten og meget andet.

kun flasker!!!!

fyldte vel at mærke

det er rigeligt til at dræbe et menneske

gad vide om de autonome er så afstumpede at de er fuldstændig
ligeglade med andre folks liv og helbred?

meget tyder desværre på det

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:05

Den Sun, 19 Aug 2007 14:15:13 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Ja, nazityskland havde også kun våben, og brugte dem kun, i selvforsvar mod
> de slaviske horder fra øst.

Tror du det?

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:54

Den Sun, 19 Aug 2007 20:44:57 +0200 skrev @:

> kun flasker!!!!
>
> fyldte vel at mærke

Ja, det er rigtig.

> det er rigeligt til at dræbe et menneske
>
> gad vide om de autonome er så afstumpede at de er fuldstændig
> ligeglade med andre folks liv og helbred?

Det kan vi spørge de autonome Peter Heide og Hans Jørgensen om.

> meget tyder desværre på det

Ja, desværre.

Fra : Pjensen73

Dato : 20-08-07 01:17

Den Mon, 20 Aug 2007 01:18:09 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46c891de$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> www.kinagrill.dk

Som du dog kan lille Arne.

Fra : Pjensen73

Dato : 20-08-07 18:49

Den Mon, 20 Aug 2007 19:26:21 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Du er dumpet

Og det skulle komme fra dig.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 18:55

On 20 Aug 2007 17:48:30 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og det skulle komme fra dig.

Jeps

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pjensen73

Dato : 21-08-07 18:14

Den Mon, 20 Aug 2007 01:17:30 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46c88618$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

> www.kinagrill.dk

Som du dog kan lille Arne.