Hvorfor støber nazisterne kuglerne til bal~
Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 13:22

http://politiken.dk/indland/article360837.ece

Ballade i Kolding.

Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
demonstration for Rudolf Hess minde.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-08-07 13:44

On Sat, 18 Aug 2007 14:22:25 +0200 "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> sent
the following smoke signals:

>http://politiken.dk/indland/article360837.ece
>
>Ballade i Kolding.

Og hvad startede balladen: Autognome og venstreorienterede
(dobbeltkonfekt) smed med æg og andet kasteskyts iflg. eb.dk.

>Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
>demonstration for Rudolf Hess minde.

Demonstrationen er ikke mere latterlig end de autognomes ditto for et
ungdomshus aka Ondskabens Hotel.

Desuden var de autognome jo ligeglade med hvem der blev ramt, idet at de
også kastede ting efter politiet, da disse fortrak fra området.

Man får sgu helt lyst til at ligge på et hustag med en
højhastighedsriffel med kikkertsigte og pløkke de skide røde svin ned én
efter én...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 13:46

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Man får sgu helt lyst til at ligge på et hustag med en
> højhastighedsriffel med kikkertsigte og pløkke de skide røde svin ned én

Nazisterne skal du nok undgå at ramme. ikke ?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 22:54

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Man får sgu helt lyst til at ligge på et hustag med en
> højhastighedsriffel med kikkertsigte og pløkke de skide røde svin ned én
> efter én...

Ja, det hænder

/Kim

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 13:55

Kim Frederiksen forklarede:
> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Ja, det hænder
>
> /Kim

Hvis i bringer Kanelgiflar med, så tager jeg lidt kaffe med, så skal vi
nok få det hyggeligt, og samtidig gøre samfundet en stor tjeneste.
Kai

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 14:13

On Sat, 18 Aug 2007 14:44:01 +0200, Hr. Jensen wrote:

> [...]
>
> Man får sgu helt lyst til at ligge på et hustag med en
> højhastighedsriffel med kikkertsigte og pløkke de skide røde svin ned én

Hvis du gør det, så skal du nok skyde mændene, for jonni og vennerne nøjes
med at angribe pigerne, i sandhed nogle modige fyre.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 14:17

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du gør det, så skal du nok skyde mændene, for jonni og vennerne nøjes
> med at angribe pigerne, i sandhed nogle modige fyre.
>
> --
LOL

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 14:11

On Sat, 18 Aug 2007 14:22:25 +0200, Peter Heide wrote:

> http://politiken.dk/indland/article360837.ece
>
> Ballade i Kolding.
>
> Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
> demonstration for Rudolf Hess minde.

Det er ikke de skarpeste knive i skuffen.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Jesper

Dato : 18-08-07 14:43

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Det er ikke de skarpeste knive i skuffen.

De er åbenbart de rene samuraisværd sammenlignet med dig: Det var de
autonome der begyndte igen som sædvanligt.
--
Jesper

Fra : Joakim

Dato : 18-08-07 15:05

> De er åbenbart de rene samuraisværd sammenlignet med dig: Det var
> de
> autonome der begyndte igen som sædvanligt.

Næ. Nazisterne begyndte naturligvis. Det gjorde de fra det øjeblik,
de marcherede gennem Koldings gader for at hylde Rudolf Hess.

Fik de tæv nu igen?

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:40

On Sat, 18 Aug 2007 16:05:24 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Næ. Nazisterne begyndte naturligvis. Det gjorde de fra det øjeblik,
>de marcherede gennem Koldings gader for at hylde Rudolf Hess.

hvordan når du frem til den konklussion?

i Danmark er der ytringsfrihed og forsamlingsfrihed

blot er der nogle venstreorienterede voldsforbrydere som ikke kan lade
fredelige borgere være

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Joakim

Dato : 18-08-07 19:58

> On Sat, 18 Aug 2007 16:05:24 +0200, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> hvordan når du frem til den konklussion?

Du ser vist SS'ere allevegne...

> i Danmark er der ytringsfrihed og forsamlingsfrihed

Yep. Det gælder naturligvis også de autonome.

> blot er der nogle højreorienterede voldsforbrydere som ikke kan
> lade
> fredelige borgere være

Det er nemlig rigtigt. Du er ved at fatte det. Det er godt at se.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 20:14

On Sat, 18 Aug 2007 20:58:23 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Det er nemlig rigtigt. Du er ved at fatte det. Det er godt at se.

Suk... Endnu en citatfusker...

Fra : Joakim

Dato : 18-08-07 20:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 18 Aug 2007 20:58:23 +0200, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> Suk... Endnu en citatfusker...

Hvor???

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 22:04

On Sat, 18 Aug 2007 21:26:15 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Hvor???

Du spiller åbenbart også dum...

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-08-07 23:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i meddelelsen

> Du spiller åbenbart også dum...

Nej, den er god nok. Jokke er et fjols

Mvh
Martin

Fra : Joakim

Dato : 19-08-07 05:49

> Nej, den er god nok. Jokke er et fjols

Hvorimod du selv er personificeringen af oraklet i Delhi?

Fra : Joakim

Dato : 19-08-07 05:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 18 Aug 2007 21:26:15 +0200, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> Du spiller åbenbart også dum...

Såså bette ven, små slag nu.

Fra : @

Dato : 18-08-07 20:54

det er der råd for

Fra : @

Dato : 18-08-07 20:53

wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du ser vist SS'ere allevegne...

>Yep. Det gælder naturligvis også de autonome.

lige nøjagtig ikke,
fordi de har hver gang de har forsmlet sig brugt vold enten mod
politiet eller mod andre medborgere

>Det er nemlig rigtigt. Du er ved at fatte det. Det er godt at se.

spørgsmålet er så om du fatter at uanset om du er enig med folk eller
ej så har disse også lov til at forsamles uden at skulle angribes med
kasteskyts

Fra : Joakim

Dato : 19-08-07 05:49

> On Sat, 18 Aug 2007 20:58:23 +0200, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> lige nøjagtig ikke,

Jo lige nøjagtig.

> fordi de har hver gang de har forsmlet sig brugt vold enten mod
> politiet eller mod andre medborgere

Nej. Det har de ikke.

Gider du at hæve niveauet?

Fra : Pernille

Dato : 19-08-07 15:53

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ. Nazisterne begyndte naturligvis. Det gjorde de fra det øjeblik,
> de marcherede gennem Koldings gader for at hylde Rudolf Hess.
>
> Fik de tæv nu igen?

Om det var autonome eller nazister, der begyndte, er for mig lige gyldigt.
De er lige tossede, begge grupper.
Forskellen er bare, at nazister kun er imod alle, der ikke ligner dem selv.
Autonome er imod, stort set, alt.
Kan vi dog ikke bare sende begge grupper til Nordpolen. Så kan de kæmpe sig
til varmen, med hinanden.

Fra : Kim2000

Dato : 18-08-07 15:15

> De er åbenbart de rene samuraisværd sammenlignet med dig: Det var de
> autonome der begyndte igen som sædvanligt.

Selvfølgelig var det det, men hvorfor ender altid med at nazister/autonome
angriber politiet??

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 15:29

On Sat, 18 Aug 2007 15:43:01 +0200, Jesper wrote:

> De er åbenbart de rene samuraisværd sammenlignet med dig: Det var de
> autonome der begyndte igen som sædvanligt.

Det ændre ikke ved at de er uintelligente, bare det de kalder sig nazister,
men du er måske en af dem?

Jeg mener iøvrigt det samme om de autonome, de er sgu ikke klogere.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Kim2000

Dato : 18-08-07 14:25

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/indland/article360837.ece
>
> Ballade i Kolding.
>
> Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
> demonstration for Rudolf Hess minde.

Jeg vil kunne forstå at nazisterne knalder en autonom på hovedet, fordi de
kaster æg efter dem, men hvorfor pokker ender altid med at begge fløje
flyver i totterne på politiet? Det giver da ikke meget mening at ville banke
en betjent, når det er autonom der kaster æg efter sig.

Og så har tosserne iøvrigt fuldt ud lov til at demonstrere og de har
selvfølgelig krav på at kunne gøre det uden at risikere tæsk fra
"demokratisk" indstillede autonome.
mvh
Kim

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-08-07 15:14

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
-klip-

> [...]
>
> Og så har tosserne iøvrigt fuldt ud lov til at demonstrere og de har
> selvfølgelig krav på at kunne gøre det uden at risikere tæsk fra

Hej Kim.

Du skal vist ikke forvente for megen hjerneaktivitet fra hverken de
"automonotone" (- tak til Politikens ATS for dét udtryk...) eller
nazistfjolserne.
Nazistrødderne vil smide alle ud, der ikke passer ind i deres eget lille
snævre og forkrampede billede af verden, og de automonotone vil bare lave
ballade, så længe de ikke får deres vilje.
Og det går så ud over politiet og diverse tilskuere. *suk* Igen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 16:17

On Sat, 18 Aug 2007 16:14:22 +0200, "Aragorn Elessar"
<Vasco1963@passagen.se> wrote:

> [...]
>ballade, så længe de ikke får deres vilje.
>Og det går så ud over politiet og diverse tilskuere. *suk* Igen.

En ganske god og korrekt beskrivelse....

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:29

wrote:

>http://politiken.dk/indland/article360837.ece
>
>Ballade i Kolding.
>
>Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
>demonstration for Rudolf Hess minde.

og igen engang viser det sig at det er voldelige venstreorienterede
der ikke kan lade andre demonstrere i fred

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 15:33

On Sat, 18 Aug 2007 16:28:55 +0200, @ wrote:

> og igen engang viser det sig at det er voldelige venstreorienterede
> der ikke kan lade andre demonstrere i fred

Nazisme skulle forbydes ved lov.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : William Boysen

Dato : 18-08-07 15:40

On Sat, 18 Aug 2007 16:32:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Nazisme skulle forbydes ved lov.

Det skulle politik til venstre for Fremskridtspartiet også.

--
Ja, beklager. Men beskeden er altså ikke længere.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:13

On Sat, 18 Aug 2007 16:39:51 +0200, William Boysen wrote:

> Det skulle politik til venstre for Fremskridtspartiet også.

Bodega snak.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : William Boysen

Dato : 18-08-07 16:26

On Sat, 18 Aug 2007 17:12:47 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Bodega snak.

Det ved du alt om, kan jeg høre?

--

Don't mess with left-wing activists and muslims!.....

It's not nice to pick on retards.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:30

On Sat, 18 Aug 2007 17:26:02 +0200, William Boysen wrote:

> Det ved du alt om, kan jeg høre?

Det er da det eneste sted man kan hører noget så dumt som det du lukker ud.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : William Boysen

Dato : 18-08-07 16:30

On Sat, 18 Aug 2007 17:29:36 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Det er da det eneste sted man kan hører noget så dumt som det du lukker ud.

Og det ved du fordi?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:52

On Sat, 18 Aug 2007 17:30:12 +0200, William Boysen wrote:

> Og det ved du fordi?

Fordi den slags vrøvl du lukker ud, er typisk for øl-hoveder, se bare på
din signatur.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:24

On Sat, 18 Aug 2007 17:51:41 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Fordi den slags vrøvl du lukker ud, er typisk for øl-hoveder,

Det har du måske et indgående kendskab til...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:29

On Sat, 18 Aug 2007 18:24:12 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Det har du måske et indgående kendskab til...???

Jeg bruger dig som reference, og er de lige så forvrøvlede som dig, så må
de være æskestive.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:46

On Sat, 18 Aug 2007 18:28:41 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg bruger dig som reference, og er de lige så forvrøvlede som dig, så må
>de være æskestive.

Argumentation er ikke din stærke side, kan jeg se...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:49

On Sat, 18 Aug 2007 18:45:32 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Argumentation er ikke din stærke side, kan jeg se...

Du er ikke så klog som din mor går og bilder dig ind.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 18:04

On Sat, 18 Aug 2007 18:48:34 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du er ikke så klog som din mor går og bilder dig ind.

Det er da muligt (sådan er mødre nok tit), men jeg er da ikke så lidt
klogere end dig, så jeg klarer mig nok alligevel...

Hvad var din IQ...??? 80...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 18:13

On Sat, 18 Aug 2007 19:04:01 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Det er da muligt (sådan er mødre nok tit), men jeg er da ikke så lidt
> klogere end dig, så jeg klarer mig nok alligevel...

LOL, tror du selv på det

> Hvad var din IQ...??? 80...???

Nej, den er markant større end noget du kan drømme om at komme i nærheden
af, men din matcher vel din sko-størrelse?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 18:55

On Sat, 18 Aug 2007 19:12:35 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>LOL, tror du selv på det

Nej, jeg VED det...

>Nej, den er markant større end noget du kan drømme om at komme i nærheden
>af,

Og hvor meget er det så...???

>men din matcher vel din sko-størrelse?

Tja, min skostørrelse PLUS 100....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:10

On Sat, 18 Aug 2007 19:54:35 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Nej, jeg VED det...

Du skal ikke tro på hvad din mor siger, hun er fuld af løgn.

> Og hvor meget er det så...???

Mere en du kan drikke i genstande på dit stamværtshus.

> Tja, min skostørrelse PLUS 100....

Nå, du er lige så fuld af løgn som din mor, jaja æblet falder ikke langt
fra stammen.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 19:44

On Sat, 18 Aug 2007 20:10:14 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du skal ikke tro på hvad din mor siger, hun er fuld af løgn.

Suk.... Mudderkastning er det eneste du evner...

>Mere en du kan drikke i genstande på dit stamværtshus.

Det er sikkert rigtigt.... Jeg drikker sjældent mere end 3 genstande
af gangen... )))

>Nå, du er lige så fuld af løgn som din mor, jaja æblet falder ikke langt
>fra stammen.

At DU ikke kan fatte det, bliver det ikke løgn af...

FUT hen i muddergrøften hvor du hører hjemme...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:48

On Sat, 18 Aug 2007 20:43:36 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Suk.... Mudderkastning er det eneste du evner...

> Det er sikkert rigtigt.... Jeg drikker sjældent mere end 3 genstande
> af gangen... )))

Jaja, det er da til at varme op på.

> At DU ikke kan fatte det, bliver det ikke løgn af...

Jeg fatter skam fint at du er et ølhoved.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 19:58

On Sat, 18 Aug 2007 20:47:31 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jaja, det er da til at varme op på.

Næh, jeg har bare ikke brug for at drikke hjernen væk...

>Jeg fatter skam fint at du er et ølhoved.

Suk. Din fantasiverden er ikke hvad fantasiverdener har været...

Igen FUT'ter du UDEN at skrive det.... Ynkeligt...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:02

On Sat, 18 Aug 2007 20:58:27 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Næh, jeg har bare ikke brug for at drikke hjernen væk...

Ok, den er ødelagt nok i forvejen.

> Suk. Din fantasiverden er ikke hvad fantasiverdener har været...

Nej, du ser dem sikker med lyserøde elefanter og kaniner.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 20:18

On Sat, 18 Aug 2007 21:02:23 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ok, den er ødelagt nok i forvejen.

Du er så forudseelig at det er kedeligt....

>Nej, du ser dem sikker med lyserøde elefanter og kaniner.

Tal for dig selv...

>LOL

Sagde det lille barn...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:21

On Sat, 18 Aug 2007 21:18:12 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du er så forudseelig at det er kedeligt....

Ja du er.

> Tal for dig selv...

Kender ikke dine husdyr.

> Sagde det lille barn...

Gjorde du?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 20:27

On Sat, 18 Aug 2007 21:21:17 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ja du er.

Gaaaaaaaab... Et "det kan du selv være"-svar....

>Gjorde du?

Gaaaaaaaaaaaab.. Endnu et "det kan du selv være"-svar....

Du er TOTALT spild af båndbredde....

PLONK

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:29

Fra : @

Dato : 18-08-07 19:36

"@yahoo DOT dk> wrote:

>Det er da det eneste sted man kan hører noget så dumt som det du lukker ud.

man kan jo jo også læse dine indlæg

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:40

On Sat, 18 Aug 2007 20:35:39 +0200, @ wrote:

> man kan jo jo også læse dine indlæg

Dine indlæg er nok et bedre bud.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:47

"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nazisme skulle forbydes ved lov.

hvorfor?

hvad tror de 3-5% korannazister her i landet vil sige til det?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:13

Fra : @

Dato : 18-08-07 16:30

On Sat, 18 Aug 2007 17:13:11 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Bodega snak.

nå kniber det lige pludselig med at følge med

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:53

On Sat, 18 Aug 2007 17:29:59 +0200, @ wrote:

> nå kniber det lige pludselig med at følge med

Overhovedet ikke, men dit øl snak er for dumt.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 19:38

On Sat, 18 Aug 2007 17:52:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Overhovedet ikke, men dit øl snak er for dumt.

det er nok nærmere ting som virkelighed og fakta der er for alvorligt
for dig

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:41

On Sat, 18 Aug 2007 20:37:45 +0200, @ wrote:

> det er nok nærmere ting som virkelighed og fakta der er for alvorligt
> for dig

Slet ikke, jeg har ikke noget problem med dit ølforbrug, kun det tågesnak
der kommer ud af det.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 20:48

On Sat, 18 Aug 2007 20:41:19 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Slet ikke, jeg har ikke noget problem med dit ølforbrug, kun det tågesnak
>der kommer ud af det.

indtil videre er al tågesnakken kommet fra dig

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:51

On Sat, 18 Aug 2007 21:48:18 +0200, @ wrote:

> indtil videre er al tågesnakken kommet fra dig

Du har ret, det er kommet fra dig.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 15:37

Den Sat, 18 Aug 2007 16:32:50 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nazisme skulle forbydes ved lov.

Hvorfor?
Har de da ikke ligeså meget ret til at ytre sig, som Enhedslisten?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:12

On 18 Aug 2007 14:37:29 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvorfor?
> Har de da ikke ligeså meget ret til at ytre sig, som Enhedslisten?

Nej, det har de ikke.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:16

On Sat, 18 Aug 2007 17:12:14 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Nej, det har de ikke.

Rettelse, det burde de ikke have, nazisme er en sygdom som burde
sidestilles med pædofili.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 16:32

On Sat, 18 Aug 2007 17:15:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Rettelse, det burde de ikke have, nazisme er en sygdom som burde
>sidestilles med pædofili.

nu er det jo ikke nazisterne som bruger vold, de forsvarer sig blot
mod de venstreorienterede voldsforbrydere som endnu engang har vist at
de ikke ønsker demokrati ytringsfrihed og menneskerettigheder

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 18:05

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Rettelse, det burde de ikke have, nazisme er en sygdom som burde
> sidestilles med pædofili.

Ja eller islam.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 18:10

On Sat, 18 Aug 2007 19:05:25 +0200, /Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Ja eller islam.

Enig.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : E.M.

Dato : 18-08-07 16:18

> Nej, det har de ikke.

Hvorfor ikke?

E.M.

Fra : @

Dato : 18-08-07 16:30

hvordan når du frem til det?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:23

"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nej, det har de ikke.

Skal DU da også forbydes at ytre dig (for du er da lige så dum at høre
på)...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:28

On Sat, 18 Aug 2007 18:22:45 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Skal DU da også forbydes at ytre dig (for du er da lige så dum at høre
> på)...???

Når du siger det, ja så tager jeg det faktisk som en kompliment.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:45

On Sat, 18 Aug 2007 18:27:53 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Når du siger det, ja så tager jeg det faktisk som en kompliment.

ROTFL... Du tager det som et kompliment at være lige så dum som
nazister.... ) Dit ambitionsniveau er sgu ikke ret højt... ))

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:47

On Sat, 18 Aug 2007 18:44:51 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> ROTFL... Du tager det som et kompliment at være lige så dum som
> nazister.... ) Dit ambitionsniveau er sgu ikke ret højt... ))

Du forstod den ikke, det forbavser mig ikke.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 18:01

On Sat, 18 Aug 2007 18:46:53 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du forstod den ikke, det forbavser mig ikke.

Jo da.... Jeg forstår udmærket at du ikke kan læse simpelt dansk...

Skåret ud i pap: De eneste der tidligere var nævnt, som skulle
forbydes at ytre sig, var nazisterne (nemlig af dig).... Når jeg så
skriver "Skal DU da OGSÅ forbydes at ytre dig", så kan dem jeg
sammenligner dig med, KUN være nazisterne....

Du forstod den ikke, det forbavser mig ikke. ))

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 18:11

On Sat, 18 Aug 2007 19:01:27 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> sammenligner dig med, KUN være nazisterne....
>
> Du forstod den ikke, det forbavser mig ikke. ))

Du kan ikke redde den hjem, du troede du var smart, som jeg siger, du er
ikke så klog som din mor bilder dig ind.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 18:51

On Sat, 18 Aug 2007 19:11:16 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du kan ikke redde den hjem, du troede du var smart, som jeg siger, du er
>ikke så klog som din mor bilder dig ind.

Suk... Selv om du får det skåret ud i pap, så fatter du intet...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:08

On Sat, 18 Aug 2007 19:50:42 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Suk... Selv om du får det skåret ud i pap, så fatter du intet...

Suk, du fatter intet, overhovedet.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 19:41

On Sat, 18 Aug 2007 20:08:22 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Suk, du fatter intet, overhovedet.

Jo, JEG gør.... DU jokker bare rundt i en mudderpøl, som jeg hermed
FUTTER dig hen i...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:46

On Sat, 18 Aug 2007 20:40:48 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Jo, JEG gør.... DU jokker bare rundt i en mudderpøl, som jeg hermed
> FUTTER dig hen i...

Mudder, bestem ikke, ikke mere end dig og dine ølbuddys plejer at bruge.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 19:55

On Sat, 18 Aug 2007 20:45:33 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Mudder, bestem ikke, ikke mere end dig og dine ølbuddys plejer at bruge.

Nå, den FUT kunne du ikke lide, men laver selv en FUT (som jeg har
fjernet) uden at skrive det... Hvor ynkeligt....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:56

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-07 19:51

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Suk... Selv om du får det skåret ud i pap, så fatter du intet...

Det må være No(rota)tion under hans eget navn, de minder utrolig meget om
hinanden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:57

On Sat, 18 Aug 2007 20:50:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Det må være No(rota)tion under hans eget navn, de minder utrolig meget om
> hinanden.

Hvem har dog vækket dig, skal du ikke have en lur inden du skal på bodega.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 19:43

On Sat, 18 Aug 2007 18:44:51 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>ROTFL... Du tager det som et kompliment at være lige så dum som
>nazister.... ) Dit ambitionsniveau er sgu ikke ret højt... ))

han er måske blot alm. socialist
ikke en af den nationale slags, men forskellen er jo ikke tilstede

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:48

On Sat, 18 Aug 2007 20:43:25 +0200, @ wrote:

> han er måske blot alm. socialist
> ikke en af den nationale slags, men forskellen er jo ikke tilstede

Har du lige læst det på en ølbrik.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-08-07 15:43

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/indland/article360837.ece
>
> Ballade i Kolding.
>
> Jonni-Boy er blevet anholdt ifbm deres latterlige
> demonstration for Rudolf Hess minde.

Så vidt jeg forstår er det igen rød-nazistiske bøller, der forsøger at
krænke ANDRES demonstrationsret!

Men det kniber det naturligt nok med at fatte for en PH

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:14

On Sat, 18 Aug 2007 16:42:44 +0200, Martin Larsen wrote:

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Så vidt jeg forstår er det igen rød-nazistiske bøller, der forsøger at
> krænke ANDRES demonstrationsret!
>
> Men det kniber det naturligt nok med at fatte for en PH

Ja, hvor er det synd for de stakkels nazister, tænk engang ikke alle ville
vende ryggen til dem så de kunne sparke dem, kun en enkelt pige var dum
nok.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 20:21

Den Sat, 18 Aug 2007 17:15:52 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Rettelse, det burde de ikke have, nazisme er en sygdom som burde
> sidestilles med pædofili.

Nazismen er da ikke mere sygdom end socialismen.
Derimod er pædofili forbudt, fordi der sker overgreb på børn.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:24

On 18 Aug 2007 19:20:54 GMT, Pjensen73 wrote:

> Nazismen er da ikke mere sygdom end socialismen.
> Derimod er pædofili forbudt, fordi der sker overgreb på børn.

Nazisme er ikke kun en sygdom, men en svulst.

Nej det er desværre lovligt at være erklæret pædofil, ville være rart om
det blev ulovligt.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 20:28

On Sat, 18 Aug 2007 21:24:14 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nazisme er ikke kun en sygdom, men en svulst.
>
>Nej det er desværre lovligt at være erklæret pædofil, ville være rart om
>det blev ulovligt.

Gaaaaab... Endnu en tanke-politi-tilhænger....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 20:33

On Sat, 18 Aug 2007 21:27:44 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Gaaaaab... Endnu en tanke-politi-tilhænger....

Ville det da kunne genere dig hvis blev ulovligt?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : @

Dato : 18-08-07 20:55

On 18 Aug 2007 19:20:54 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Nazismen er da ikke mere sygdom end socialismen.
>Derimod er pædofili forbudt, fordi der sker overgreb på børn.

og de der begik overgreb var endnu engang en bande venstreorienterede
voldsforbrydere

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-07 23:38

> [...]

Pædofili kan være fysisk voldelig og kan måske også i andre tilfælde være så
alvorlig en forbrydelse som de autonomes omfattende misbrug af kasteskyts i
Kolding

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 20:28

Den Sat, 18 Aug 2007 21:24:14 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nazisme er ikke kun en sygdom, men en svulst.
>
> Nej det er desværre lovligt at være erklæret pædofil, ville være rart om
> det blev ulovligt.

Ja, det er desværre rigtig, men det er ulovligt at have sex med børn.
Nazimen er hverken en sygdom eller en svulst, men en gruppe idioter, men
en anden holdning.