Småjusteringer - Mail via formular?
Fra : Martin Ploug

Dato : 17-08-07 20:33

God aften

Prøv at kigge på følgende script:
http://www.detour.dk/mail_formular.phps

Det sender fint en mail ud med alle oplysninger,
så vidt jeg kan se.
Problemet er, at det skriver domænet og navnet
sammen ud i ét - så der står www.domain.dkNavn.

Jeg vil gerne have det sådan, at der står:

Besked via www.domain.dk

(så et eller to linjeskift og herefter.....)

Navn: Martin
E-mail: ....... osv.

Hvad er det jeg mangler?

Jeg er klar over, at der må skulle et eller flere tegn til at
adskille den første linje "Besked via www.domain.dk" fra
"Navn" og så noget med \n\n for at lave linjeskift fra den øverste linje.
Men jeg ved ikke, hvad det er jeg mangler, og hvordan syntaksen skal være.

Nogen, der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin