Teknikborgmesters usaglighed vedr urinfors~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-07 07:09

Teknikborgmesters usaglighed vedr urinforskning

- Læger ville gi arm for at være som mig

Der er mange læger i min familie og når de taler med en beslægtet og
respekteret naturvidenskabsmand som jeg, er artiklerne i Ugeskrift for Læger
et tilbagevendende emne.

Deres kritik af kollegaernes forsknings "manglende originalitet" bærer præg
af sygelig jalousi, over at de ikke selv har opnået at få publikation i
dette prestige-tidsskrift.

De føler sig som slaver i bunden af deres hierarki og er i en lang teoretisk
uddannelse blevet hjernevasket til at forgude lægevidenskab, og de ville "give
højre arm" for at berøre halvgudernes rækker ved at få en sygehistorie med
en kvik fortolkning trykt i fagforeningssprøjten.

Jeg har fået optaget eleve indlæg, mange af dem med øjeblikkeligt og
respektfuldt svar fra ledende overlæger, bl.a. i 1979-80, da redaktionen fik
ild i røven af, at Ugens Rapport kom først med at trykke om min originale
lægevidenskab - under overskriften "Manden med jernnosserne".

Seneste publikation var om ekskrementer i engangsemballager placeret på
natbord nær plejehjems-patienters seng, så ikke faldulykker ved at vandre
til toilet om natten skal føre til lårbenshalsbrud, der typisk indleder en
dødsproces.

Næste projekt er om, hvordan lugt af urin i naturen undgås, og hvornår man
kan urinere i fx en altankasse eller lille villahave uden at nogen kan
forarges over lugt-gene.

Borgmester Klaus Bondam er klart motiveret af had til ytringsfrihed og
originalitet.

Forsiden af mit hus præges af træstillads, der er afgørende for udskiftning
af debattekster og bagsidens platform har bambus-funktioner vedr plastik
containere med muldjord, hvor forbløffende resultater er opnået med hensyn
til bevidstgørelse af, hvor man pisser, når man ikke vil forarge snerper med
fobi mod ammoniak-udviklingen fra især morgenurin i overflade-jordlag.

Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N