NVIDIA 12.41-problem
Fra : Andreas Geitner

Dato : 09-07-01 03:22

Hej

Jeg har det underligste problem:

Når jeg downloader den sidste nye (officielle) driver fra NVIDIA (version
12.41 - self-extractor), og dernæst forsøger at installere den, fortæller
min meget venlige PC'er mig, at programmet ikke er et gyldigt
WIN32-program....

Hva' i hulen skal det betyde? (Ja, jeg ved godt hvad det betyder, men
hvorfor gør den det?)

Jeg har forsøgt at hente filen på en anden computer, og der var ingen
problemer med at køre .exe filen når jeg dobbeltklikkede på den.

Hvad er grunden til, at jeg ikke kan køre filen... mangler jeg et eller
andet program? Er der noget galt med min Windows installation?

Et virtuelt klap på skulderen uddeles til den venlige person der kan komme
med noget klogt

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-07-01 09:27

"Andreas Geitner" <geitner@andersen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> 12.41 - self-extractor), og dernæst forsøger at installere den, fortæller
> min meget venlige PC'er mig, at programmet ikke er et gyldigt

"Self Extracting Installer" eller "Self Extracting Zip" ?

> Hva' i hulen skal det betyde? (Ja, jeg ved godt hvad det betyder, men
> hvorfor gør den det?)

Ja det ved jeg faktisk ikke, men der er vist flere der er stødt på den fejl.
(der er tale om win98 ikk'?)

> [...]
> Hvad er grunden til, at jeg ikke kan køre filen... mangler jeg et eller
> andet program? Er der noget galt med min Windows installation?

Lyder sært men jeg tror nu ikke der er noget i vejen med din installation.

> Et virtuelt klap på skulderen uddeles til den venlige person der kan komme
> med noget klogt

Prøv og hent driveren som zip fil ("Self Extracting Zip") og pak den ud.
Readme filen der i giver en forklaring på hvordan man installerer den
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x

- Lars

Fra : Andreas Geitner

Dato : 09-07-01 14:14

> "Self Extracting Installer" eller "Self Extracting Zip" ?

Begge dele faktisk.

> Ja det ved jeg faktisk ikke, men der er vist flere der er stødt på den
fejl.
> (der er tale om win98 ikk'?)

Det er der nemlig - nu prævede jeg at installere WIN ME, og lige lidt hjalp
det... jeg har nu til gengæld fundet filen et andet sted fra, og nu (trylle
trylle) vil den godt - Hvad kan man sige... Windows.

Fra : Michael

Dato : 09-07-01 18:58

"Andreas Geitner" <geitner@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12.41 - self-extractor), og dernæst forsøger at installere den, fortæller
> min meget venlige PC'er mig, at programmet ikke er et gyldigt

Jeg har prøvet det samme med flere forskelling programmer.....
Min konklution er at der er noget galt med downloadningen...

Michael