Misundelses-klistermærker er nu lovpligtig~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 06-08-07 14:25

Danmark er et enestående land.

Vor lovkværn på Christiansborg vælter i tusindvis af nye love ud.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 14:41

On Mon, 06 Aug 2007 13:24:54 -0000, Ulrich Valera wrote:

> Danmark er et enestående land.
>
> Vor lovkværn på Christiansborg vælter i tusindvis af nye love ud.

Lyder da som en god ide.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 15:24

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Lyder da som en god ide.

Forbudselskende ludvig, hvad finder du egenligt glæde ved ? (andet end ting
der går ud over andre, eller begrænser andres frihed) ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 15:29

On Mon, 6 Aug 2007 16:24:12 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Forbudselskende ludvig, hvad finder du egenligt glæde ved ? (andet end ting
> der går ud over andre, eller begrænser andres frihed) ?

Skal du bryde loven for at føle frihed.

Det drejer sig om folk der svindler, jeg ser intet forkert i at gå efter
dem, hvis bare folk var lovlydige, så var alting nemmere.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 15:42

> Skal du bryde loven for at føle frihed.

Du kunne ikke svare på spørgsmålet ? det tolker jeg som du ingen glæde har
ved noget.

> Det drejer sig om folk der svindler, jeg ser intet forkert i at gå
> efter dem, hvis bare folk var lovlydige, så var alting nemmere.

Jeg ser noget meget forkert i den type menneske du er, du skulle eksporteres
til sibirien.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 15:45

On Mon, 6 Aug 2007 16:41:37 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> ved noget.

> Jeg ser noget meget forkert i den type menneske du er, du skulle eksporteres

Det du går ind for hedder nasseri, du synes det er ok at svindle og bedrage
staten, det er ikke ok.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 15:50

> Det du går ind for hedder nasseri,

Hvem nasser jeg på ?

> du synes det er ok at svindle og bedrage staten, det er ikke ok.

Hvor skriver jeg det er ok ? er det igen noget du lige opfandt til
lejligheden ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 15:55

On Mon, 6 Aug 2007 16:50:27 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Hvem nasser jeg på ?

> Hvor skriver jeg det er ok ? er det igen noget du lige opfandt til
> lejligheden ?

Nej, du klynker jo over alle de ting der bliver gjort for at begrænse
svindel, men det har du måske allerede glemt.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 16:12

> Nej, du klynker jo over alle de ting der bliver gjort for at begrænse
> svindel, men det har du måske allerede glemt.

Altså hvad du mener at have læst hænger ikke helt sammen med virkeligheden,
så ser da gerne du henviser til et msg-id hvor jeg skriver at jeg går ind
for svindel, ellers er du jo fuld af løgn.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 16:17

On Mon, 6 Aug 2007 17:12:17 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> så ser da gerne du henviser til et msg-id hvor jeg skriver at jeg går ind
> for svindel, ellers er du jo fuld af løgn.

Det må du da gerne mene, jeg ved hvad jeg har læst

--
mvh.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-08-07 16:28

On Mon, 6 Aug 2007 17:17:16 +0200 Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> sent the following smoke signals:

>Det må du da gerne mene, jeg ved hvad jeg har læst

I dette indlæg går No Brain i hvert fald ikke ind for at stikke folk,
der snyder...Hvilket må kunne fortolkes som en blåstempling.

At trådstarteren i den diskussion så tilsyneladende er en nævenyttig
idiot, der misbruger sin position til at chikanere folk han ikke kan
lide, er så en anden sag.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-08-07 16:34

On Mon, 06 Aug 2007 17:28:11 +0200 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

> [...]
>
>At trådstarteren i den diskussion så tilsyneladende er en nævenyttig
>idiot, der misbruger sin position til at chikanere folk han ikke kan

Og inden nogen misforstår det, så var det trådstarteren i den tråd hvor
ovenstående message-ID hører hjemme...ikke trådstarteren af denne tråd.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 16:42

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> I dette indlæg går No Brain i hvert fald ikke ind for at stikke folk,
> der snyder...Hvilket må kunne fortolkes som en blåstempling.

Korrekt jeg går ikke ind for at man render og stikker folk til højre og
venstre.

> At trådstarteren i den diskussion så tilsyneladende er en nævenyttig
> idiot, der misbruger sin position til at chikanere folk han ikke kan
> lide, er så en anden sag.

Ja og kun gør det pga misundelse, ligesom alle andre der stikker folk
konstant, der burde være fængselsstraf for at stikke folk for småting.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : jæver

Dato : 06-08-07 17:19

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja og kun gør det pga misundelse, ligesom alle andre der stikker folk
> konstant, der burde være fængselsstraf for at stikke folk for småting.

Hvem skulle angive dem?

Mvh. Jæver

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 17:46

"jæver" <jaever@hotmail.com> wrote in message
> Hvem skulle angive dem?

Ser du det er ret simpelt, når nu idiot 1 ringer for at anmelde et eller
andet, så finder man ud af hvem fjolset er, og kører ud og henter
vedkommende, og så kan vedkommende forhåbenligt lære i spjældet hvorfor man
ikke stikker folk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:52

On Mon, 6 Aug 2007 18:45:49 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> andet, så finder man ud af hvem fjolset er, og kører ud og henter
> vedkommende, og så kan vedkommende forhåbenligt lære i spjældet hvorfor man

Rigtig bodegasnak

--
mvh.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 18:46

> [...]
>fjolset er, og kører ud og henter
>vedkommende, og så kan vedkommende
>forhåbenligt lære i spjældet hvorfor man

Altså ... man stikker stikkeren, eller hvordan?!?

.... er du helt sikker på, at du og dart-drengene fik tænkt hele
scenariet igennem, inden I kørte branderten hjem fra Hjernedød
Bodega?

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 18:59

"Peter Bang (slet MQ0QH)" <peterbang@MQ0QHprivat.dk> wrote in message

Hvem er det du mener der skal stikke hvem ? at politiet afhenter en tåbe der
ringer og melder sig selv (idet han stikker en anden), er ikke stikkeri.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 19:11

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
.... eeeh ... du leger altså helt seriøst med tanken om, at
politiet i fremtiden vil sigte folk for at anmelde
kriminalitet??? :))

Ok ... det gjorde udslaget ... tag piller ... du er hermed
afskrevet, som værende ualmindeligt dårligt kørende ...

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 19:44

"Peter Bang (slet HQS4P)" <peterbang@HQS4Pprivat.dk> wrote in message

> ... eeeh ... du leger altså helt seriøst med tanken om, at
> politiet i fremtiden vil sigte folk for at anmelde
> kriminalitet??? :))

Nej din skovl, det burde være sådan, er det så svært at forstå ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 20:25

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet HQS4P)" <peterbang@HQS4Pprivat.dk> wrote in
message

>Nej din skovl, det burde være sådan, er det så svært at forstå ?

Det burde være sådan, at politiet sigter folk, der anmelder
kriminalitet?? :))))

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 20:39

"Peter Bang (slet 9KVDU)" <peterbang@9KVDUprivat.dk> wrote in message

> Det burde være sådan, at politiet sigter folk, der anmelder
> kriminalitet?? :))))

Jeps, under en hvis grænse vel at mærke, den kunne kaldes bagatel grænsen,
at overdænge politiet med konstante anmeldelser om alt mellem himmel og
jord, er ikke et sundt samfund, den del tror jeg du vil give mig ret i.

Og lige for at slå det fast, sager med personskade, f.eks grov vold,
voldtægt og ligende, der ser jeg intet problem i at man hjælper politiet,
men ved sager om en eller anden ryger et sted hvor man ikke må, det er
simpelthen vanvid, og da politiet allerede nu har rigeligt at se til, er det
ikke super smart at bebyrde dem med noget så tåbeligt som en rygelov (da det
i et retssamfund, burde være op til ejeren at bestemme over sin egen
ejendom)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 06-08-07 17:31

> Korrekt jeg går ikke ind for at man render og stikker folk til højre og
> venstre.

Kun hvis man har deltaget i en demo for ungeren, der har du vist ikke det
fjerneste imod hverken stikkeri eller tvivlsom rettergang, som jeg husker
det, ret mig hvis jeg tager fejl.

vv

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:46

On Mon, 6 Aug 2007 18:31:28 +0200, vvv wrote:

> [...]
> fjerneste imod hverken stikkeri eller tvivlsom rettergang, som jeg husker

Du husker helt rigtigt

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 18:00

> Du husker helt rigtigt

Nu lyver du igen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 18:02

On Mon, 6 Aug 2007 18:59:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nu lyver du igen.

Bestemt ikke, der er med garanti mange der kan huske dine rabiate
holdninger til den sag

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 18:06

> Bestemt ikke, der er med garanti mange der kan huske dine rabiate
> holdninger til den sag

Jeg ser da gerne du finder de indlæg hvor jeg skriver det er ok at stikke
andre ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 17:47

"vvv" <?@?> wrote in message

> Kun hvis man har deltaget i en demo for ungeren, der har du vist ikke
> det fjerneste imod hverken stikkeri

mht stikkeri der tager du fejl.

> eller tvivlsom rettergang, som
> jeg husker det, ret mig hvis jeg tager fejl.

Mig bekendt har der ikke været nogen tvivlsomme rettergange, der har været
nogle folk der absolut skulle ned og "se" hvad der skete, og bagefter ikke
fattede at de blev anholdt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:38

On Mon, 6 Aug 2007 17:42:17 +0200, N_B_DK wrote:

> Ja og kun gør det pga misundelse, ligesom alle andre der stikker folk
> konstant, der burde være fængselsstraf for at stikke folk for småting.

Hvad med dødsdom, passer det ikke bedre med din opfattelse af tingene

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:36

On Mon, 06 Aug 2007 17:28:11 +0200, Hr. Jensen wrote:

> I dette indlæg går No Brain i hvert fald ikke ind for at stikke folk,
> der snyder...Hvilket må kunne fortolkes som en blåstempling.

NBDK er så dejligt dobbeltmoralsk og hyklerisk, jeg elsker at iritere ham

--
mvh.

Fra : vvv

Dato : 06-08-07 17:42

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

..

> NBDK er så dejligt dobbeltmoralsk og hyklerisk, jeg elsker at iritere ham

Er der da nogen du ikke elsker at irritere?
Du er sgu da selv noget af det mest nævenyttige, nidkære, selvretfærdige
skvadderhoved man kan finde. Rekarnationen af Silas fra "Terkel i knibe"

vv

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:47

On Mon, 6 Aug 2007 18:41:45 +0200, vvv wrote:

> [...]
> Du er sgu da selv noget af det mest nævenyttige, nidkære, selvretfærdige
> skvadderhoved man kan finde. Rekarnationen af Silas fra "Terkel i knibe"

LOL

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 17:49

"vvv" <?@?> wrote in message

> Er der da nogen du ikke elsker at irritere?
> Du er sgu da selv noget af det mest nævenyttige, nidkære,
> selvretfærdige skvadderhoved man kan finde. Rekarnationen af Silas
> fra "Terkel i knibe"

Manden fatter ikke at han en dag render ind i en god gammeldags røvfuld med
den attitude, og jeg vil fryde mig når det sker.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:54

On Mon, 6 Aug 2007 18:49:06 +0200, N_B_DK wrote:

> Manden fatter ikke at han en dag render ind i en god gammeldags røvfuld med
> den attitude, og jeg vil fryde mig når det sker.

Haha, jeg er rigtig kommet ind under huden på dig

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 18:00

> Haha, jeg er rigtig kommet ind under huden på dig

Næ jeg har egenligt lidt ondt af dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 18:04

On Mon, 6 Aug 2007 19:00:13 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Næ jeg har egenligt lidt ondt af dig.

Det skal du ikke have, jeg gør det her for sjov og for at slå lidt tid
ihjel

--
mvh.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 18:51

vvv <?@?> skrev:

> [...]
>nævenyttige, nidkære, selvretfærdige
>skvadderhoved man kan finde.
>Rekarnationen af Silas fra "Terkel i knibe"

Og alligevel er han ikke hyklerisk og dobbeltmoralsk.

Er det for kompliceret?

Fra : vvv

Dato : 06-08-07 19:06

"Peter Bang (slet W4KHC)" <peterbang@W4KHCprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Og alligevel er han ikke hyklerisk og dobbeltmoralsk.
>
> Er det for kompliceret?
Ja, for jeg forstår ikke hvem "han" er i den forbindelse. Er det NB_DK eller
Ludvig?

NB_DK er jeg generelt uenig med i en masse ting, men han debaterer da
normalt nogenlunde lødigt og han er næppe mere hyklerisk end så mange andre
herinde.

Ludvig er fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde og jeg håber virkelig
for ham at det kun er hans alter-ego herinde der er den nidkære satan han
fremstår som.

vv

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 19:26

vvv <?@?> skrev:

>"Peter Bang (slet W4KHC)"
> [...]

Naturligvis omtaler jeg Ludvig.

>NB_DK er jeg generelt uenig med i en
>masse ting, men han debaterer da
>normalt nogenlunde lødigt og han er
>næppe mere hyklerisk end så mange andre
>herinde.

Jaja, hvis man ser bort fra hans replikker omkring tæskehold og
røvfuld og øretæver, så er han ret lødig.

Og hvis man ser bort fra hans idé om, at politiet bør anholde
folk der anmelder kriminalitet, så er han faktisk ret begavet.

Og hvis man ser bort fra hans filosofier omkring, at tobak slet
ikke er så farligt, fordi forskere har fundet lungeskadelige
partikler i laserprintere, så er han faktisk ret så stor en
analytisk kompetence.

>Ludvig er fuldstændig udenfor
>pædagogisk rækkevidde og jeg håber virkelig
>for ham at det kun er hans alter-ego
>herinde der er den nidkære satan han
>fremstår som.

Jaja ... enhver der ikke konstant kæfter op om statens
formynderiske lykkehæmmende foranstaltninger og alle
muhamedaaaaaaaaanernes ønske om at jævne Danmark med jorden, må
nok finde sig i, at blive kaldt nidkære. Og det der er værre.
Jeg er sikker på at også Ludvig overlever din diagnose.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 19:50

"Peter Bang (slet 5XY39)" <peterbang@5XY39privat.dk> wrote in message
> Naturligvis omtaler jeg Ludvig.

Hvilket viser at du ikek fatter ret meget, ludvig vil gerne selv overtræde
loven for at afsløre rygere, hvis det ikke er dobbelt moralsk, så er du sq
for dum til at gå rundt i det fri.

> Jaja, hvis man ser bort fra hans replikker omkring tæskehold og
> røvfuld og øretæver, så er han ret lødig.

jeg skriver at konsekvensen af den slags opførsel som ludvig lægger for
dagen nemt kan resultere i øretæver.

> Og hvis man ser bort fra hans idé om, at politiet bør anholde
> folk der anmelder kriminalitet, så er han faktisk ret begavet.

Nu skriver jeg jo netop at det er et eksempel, og at virkeligheden ikke er
sådan, men den burde være sådan.

> Og hvis man ser bort fra hans filosofier omkring, at tobak slet
> ikke er så farligt,

Nu lyver du, jeg har på intet tidspunkt skrevet at cigaretter ikke er
farlige, men jeg siger at der er andre ting som er meget skadelige også som
der ikke er den mindste fokus på. (biler er der fokus på, men når der ikke
rigtigt gøres noget for at få udskiftet bilparken til nyere og mindre
forurenende biler, så er det blot varm luft)

> fordi forskere har fundet lungeskadelige
> partikler i laserprintere, så er han faktisk ret så stor en
> analytisk kompetence.

Tak.

> [...]
> nok finde sig i, at blive kaldt nidkære. Og det der er værre.
> Jeg er sikker på at også Ludvig overlever din diagnose.

Ludvig ønsker vidst mest af alt lidt opmærksomhed.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 20:31

> [...]
>ikke er dobbelt moralsk, så er du sq
>for dum til at gå rundt i det fri.

Overtræde loven for at afsløre rygere?? :))) ...

Ja. Det kunne være supersejt ikke?

>Nu skriver jeg jo netop at det er et
>eksempel, og at virkeligheden ikke er
>sådan, men den burde være sådan.

Ja oplagt. Det er måske nok det mest ubegavede du er kommet med
indtil videre. Politiet anholder folk for at anmelde
kriminalitet!?! ;)))

> [...]
>rigtigt gøres noget for at få
>udskiftet bilparken til nyere og mindre
>forurenende biler, så er det blot varm luft)

:)) .... Niels, niels, niels ... printere ... :))

>Tak.

>Ludvig ønsker vidst mest af alt lidt
>opmærksomhed.

Så er det jo godt du er der for ham :)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 20:46

"Peter Bang (slet S6GQ6)" <peterbang@S6GQ6privat.dk> wrote in message

> Overtræde loven for at afsløre rygere?? :))) ...

Ja, han var villig til at tage billeder af folkm selvom han fik at vide at
det er ulovligt at tage billeder private steder, og uden folks accept, dette
faktum gør ham til en dobbeltmoralsk hykler.

> Ja. Det kunne være supersejt ikke?

Sejt vil jeg nu ikke kalde det, men reaktionen fra vedkommende der måtte
klappe ham en, ville ikke vække den store forundrelse hos mig, hvis man er
meget iøretæve indbydende, ja så får man altså nogle hak i tuden.

> Ja oplagt. Det er måske nok det mest ubegavede du er kommet med
> indtil videre. Politiet anholder folk for at anmelde
> kriminalitet!?! ;)))

Det burde være grænser for hvad man måtte belemre politiet med, folk burde
istedet for at ringe efter en barnepige, selv lære at tage lidt ansvar, og
selv gøre noget aktivt, istedet for bare at anmelde til højre og venstre,
under 2WW var stikkere skyld i mange dødsfald, og det had, og den skepsis
det skaber for andre mennesker er ikke noget der gavner noget samfund.

> :)) .... Niels, niels, niels ... printere ... :))

Hedder ikke niels.

> Så er det jo godt du er der for ham :)

Har jo skrevet at jeg har ondt af den stakkel, og sålænge han er beskæftiget
her, så render han jo ikke rundt og begår kriminalitet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 06-08-07 20:09

"Peter Bang (slet 5XY39)" <peterbang@5XY39privat.dk> skrev i en meddelelse

> Naturligvis omtaler jeg Ludvig.

Nå det var Ludvig! jeg omformulerer gerne så du også fårstår det:

Ludvig er sgu da selv noget af det mest nævenyttige, nidkære,
selvretfærdige, hykleriske, dobbeltmoralske

Fra : Peter Bang

Dato : 06-08-07 20:27

vvv <?@?> skrev:

>Nå det var Ludvig! jeg omformulerer
>gerne så du også fårstår det:

Jeg forstår det skam fint :)

> [...]
>dobbeltmoralske
>skvadderhoved man kan finde.
>Rekarnationen af Silas fra "Terkel i knibe"

.... novra ... skal jeg så ikke lige for fornøjelsens skyld også
gentage? ... det er ret genialt det her ...

Fra : vvv

Dato : 06-08-07 21:11

"Peter Bang (slet S9BLN)" <peterbang@S9BLNprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ... novra ... skal jeg så ikke lige for fornøjelsens skyld også
> gentage? ... det er ret genialt det her ...

Jeg gentog ikke, jeg tilføjede det du ikke forstod første gang.

vv

Fra : Peter Bang

Dato : 07-08-07 20:48

vvv <?@?> skrev:

>"Peter Bang (slet S9BLN)"
><peterbang@S9BLNprivat.dk> skrev i
>en meddelelse

>Jeg gentog ikke, jeg tilføjede det
>du ikke forstod første gang.
>
>vv

Bild du bare dig selv ind, at du formulere kloge ting, som jeg
så ikke forstår. Klap dig selv på skulderen, ellers bliver det
ikke noget.

Fra : vvv

Dato : 07-08-07 21:42

"Peter Bang (slet 6ZSHK)" <peterbang@6ZSHKprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Bild du bare dig selv ind, at du formulere kloge ting, som jeg
> så ikke forstår. Klap dig selv på skulderen, ellers bliver det
> ikke noget.

Jeg har ikke påstået det var klogt, det var ganske simpelt. Så det var altså
(igen) noget ganske simpelt du ikke forstod.

vv

Fra : Peter Bang

Dato : 08-08-07 22:30

vvv <?@?> skrev:

>Jeg har ikke påstået det var klogt,
>det var ganske simpelt. Så det var altså
>(igen) noget ganske simpelt du ikke forstod.
>
>vv

Orv ... du er inde i en stime af ros fra egne rækker. Keep it
up :)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 16:28

> Det må du da gerne mene, jeg ved hvad jeg har læst

Så kan jeg blot konstatere at du er en kværulerende formynderisk lystløgner.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 17:33

On Mon, 6 Aug 2007 17:28:10 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Så kan jeg blot konstatere at du er en kværulerende formynderisk lystløgner.

Gud, er det ikke det du fejler

--
mvh.

Fra : @

Dato : 06-08-07 21:33

On Mon, 6 Aug 2007 16:45:24 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Det du går ind for hedder nasseri, du synes det er ok at svindle og bedrage
>staten, det er ikke ok.

nej, det er blot at gøre som de flinke autonome på Nørrebro,
hvis regler og love ikke lige passer så bryder man dem
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : @

Dato : 06-08-07 21:29

On Mon, 6 Aug 2007 16:24:12 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

>Forbudselskende ludvig, hvad finder du egenligt glæde ved ? (andet end ting
>der går ud over andre, eller begrænser andres frihed) ?

det er en meget brugt øvelse hos "de freste" at kunne se det positive
i at alle andre end dem selv skal yde

en god øvlse for sådanne egoister kunne være at finde områder hvor de
selv er villige til at yde til samfundets kasse
eller områder hvor de selv kunne nedbringe deres energiforbrug