Anmeldelse af hærværk.
Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 14:21

Anmeldelse af hærværk.

En genbo, en maler og bilejer, boende på 1 salen Bjelkes Alle 43 , der er
meget uenig i de politiske budskaber på mit plankeværk, har af denne grund
slået alvorligt på mig og igen og igen udført hærværk, hvilket jeg har
anmeldt skriftligt til politiet, og politiet har hans CPR-nummer, idet han
har foretaget politianmeldelse mod mig, også indenfor den sidste måned,
hvilket politibetjentene fandt grundløst.

I dag 5.8.07 , søndag formiddag, angreb han igen og beskadigede mit
redskabsskur.

Årsagen var, at batteriet i en brandalarm tilhørende min voksne søn, som er
på universitetsbiologisk studieophold i Kina, som var placeret i
redskabsskuret, var brugt op og alarmen derfor gav en irriterende hyletone.
Andre naboer henvendte sig også og fik - ligesom denne genbo - mine
undskyldninger og forsikringer om, at der ville blive gjort noget ved
problemet meget snarligt, når jeg fik hjælp til at tømme skuret . Hvilket
skete en halv time senere, og støjen var da straks stoppet. Min
seminarium-studerende datter, der bor på 1 salen overværede angrebet og kan
bevidne, at den tidligere voldelige og hærværkende genbo igen hærværkede og
truede med vold, så jeg måtte flygte ind i huset.

Jeg vil tro, at en kortvarig telefonopringning til ham fra Jer kan bidrage
til at mindske risikoen for, at denne notorisk volds-kriminelle genbo igen
lader sit temperament gå ud over undertegnede - eller min kone eller mine
børn eller mine lejere. Under sine trusler i dag henviste han stolt til sine
tidligere slag mod mit ansigt, som han anser for en heltegerning, fordi han
mener, jeg hører hjemme på psykiatrisk afdeling! En sådan har jeg aldrig
haft brug for at besøge, så hans virkeligheds-opfattelse og begrundelser for
hans vold, må anses for at gøre ham til en farlig person. Blandt hans
begrundelser er, at han har misforstået nogle indlæg, jeg har skrevet på
internettet, så han tror, at jeg ser positivt på pædofili. Dette var årsag,
til at han - som nævnt - tidligere ulejlighede politiet med udkørsel til min
bopæl, hvor jeg anstændig påklædt på egen grund havde fra havelågen givet
tre drenge på fortovet tilladelse til at plukke blommer fra mit træ - og den
kvindelige og mandlige betjent der kom, fandt som sagt, at anmeldelsen var
unødig og grundløs trætte.

Den jødehadende genbo bad straks ved indflytning om, at jeg fjernede
Davidsstjerner, hvilket er sket, fordi også Station Bellahøjs
kriminalassistent Søren Wiborg så et problem i disse.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,
2200 N, CPR 1702460529

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-07 14:40

In news:L8kti.20$7B4.7@news.get2net.dk,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

Hvorfor tror du, en politianmeldelse skal afleveres via usenet?

> Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer, Bjelkes
> Alle 46, 2200 N, CPR 1702460529

Du pynter dig stadig med lånte fjer. Tror du, det gavner din sag, når du
løgnagtigt underskriver dig "gymnasielærer"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 17:58

> [...]
>
> Du pynter dig stadig med lånte fjer. Tror du, det gavner din sag, når du
> løgnagtigt underskriver dig "gymnasielærer"?

TRådstarten er sendt separat til Københavns Politis emailadresse - men
bliver nok ignoreret ligegyldig hvad

Selvfølgelig er der ingen pynten sig med lånte fjer, da jeg har pædagogikum
og mange års gymnasielæreransætttelse bag mig.
En overlæge eller professor bevarer også sin titel trods pensionering

Du mener også at jeg sku vildlede ved at betegne mig som gift, fordi
socialkontoret anbefalede papirløst samliv da opholdstilladelsen var på
plads for min samleverske i 14 år, Noriko Sugishita.

Mener du at ægteskaber med kun børn fra tidligere parforhold er ikke rigtige
ægteskaber?

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-07 18:21

In news:lknti.51$vb7.28@news.get2net.dk,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> TRådstarten er sendt separat til Københavns Politis emailadresse - men
> bliver nok ignoreret ligegyldig hvad

Hvorfor skal den postes i dk.politik? Er ignorering det værste, der kan ske
for dig? Kan du ikke klare tanken om, at vi andre ikke er en skid
interesseret i dine private relationer med politiet?

> Selvfølgelig er der ingen pynten sig med lånte fjer, da jeg har
> pædagogikum og mange års gymnasielæreransætttelse bag mig.
> En overlæge eller professor bevarer også sin titel trods pensionering

Du er go', er du. Du er ikke mere gymnasielærer, end jeg er. Hvis det er så
vigtigt for dig at skilte med din tidligere karriere som gymnasielærer, hvor
du jo blev fyret på gråt papir, så kan du underskrive dig med "tidligere
gymnasielærer" eller, hvis du skal strække sandheden til det yderste,
"pensioneret gymnasielærer". Du er godt nok ikke pensioneret som
gymnasielærer, men den kan da til nød forsvares, når titler nu spiller så
stor en rolle for dig.

> Du mener også at jeg sku vildlede ved at betegne mig som gift, fordi
> socialkontoret anbefalede papirløst samliv da opholdstilladelsen var
> på plads for min samleverske i 14 år, Noriko Sugishita.

Ja. Jeg ved godt, du gerne vil lave ordenes betydning om, men gift er man
altså stadig kun, når man har papir på det. Og så rager det sådan set sagen
en høstblomst, om det var socialkontoret eller fanden og hans pumpestok, der
anbefalede dig at leve papirløst.

> Mener du at ægteskaber med kun børn fra tidligere parforhold er ikke
> rigtige ægteskaber?

Ikke forstået.

--
-Jens B.
Tidligere Jordbærplukker

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-07 21:17

> [...]
> sagen en høstblomst, om det var socialkontoret eller fanden og hans
> pumpestok, der anbefalede dig at leve papirløst.

At jeg har naturvidenskabelig embedseksamen og pædagogikum oven i,
er en nyttig varedeklaration for de der overvejer at nærlæse et indlæg fra
mig

At jeg kan ansættes som gymnasielærer er en forskel på dig og mig og at jeg
fyredes usagligt er et ridderkors som mine tre §266b-domme

At du har jordbærplukket er irrelevant.

At jeg på 14 år bor sammen med en oversygeplejerske fra Tokyo og har
ulandsarbejdet for FN mm i 4 år, er også interessant i visse sammenhænge

Kone er shorthand for samleverske

Dejligt at du aldrig har substans i din kritik af mine indlæg - kun
småkværulanteri om fnidder

Jeg må have ret i det vigtige, som dog irriterer så der opstår
aggressivitet.

JEg har lige vandret i postkassen og i Jægersborggade gik en anden fodgænger
hen til mig og forbød mig at gå i "hans gade" fordi jeg er racist.
Det kom der et godt skænderi ud af.
At man ikke kan indvende noget som helst imod de kloge artikler på mit
plankeværk der tager Homer Smpson til indtægt for glistrupisme, er en
triumf - så må folk fnidre sig til latterlighed og når de har sovet på det,
vil de nok indse at glistrupister har fat i den lange ende mht saglig
argumentation.
og vore modparter ter sig tosset a la overspringsbevægelser hvor hjorten
stanger mod en træstup fordi den ikke tør angribe rivalen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-08-07 08:48

In news:LkLti.82$fG1.69@news.get2net.dk,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> At jeg har naturvidenskabelig embedseksamen og pædagogikum oven i,
> er en nyttig varedeklaration for de der overvejer at nærlæse et
> indlæg fra mig

Hvorfor er det nyttig varedeklaration? Mener du, det giveer dine ord større
vægt?

> At jeg kan ansættes som gymnasielærer er en forskel på dig og mig og
> at jeg fyredes usagligt er et ridderkors som mine tre §266b-domme

Du taler udenom. Du blev fyret på gråt papir, og er i dag invalidepensionist
med en psykiatrisk diagnose. Du kan ikke få arbejde som gymnasielærer, om du
så var den sidste person med embedseksamen og pædagogikum tilbage på denne
jord.

> At du har jordbærplukket er irrelevant.

Er det? Måske jeg ansér det som nyttig varedeklaration for de, der overvejer
at nærlæse et indlæg fra mig?

> At jeg på 14 år bor sammen med en oversygeplejerske fra Tokyo og har
> ulandsarbejdet for FN mm i 4 år, er også interessant i visse
> sammenhænge

Muligt, men nok ikke lige i denne.

> Kone er shorthand for samleverske

Ah, du sparer på bogstaverne. Smart.

> Dejligt at du aldrig har substans i din kritik af mine indlæg - kun
> småkværulanteri om fnidder

Ja. Er det ikke hovedformålet med usenet?

> Jeg må have ret i det vigtige, som dog irriterer så der opstår
> aggressivitet.

Aggressivitet? Næppe. En skarp pen er ikke nødvendigvis en aggressiv pen.

> JEg har lige vandret i postkassen og i Jægersborggade gik en anden
> fodgænger hen til mig og forbød mig at gå i "hans gade" fordi jeg er
> racist. Det kom der et godt skænderi ud af.

Tja, det gjorde der vel. Jeg havde nok ikke brugt energi på at skændes, men
havde udvist lidt passende aggressivitet, hvis én eller anden idiot fandt
det nødvendigt at forbyde mig, at gå på "hans gade", men sådan er vi jo så
forskellige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-07 11:43

> In news:LkLti.82$fG1.69@news.get2net.dk,
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> Hvorfor er det nyttig varedeklaration? Mener du, det giveer dine ord
> større vægt?

Undertiden, ja.
Fysik og kemi er om dokumentation, saglighed, logik,
fordel-ulempe-afvejning - ligesom glistrupistisk politik, der ikke er om
følelser

> Du taler udenom. Du blev fyret på gråt papir, og er i dag
> invalidepensionist

Jeg er en førtidspensionist delvis pga obejktivt diagnosticeret knægigt, som
praler med sit socialbedrag helt som Glistrup med sin nul-trækprocent (og
sine §266-ridderkors)

> med en psykiatrisk diagnose. Du kan ikke få arbejde som gymnasielærer, om
> du så var den sidste person med embedseksamen og pædagogikum tilbage på
> denne jord.

Hvis der stadig findes rektorer , der ikke har EL-venstreorientering og hvis
vikar mangles i fysik eller kemi så vil jeg have samme chance nu som
tidligere - hvor disse to ting altid var udslagsgivende.

En ÅBENMUNDET, ÆRLIG glistrupist kan aldrig og er aldrig blevet fastansat -
måske ikke siden Glistrups far blev lektor på Rønne Gymnasium

I Hellerup var en rektor dog vild med at få mig fastansat, men det var så
sjov at være far for 1-årig søn at jeg ikke gad - mine elever har altid fået
tårnhøje karakterer ved eksamen og kloge rektorer lægger vægt på det - dog
ikke VSeren Ole Thorup der fyrede mig samme dag min klasse fik højeste
gennemsnit nogensinde

> Er det? Måske jeg ansér det som nyttig varedeklaration for de, der
> overvejer at nærlæse et indlæg fra mig?

En debatør der kun har bedrevet bærplukning vil MÅSKE være uinteressant ,
når ikke emnet er landbrug

> Muligt, men nok ikke lige i denne.

Du er fan at jantelov og falsk beskedenhed og mener man skal sætte sit lys
under en skæppe???

> Ah, du sparer på bogstaverne. Smart.

Samleverske er tungt og kluntet, afleder fra trådens hovedemne
Jefferson definerede veltalenhed som at bruge tre ord i stedet for fire
(The rest is silence
er synonymt med SLUT)

> Ja. Er det ikke hovedformålet med usenet?

At gå efter bold ej mand er om at undgå fnidder og søge debat med et vist
format

> Aggressivitet? Næppe. En skarp pen er ikke nødvendigvis en aggressiv pen.

Enig

> Tja, det gjorde der vel. Jeg havde nok ikke brugt energi på at skændes,
> men

At bruge ord er ikke spild af energi, men god træning - ordbadminton skærper
ånden, og at min far var langsom i replikken og kunne jordet har jeg altid
søgt at undgå blev min fejl, så selvom den saglige velovervejede debat er
bedst, så er skænderi-sprint også en fin sport

> havde udvist lidt passende aggressivitet, hvis én eller anden idiot fandt
> det nødvendigt at forbyde mig, at gå på "hans gade", men sådan er vi jo så
> forskellige.

Du er stor og stærk, ja

JEg er søn af en spinkel ingeniør , opfinder, Edison-fan

"Man is not weak - knowledge is more than equivalent to force.The master of
mechanics laughs at strength".Samuel Johnson

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-08-07 16:59

In news:x0Yti.30$w%2.28@news.get2net.dk,
> [...]

> Fysik og kemi er om dokumentation, saglighed, logik,
> fordel-ulempe-afvejning - ligesom glistrupistisk politik, der ikke er

Altså det giver din politianmeldelse større vægt, at du lyver om
beskæftigelse? Hvordan var det nu, politiet modtog din anmeldelse? Hvordan
synes du selv det går med at give dine ord større vægt?

> Jeg er en førtidspensionist delvis pga obejktivt diagnosticeret
> knægigt, som praler med sit socialbedrag helt som Glistrup med sin
> nul-trækprocent (og sine §266-ridderkors)

Du lyver igen. Du modtager invalidepension pga. en psykiatrisk diagnose og
pga. social indikation. Du har jo systemets ultimative ord for, at du ikke
kan bruges til noget fornuftigt på arbejdsmarkedet. Hvorfor denne trang til
hele tiden at gøre dig til noget, du ikke er?

> Hvis der stadig findes rektorer , der ikke har EL-venstreorientering
> og hvis vikar mangles i fysik eller kemi så vil jeg have samme chance
> nu som tidligere - hvor disse to ting altid var udslagsgivende.

Blah, blah, blah. Ingen - ikke engang du selv - hopper på den. Du er ude af
arbejdsmarkedet for evigt. Du lider af en personlighedsforstyrrelse, og kan
selvfølgelig ikke få et arbejde som gymnasielærer. Det har intet med
rektorers politiske tilhørsforhold at gøre.

> I Hellerup var en rektor dog vild med at få mig fastansat, men det
> var så sjov at være far for 1-årig søn at jeg ikke gad

Dén historie har jeg hørt før. Bumserrne nede på bænken kunne også blive
ansat bankdirektører - hvis de altså bare gad. Det er i hvert fald sådan, de
udlægger deres manglende tilknytning til arbejdsmarkedet.

> En debatør der kun har bedrevet bærplukning vil MÅSKE være
> uinteressant , når ikke emnet er landbrug

Godt så. Hvilken relation har dit meget forhenværende job som gymasielærer i
forbindelse med en politianmeldelse om hærværk?

> Du er fan at jantelov og falsk beskedenhed og mener man skal sætte
> sit lys under en skæppe???

Nej. Jeg er fan af, at man ikke pynter sig med lånte fjer - også selvom
sandheden nogle gange gør lidt ondt.

> At bruge ord er ikke spild af energi, men god træning - ordbadminton
> skærper ånden

Muligt, at det skærper ånden alene at bruge ord. I dit tilfælde sikrer det
dig, at du ikke kan færdes på "andres vej", ligesom det sikrer dig, at en
genbo tildeler dig lussinger og bedriver hærværk.

> JEg er søn af en spinkel ingeniør , opfinder, Edison-fan

So what? Når man ikke formår at holde på sin ret, pisser andre på én. Måske
du slap for yderligere lussinger og hærværk, hvis du bare én gang mødte din
genbos voldelige adfærd med tilsvarende adfærd? Måske du i længden fik lidt
mere selvrespekt, hvis du nu og da glemte din frygt for at lide lidt
ligegyldig, fysisk overlast, og så slog fra dig, når du blev pisset på?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-08-07 15:22

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan bevidne, at den tidligere voldelige og hærværkende genbo igen
> hærværkede og truede med vold, så jeg måtte flygte ind i huset.

Pacifisme er ondt.
Er det ikke på tide at du får lært lidt karate?

Mvh
Martin

Fra : Martin Johansen

Dato : 05-08-07 16:38

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk>:
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Pacifisme er ondt.
>Er det ikke på tide at du får lært lidt karate?

Bo tømmer da blot sit uridom i hovedet på angriberen

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 17:49

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Pacifisme er ondt.
> Er det ikke på tide at du får lært lidt karate?

Antonio Curra var en muskelbundt og en erfaren slagsbror og havde ikke en
chance da muslimerne havde en kniv

Harens våben - flugt - det er mig

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-08-07 19:49

Martin Larsen wrote:
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

Det er strengt forbudt at placere Kina i et redskabsskur i Danmark.

Fra : vvv

Dato : 05-08-07 21:39

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er strengt forbudt at placere Kina i et redskabsskur i Danmark.

hø hø..

vv

Fra : @

Dato : 05-08-07 21:48

On Sun, 5 Aug 2007 22:39:02 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

>hø hø..
>
>vv

ja det skur(r)er i ørerne

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-07 21:00

> ja det skur(r)er i ørerne

Det er plads og tidsøkonomisk med mange indskud - og den kvikke læser kan
nok dechifrere og forstå

Fremtidens internetsprog bør blive som mit - egnet til at skimme efter de
kodeord som har DIN interesse, og hvis man så vil fordybe sig i noget og
ikke kun skimme, så kan man nok pakke kinesisk æske af indskud i indskud UD

Jeg elsker kancelisprog og tyske sætninger

At skrive talesprog er resourcespild

Fra : jæver

Dato : 05-08-07 17:04

> [...]
> kriminalassistent Søren Wiborg så et problem i disse.
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,

Klynk klynk klynk.
Godhedsindustrien har vist efterhånden helt fået spoleret dig .
Du er vel en voksen mand der "kan selv" eller har alle årene under
godhedsindustriens paraply gjort dig til et bløddyr.

Jæver

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 17:31

On Sun, 5 Aug 2007 18:03:54 +0200, jæver <jaever@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Du er vel en voksen mand der "kan selv" eller har alle årene under
>godhedsindustriens paraply gjort dig til et bløddyr.

Uanset om BW er tosset eller ej, så giver det sgu da ikke nogen ret
til at slå ham eller ødelægge hans ting....

Efter hvad jeg har læst her, så virker den voldelige nabo mere skør
end BW....

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 18:07

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Uanset om BW er tosset eller ej, så giver det sgu da ikke nogen ret
> til at slå ham eller ødelægge hans ting....
>
> Efter hvad jeg har læst her, så virker den voldelige nabo mere skør
> end BW....

Hvordan gør man ham mindre skør?

Ved at vende den venstre kind til og ved at flygte, tror jeg han er ved at
indse at han er gal på den, og hans trusler var idag ret tomme og nærmest
for ikke at tabe ansigt.

At jeg pga de farligere muslimer har fjernet davidsstjernerne er jeg knap så
stolt af

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 19:01

On Sun, 5 Aug 2007 19:07:26 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvordan gør man ham mindre skør?

Det er nok umuligt....

>Ved at vende den venstre kind til og ved at flygte, tror jeg han er ved at
>indse at han er gal på den,

Jeg tror nærmere det får han til at tro han er på rette spor...

>og hans trusler var idag ret tomme og nærmest
>for ikke at tabe ansigt.

Et besøg hos ham af et par betjente, tror jeg virker bedre....

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-07 11:16

> Det er nok umuligt....

Totalhelbredelse er ikke mit kald
- kun at undgå farlige tæv - lussinger med flad hånd gir mig bestemt ikke
SJOVT adrenalin-kick, men er til at leve med
Jeg er lykkelig fri for stolthed

"A whipping never hurts so much as the thought that you are being whipped".
Edgar Watson Howe

"Piskning og udskældning er som opiumsdråber

- du må fordoble dosis, når følsomheden aftager". Harriet Beecher Stowe

"Den kunst at betale fornærmelser med fornærmelser tilhører gadedrengene".
Frederik den Store

> Jeg tror nærmere det får han til at tro han er på rette spor...

Hvis det var et muslimdyr, havde du nok ret.

> Et besøg hos ham af et par betjente, tror jeg virker bedre....

På Nørrebro lyder politiets jobbeskrivelse at dække over al
venstreorienteret (og især muslim) kriminalitet
så politiet kommer IKKE

Men idag søgte han at true mig og en grad af respekt var opnået - han er jo
folkedansker - så ved at jeg (overdrevent latterligt pralede af, at jeg er
"en Gandhi", fik han noget at le af/se ned på/ynke, og det blev tydeligt at
han kan leve med at se mig som landsbytosse og trusler næppe bliver til reel
vold

Når man i barndommen var "stammende" er man lidt i klub med Homer Simpson,
der siger "Pity - the key to my love life".

Måske det hjalp at han ved sit sidste angreb (hærværk og voldstrusler) så en
stor, stærk polak-håndværker og min smukke datter stå hovedrystende og le af
ham fra toppen af mit hus.

At vende den venstre kind til en person med humor og medfødt dansk
statsborgerskab er en overkommelig investering i lidt hovedpine og
kind-smerte.
Jeg er for pivet til at planlægge efter sådant, men når vort politi er
råddent ,
er det rart i bagklogeskabens lys at se, at mine instinkter var OK, og en
slagt acceptabelt naboskab er ved at være opbygget.

At jeg idag ikke flygtede, men udstrålede "jeg ved godt du ikke tør slå
hårdt" hjalp måske også.

"The truth is rarely pure and never simple. "Oscar Wilde

Da Glistrup var netop blevet folkevalgt men fængslet gik han med Grundloven
i ryggen med sine kufferter ud af fængslet og blev overmandet af
fangevogterne - de fodspor kommer jeg ikke til at gå i, men man kan da lade
sig inspirere.

" Ved I, hvordan også den lille mand bliver noget? Ved at gøre det små
rigtigt; det er sådan, den store ønsker at gøre det store. Goethe

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 17:52

"jæver" <jaever@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du er vel en voksen mand der "kan selv" eller har alle årene under
> godhedsindustriens paraply gjort dig til et bløddyr.

Mit håb er, at politiet træder i karakter og ringer til sn sådan
voldspsykopat og advarer ham at fremturer han , kan han blive straffet.

Det ser jeg som min borgerpligt og der er ingen klynk i min trådstart.
Om jeg har suppleret bolighajindtægt med minimal førtidspension er sagen
uvedkommende

Fra : jæver

Dato : 05-08-07 20:05

> [...]
>
> Det ser jeg som min borgerpligt og der er ingen klynk i min trådstart.
> Om jeg har suppleret bolighajindtægt med minimal førtidspension er sagen

Men du skriver da gang på gang i nyhedsgrupperne når nogen generer dig eller
dit plankeværk.
Du elsker at udbrede dig om hvad du nu har skrevet på dit hus og når så
nogen reagerer så piver du.
Det er sku da klynk,klynk,klynk.
Du leger med ilden og når nogen vil give dig tæv fiser du hjem til mors
skørter (i overført betydning)
Selvfølgelig burde ingen da tæve på andre men sådan er virkeligheden jo bare
ikke.
Det rager sku da ikke nyhedsgrupperne om du er raget uklar med nogen,
medmindre du appellerer til at vi skal ynke dig.
Ingen andre skriver om sådanne episoder i deres privatliv da det ikke hører
ind under fundsatsen.
Og at jeg drager godhedsindustrien ind i det er kun fordi du selv konstant
påpeger at denne "industri" gør svag.
Og når du kommer her med din gammelmandsklynken så har jeg sku svært ved at
have medlidenhed med dig.

Jæver.

Ps.
Når ham overfaldsmanden mener du er positiv overfor pædofili er det jo
rigtigt. (ikke at det berettiger til vold)
Jeg mindes da du har skrevet at hende den 10 årige pige nød at blive brugt
seksuelt og at hendes far og mor ikke havde gjort noget forkert ved at
formidle voksne sexpartnere. Stå da ved det du selv har skrevet ellers kan
vi ikke tage dig alvorligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-07 21:36

> [...]
> seksuelt og at hendes far og mor ikke havde gjort noget forkert ved at
> formidle voksne sexpartnere. Stå da ved det du selv har skrevet ellers

Jeg citerede Ekstrabladet og deres journalistis bog.
Hvis nogen er skør er det dig, der ikke citerer ordentligt men opdigter ud
af den blå luft.

Vedr formidling så viste jeg, at en sag kan ses fra to sider, og at der lå
respekt for den unge i at hjælpe hende til hvad hun bad om. Hun blev ved at
forsvare sin far.

Du opdigter at jeg ber om medlidenhed.
Jeg fremlægger facts og min vurdering af hvordan politi bør tackle sådant -
ved en telefonopringning til den kriminelle.
Der er jo ikke tale om en nabokonflikt med fejl på begge sider.
Der er ingen fejl hos mig.Tekster er ytringsfrihed a la JP-tegninger.
Så opfind ikke løgn om at jeg "leger med ilden"

Andre har i tråden påstået at jeg er skør.
Hvordan defineres "skør", helt præcist, når man blot er sig selv og aldrig
volder, stjæler , hærværker eller søger psykiaterhjælp. Vær konkret.
Betyder ordet blot "uenig med flertallet" ?

Hvis politiet tacklede vold som jeg foreslår, ville der være mindre vold. Du
opdigter offtopic. At jeg knyter personlige erfaringer til emnet politisk
voldsforebyggelse, gør min trådstart extremt ontopic